SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende nominatie:
DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:52 schreef Voxs het volgende:
Kleurig moest het zijn.
Gebrek aan koffie, daar ligt het aan
Kopje venkel thee dan maar?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:52 schreef Voxs het volgende:
Kleurig moest het zijn.
Gebrek aan koffie, daar ligt het aan
Je zou eens een grote hal moeten afhuren... en daar alle Cossers in zetten met hun laptopje, mobiel of PC... zeg maar een LAN COS Party...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Eigenlijk sporen ze geen van allen. Ook Isa niet hoor.
Het is gewoon leedvermaak van ons
Maar het is wel een echte Chably, gemaakt door die Lot die dat sieradenemperium opgezet heeft op nationale tv!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap echt niet dat er zoveel mensen zijn die die kinderachtige kralenarmbandjes voor 15 euro kopen.
Joh ik zou niet op komen dagen, ik schaam me kapot dat ik Utopia kijk, Maar ook dat ik mee loop te cossen hierquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zou eens een grote hal moeten afhuren... en daar alle Cossers in zetten met hun laptopje, mobiel of PC... zeg maar een LAN COS Party...
Hup camera's er op, geluid erbij...
Ik vermoed dat sommigen plots een stuk stiller zijn![]()
Maar wel een gezellige puinhoop
lolquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Joh ik zou niet op komen dagen, ik schaam me kapot dat ik Utopia kijk, Maar ook dat ik mee loop te cossen hier
Misschien kan ze ook haar reet eens trainen, dat ze er niet meer als donald duck bijlooptquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vannas met gewichten,het wordt steeds gekker.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Joh ik zou niet op komen dagen, ik schaam me kapot dat ik Utopia kijk, Maar ook dat ik mee loop te cossen hier
Wel een heerlijke manier van je frustraties kwijt raken als ik het op lot en Bil mag botvieren![]()
Op de achtergrond hoor ja haar flink Kenaukwijfenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wasda?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op de achtergrond hoor ja haar flink Kenaukwijfen
Zet ze het ook eens positief in.
In het verleden heeft ze daar ook een poosje met gewichten getraind.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Als ze jeuk heeft dan zal ze zo wel richting Lau lopenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:58 schreef PeZu het volgende:
lot staat even charmant ana haar kruis te trekken
Team vanes?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op de achtergrond hoor ja haar flink Kenaukwijfen
Zet ze het ook eens positief in.
Mooi is dat kapsel niet, nee. Een grote gedraaide drol.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:58 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Heeft prinses Lot vandaag haar kroontje opgezet?
Dat kapsel is alleen het puntje van de drol, de rest van de viezigheid zit eronderquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:58 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Mooi is dat kapsel niet, nee. Een grote gedraaide drol.
En isa misselijk van hun, comes both ways...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:59 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
ze worden misselijkvan isa
Ik denk dat ze de volle laag aan stemmen gaat krijgen deze ronde.quote:
Ja, maar je hoort Isa nooit plannetjes verzinnen om iemand te treiteren, of gewoon direct haar walging uitspreken over anderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En isa misselijk van hun, comes both ways...
Kenau + kijven + wijven =Kenaukwijven. ( die f was een vergipsingquote:
Een naar agressief wijf waar alle opvoeding aan voorbij is gegaan..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar je hoort Isa nooit plannetjes verzinnen om iemand te treiteren, of gewoon direct haar walging uitspreken over anderen.
Bij dat soort acties en texten is het altijd Lot aan de basis... met een willekeurige toehoorder.
Luister, keertje kan best. Maar die Lot is gewoon verrot en jaloers.. Niet dom, alleen te lui om echt na te denken.
ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de volle laag aan stemmen gaat krijgen deze ronde.
Ah tnXquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kenau + kijven + wijven =Kenaukwijven. ( die f was een vergipsing)
hij zei ook nog misschien wordt ze dan eens een normaal mensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:03 schreef Mirjam152 het volgende:
Ivan wil proberen dichterbij Isa te komen. Ze irriteert hem en hij wil proberen dichter bij haar te komen. Dat is een uitdaging. Lot zegt dat ze dat al acht maanden probeert, en dat ze het heeft opgegeven.
Juist ze zijn de "op" vergeten en hebben haar alleen voeding gegevenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:03 schreef voederbak het volgende:
[..]
Een naar agressief wijf waar alle opvoeding aan voorbij is gegaan..
Gelukkig is Ivan wel een normaal mensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij zei ook nog misschien wordt ze dan eens een normaal mens
Lach me echt stuk als Isa haar handen van die Lidl trekt en bij Lot op het bord gooit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:03 schreef Mirjam152 het volgende:
Ivan wil proberen dichterbij Isa te komen. Ze irriteert hem en hij wil proberen dichter bij haar te komen. Dat is een uitdaging. Lot zegt dat ze dat al acht maanden probeert, en dat ze het heeft opgegeven.
O, dat gaat onze Koerdische held bewerkstelligen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Goh, vlak voor de stemming ineens weer klanten voor Billy.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
Aah mensen komen een schilderij van Billy halen
incl de Faciliteiten van alle cossie's individueelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zou eens een grote hal moeten afhuren... en daar alle Cossers in zetten met hun laptopje, mobiel of PC... zeg maar een LAN COS Party...
Hup camera's er op, geluid erbij...
Ik vermoed dat sommigen plots een stuk stiller zijn![]()
Maar wel een gezellige puinhoop
Nee. Dus de groep heeft weer gratiez gegeten. En er zijn in de hele maand augustus maar twee eters in het 'restaurant' geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:02 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren was afhalen, is er nog wel iemand geweest om eten af te halen?
Probleem van Isa is dat ze 24/7 in haar hoofd de wetten en regeltjes van haar ouders en maatschappij aan het toetsen is met haar gedrag.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Ze kwamen voor een salontafel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:06 schreef Urb het volgende:
Goh, vlak voor de stemming ineens weer klanten voor Billy.
Bedoel je de bedden, rolstoelen, nier dialyse en zuurstof apparaten?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:06 schreef Cir het volgende:
[..]
incl de Faciliteiten van alle cossie's individueel
mag een beste hal worden dan
Geen identiteit. Net als Billy btw.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Probleem van Isa is dat ze 24/7 in haar hoofd de wetten en regeltjes van haar ouders en maatschappij aan het toetsen is met haar gedrag.
Ze heeft nog steeds niet een eigen persoonlijkheid ontwikkeld waar ze achter durft en kàn staan.
Vermoed dat de ouders hier ook enigerlei schuld aan hebben.
Daardoor is ze zelden zichzelf, luistert slecht omdat ze pre-occupied is.. en hou je dit warrige onzekere ding over.
Salontafel inderdaad, de punten gaan naar Renéquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Goh, vlak voor de stemming ineens weer klanten voor Billy.
Het Okura hotel zou leuk zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:06 schreef Cir het volgende:
[..]
incl de Faciliteiten van alle cossie's individueel
mag een beste hal worden dan
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:31 schreef Mirjam152 het volgende:
Heeft er iemand nog een smiley met een erectie? Wat met dit plaatje hou je het toch niet meer?
Sluit me aan bij je analyse.Ze is tot op het bot onzeker over zichzelf.Erg goed te begrijpen daar haar ouders een enorm hoog verwachtingspatroon aan haar hebben opgelegd in Isa der jeugd.Toch hoop ik dat dit hele avontuur haar wel helpt op dit vlak.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Probleem van Isa is dat ze 24/7 in haar hoofd de wetten en regeltjes van haar ouders en maatschappij aan het toetsen is met haar gedrag.
Ze heeft nog steeds niet een eigen persoonlijkheid ontwikkeld waar ze achter durft en kàn staan.
Daardoor is ze zelden zichzelf, luistert slecht omdat ze pre-occupied is.. en hou je dit warrige onzekere ding over.
En iedereen een teiltje,de soppers voor hun druipvocht en de rest om in te kotsen van de aanblik van dat schouwspelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bedoel je de bedden, rolstoelen, nier dialyse en zuurstof apparaten?
Ik begin langzaam te denken dat een weiland beter isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:10 schreef zwellever het volgende:
[..]
En iedereen een teiltje,de soppers voor hun druipvocht en de rest om in te kotsen van de aanblik van dat schouwspel
Mooie analysequote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een COS festival.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik begin langzaam te denken dat een weiland beter is
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bedoel je de bedden, rolstoelen, nier dialyse en zuurstof apparaten?
Daar raak je me kwijt!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:13 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
ook,
en de innerlijke mens de bar de catering het sporten het zwembad
de huisdieren ,jengelende kids
ik dacht ff mee ,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar raak je me kwijt!
Ja da's waarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar je hoort Isa nooit plannetjes verzinnen om iemand te treiteren, of gewoon direct haar walging uitspreken over anderen.
Bij dat soort acties en texten is het altijd Lot aan de basis... met een willekeurige toehoorder.
Luister, keertje kan best. Maar die Lot is gewoon verrot en jaloers.. Niet dom, alleen te lui om echt na te denken.
Mwha!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Túúrlijk is dat waar, anders zou ik het niet schrijven!
Ik kom alleen op de Billy fandagquote:
Dat is toch het Magneet gebeuren?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:18 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik kom alleen op de Billy fandag
En hongerigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
En wanneer Lot haar zin niet krijgt ,wordt ze vals,heel vals.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:18 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik kom alleen op de Billy fandag
Het enige waarin ze echt slaagt dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lot zit nu te vertellen dat ze EXPRES een kutwijf is
Opvoeding doet veel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lot zit nu te vertellen dat ze EXPRES een kutwijf is
Bizar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Men... Kan dit bijna niet aanhoren... tenenkrommend..
Lot stoort zich aan de oprechtheid...
( Bedoelt ze nou in het gezicht van iemand het ene zeggen ...en achter de rug het andere... doet ze zelf gelukkig nooooooit! )
Misschien is het een idee om met alle bewoners een 1 op 1 gesprek te gaan voeren hierover...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rene is een poging aan het doen om een gezamenlijke visie te ontdekken.
Succes René! Maar doe jezelf een plezier jongen, geloof er niets van.. alles wat ze zeggen, maar niet in hun ego past, doen ze uiteindelijk toch niet of half.
Eehm... dat is hij toch ook aan het doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:33 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om met alle bewoners een 1 op 1 gesprek te gaan voeren hierover...
Gesprekjes voeren. Goed planquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:33 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om met alle bewoners een 1 op 1 gesprek te gaan voeren hierover...
Jah, alweer inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eehm... dat is hij toch ook aan het doen?
En er dan een swot analyse op los laten,Lauwtje schijnt te weten wat dat isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gesprekjes voeren. Goed plan
Hoe hij ook als een bloedbeluste, lompe zombie doorloopt. Must walk, must find food.quote:
isa zou een uur huilende in de wei hebben gelegenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe hij ook als een bloedbeluste, loupe zombie doorloopt. Must walk, must find food.
Nope, lopen als een zonnetje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:50 schreef miertje36 het volgende:
mijn stream buffert heel erg jullie ook last van
heel de dag geen last van gehad nu beginnen ze. gisteravond had ik daar ook al last van zwaar irritantquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:50 schreef miertje36 het volgende:
quote:
Sorry, heb ze net aangezetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:52 schreef miertje36 het volgende:
[..]
heel de dag geen last van gehad nu beginnen ze. gisteravond had ik daar ook al last van zwaar irritant
Stookneus B is ook al 4 kilo afgevallen sinds ze daar is, daarom wil ze ook niet sporten, want dan gaat het helemaal hard.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:54 schreef Mirjam152 het volgende:
SteekneusB heeft al daaaaaaaaagen hoofdpijn. En haar hele lichaam zit vast. Maar ze is gemasseerd door Ivan, Ruud en Joey.
Misschien heeft ze een gevaarlijk virusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stookneus B is ook al 4 kilo afgevallen sinds ze daar is, daarom wil ze ook niet sporten, want dan gaat het helemaal hard.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:50 schreef miertje36 het volgende:
Ik hoop er ook zo opquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:57 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik hoop dat René, LauraB en Billy een elitestem krijgen.
Het ongedierte loopt echter over vele onhygiënische plekken zoals bedorven etensresten en uitwerpselen. Hierdoor kan het ongedierte ziektes en bacteriën met zich mee brengen wat gevaarlijk kan zijn voor de gezondheid van de mens.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:56 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een gevaarlijk virus![]()
Brengen kakkerlakken eigenlijk ziektes over?
Ach de IB'er van de basisschool van mn jongste zegt kunnen ipv kennen;quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:57 schreef rico80 het volgende:
En Vanessa snapt het woordje "hem" niet. Hem dit, hem dat.
Net als met die kralenmiep die toen Robin een veeg uit de pan gaf omdat die haar "bekrompen" had genoemd, doordat jawel Lot het verkeerd doorgegeven had.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:52 schreef Mirjam152 het volgende:
En nu begint Lot weer te roddelen over Isa. Ze vertelt het verhaal van de sappenbarmevrouw. Dat Isa het niet eerlijk had verteld. De sappenbarmevrouw wil niet komen, zegt Lot, omdat het voor haar niet rendabel is. Het heeft niets met de sappenbar van Lot te maken. Sterker: de mevrouw wenst Lot succes. Terwijl Isa had gezegd dat de mevrouw niet meer wilde komen door Lot's bar.
Zo had de sappenbarmevrouw het ook aan Isa verteld.
Iedereen van groep Fles vindt het natuurlijk een schande, hoe Isa het gebracht heeft. Als die sappenbarmevrouw ballen heeft én streams kijkt, zou ze moeten bellen met Lot.
Dat zou een reden zijn om een lekkere fles wijn open te trekken!quote:
Precies deze drie, Ruud kan wel wachtenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:57 schreef Mirjam152 het volgende:
En we hebben duidelijk kunnen zien hoe de kakkerlakken rondmacheerden over de kast van die 2 smeerpijpen, waar ook een doos met fruit open en bloot staat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het ongedierte loopt echter over vele onhygiënische plekken zoals bedorven etensresten en uitwerpselen. Hierdoor kan het ongedierte ziektes en bacteriën met zich mee brengen wat gevaarlijk kan zijn voor de gezondheid van de mens.
Ziektes die kakkerlakken met zich mee brengen zijn onder andere dysenterie, tyfus, gastro-enteritis en salmonella.
http://www.kakkerlakkenbe(...)t-zijn-kakkerlakken/
Zou maar zo kunnen, heb sowieso problemen sinds ik de nwe wifi modem hebquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:58 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ik heb ook ziggo dus zou goed kunnen
Dat hoor ik in deze contreien vaker van mensen die amper ABN praten. Ben bang dat het iets plat Brabants isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:57 schreef rico80 het volgende:
En Vanessa snapt het woordje "hem" niet. Hem dit, hem dat.
Ow echt welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Dat zou een reden zijn om een lekkere fles wijn open te trekken!
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het ongedierte loopt echter over vele onhygiënische plekken zoals bedorven etensresten en uitwerpselen. Hierdoor kan het ongedierte ziektes en bacteriën met zich mee brengen wat gevaarlijk kan zijn voor de gezondheid van de mens.
Ziektes die kakkerlakken met zich mee brengen zijn onder andere dysenterie, tyfus, gastro-enteritis en salmonella.
http://www.kakkerlakkenbe(...)t-zijn-kakkerlakken/
Daar hoeft ze geen ballen voor te hebben, een beetje rechtvaardigheidsgevoel is al genoeg, ik had al aan de lijn gehangen met die verwende kleuter en graag handsfree zodat de rest van die roddelende kutten ook het hele verhaal horen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:52 schreef Mirjam152 het volgende:
En nu begint Lot weer te roddelen over Isa. Ze vertelt het verhaal van de sappenbarmevrouw. Dat Isa het niet eerlijk had verteld. De sappenbarmevrouw wil niet komen, zegt Lot, omdat het voor haar niet rendabel is. Het heeft niets met de sappenbar van Lot te maken. Sterker: de mevrouw wenst Lot succes. Terwijl Isa had gezegd dat de mevrouw niet meer wilde komen door Lot's bar.
Zo had de sappenbarmevrouw het ook aan Isa verteld.
Iedereen van groep Fles vindt het natuurlijk een schande, hoe Isa het gebracht heeft. Als die sappenbarmevrouw ballen heeft én streams kijkt, zou ze moeten bellen met Lot.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:02 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Daar hoeft ze geen ballen voor te hebben, een beetje rechtvaardigheidsgevoel is al genoeg, ik had al aan de lijn gehangen met die verwende kleuter en graag handsfree zodat de rest van die roddelende kutten ook het hele verhaal horen.
Ik ook. Ik ben tegen onrecht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:02 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
Daar hoeft ze geen ballen voor te hebben, een beetje rechtvaardigheidsgevoel is al genoeg, ik had al aan de lijn gehangen met die verwende kleuter en graag handsfree zodat de rest van die roddelende kutten ook het hele verhaal horen.
nee nergens last van met ziggoquote:
Nee hoor, die is erg overtuigd van zichzelf. Ik denk dat RutgerNee wel schrikt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:03 schreef notecomigo het volgende:
laurab zal wel gaan janken als ze een elitestem krijgt
Staart ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:03 schreef notecomigo het volgende:
laurab zal wel gaan janken als ze een elitestem krijgt
En dat wil ik niet missen.quote:
LauraB is erg blij met zichzelf, maar ik denk dat ze met een elitestem op zak toch ff wit wegtrekt rondom haar neus(je kan je niet zeggen!), gisteren zaten de tranen ook al hoog toen ze de kleuren rosé en geel in de MLP kamer niet zo fantastisch vonden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:03 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Nee hoor, die is erg overtuigd van zichzelf. Ik denk dat RutgerNee wel schrikt.
Als Joey maar naast haar zit of achter haar staatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:03 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Nee hoor, die is erg overtuigd van zichzelf. Ik denk dat RutgerNee wel schrikt.
Of inquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als Joey maar naast haar zit of achter haar staat
quote:
Waarvoor? Om d'r op te vangen, hij kan d'r beter hard laten ketsen, waarschijnlijk beter voor z'n populariteit, hij stond helemaal onderaan op de poll, zelfs Colinda was populairder, hij heeft nog nooit zo laag gestaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als Joey maar naast haar zit of achter haar staat
Hahaha ,...jammer dat heb ik gemist gisterquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:05 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
LauraB is erg blij met zichzelf, maar ik denk dat ze met een elitestem op zak toch ff wit wegtrekt rondom haar neus(je kan je niet zeggen!), gisteren zaten de tranen ook al hoog toen ze de kleuren rosé en geel in de MLP kamer niet zo fantastisch vonden.
Als zij dankzij jullie een elitestem krijgt,dan trap ik de hele cos kapot. Laat dit een waarschuwing zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:05 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
LauraB is erg blij met zichzelf, maar ik denk dat ze met een elitestem op zak toch ff wit wegtrekt rondom haar neus(je kan je niet zeggen!), gisteren zaten de tranen ook al hoog toen ze de kleuren rosé en geel in de MLP kamer niet zo fantastisch vonden.
En daarna 'iets gezzzzzzelllllligggggsssss met z'n allen doen'.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:08 schreef Mirjam152 het volgende:
O shit, de Topi-uitkering vandaag.
Blote handjes of wil je graag een hamertje erbij?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als zij dankzij jullie een elitestem krijgt,dan trap ik de hele cos kapot. Laat dit een waarschuwing zijn.
Het zo gezellige liedje van Laub en Lotquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En daarna 'iets gezzzzzzelllllligggggsssss met z'n allen doen'.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als zij dankzij jullie een elitestem krijgt,dan trap ik de hele cos kapot. Laat dit een waarschuwing zijn.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien wil tante Truus uit de Schilderwijk je wel helpen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
vervelend wijf dat net zo verwend is als Lot en door pa in een kruiwagen Utopia binnen is gereden. Dan heb je bij mij al een streepje achter...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:05 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Heeft Ronald al aangeboden om het uit te brengen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het zo gezellige liedje van Laub en Lot
begin alvast maarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Billy huilt het hardste, dat lijkt de voorwaarde te zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeh, de Topi. Spannend! Wie zal 'm dit keer krijgen, denken jullie?
Nu word ik bang.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom maar op, ik ben er klaar voor!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee, maar Laub was flink aan het spinnenweb werpen. De man ontsnapte echter zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft Ronald al aangeboden om het uit te brengen?
Vastquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:10 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Misschien wil tante Truus uit de Schilderwijk je wel helpen.
VaNEEssa omdat ze zulke troep heeft gefrituurd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Haar vader is een Brabander die stoelen ontwerpt. Welke invloed heeft hij op haar deelname?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:11 schreef voederbak het volgende:
[..]
vervelend wijf dat net zo verwend is als Lot en door pa in een kruiwagen Utopia binnen is gereden. Dan heb je bij mij al een streepje achter...
Ja vast die flesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:12 schreef voederbak het volgende:
[..]
VaNEEssa omdat ze zulke troep heeft gefrituurd.
'ik mail je wel', riep hij nog, al rennend richting de poort.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, maar Laub was flink aan het spinnenweb werpen. De man ontsnapte echter zo snel mogelijk.
En 's morgens altijd als eerste uit haar hem bedjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gun Vanessa de Topi ook wel. Hem is altijd opgewekt en positief.
Hem is een schatje, trekt niemand voor, geweldige kok enz enz. De enige juiste winnaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:57 schreef Mirjam152 het volgende:
TOP!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er al een poll ergens ofzo? Zie wel eens zo'n ding van de site voorbij komen maar kom er zelf nooit.quote:
Wanneer de drank is in de Vannes, fles leeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wanneer de drank is in de Vannes, fles leeg.
renequote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
waarvan Actequote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik zeg kom maar met die stemmen :-pquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er wordt immers al zoveel van die jongen gevraagdquote:
Dat gaat vast niet gebeuren, bijna niemand moet haar daar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:13 schreef rico80 het volgende:
Zou het niet geweldig zijn als ze voor Isa stemmen en LauB "haar" Topi aan haar nemesis moet uitreiken.
Best een zwaar leven hebben zequote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:22 schreef sjampoeh het volgende:
bill schrijft weer .. druk druk druk
Bill doet emo-briefquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:22 schreef sjampoeh het volgende:
bill schrijft weer .. druk druk druk
Ik denk dat ze de spullen van W & D gratis krijgen. Ik zie ze nooit betalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:21 schreef chufi het volgende:
Wie heeft recht op welke groente/fruit van Willem en Drees? Zowel Nicolien als Vanas stoppen spullen in de persoonlijke koelkasten ... Worden er gezamelijke dingen mee gemaakt ? Wie betaald wat ?
Krijgen ze ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:28 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de spullen van W & D gratis krijgen. Ik zie ze nooit betalen.
Gaat per factuur 25E / week volgens de naleveringen ... of zo ..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:28 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
En eigenlijk wil Bil dat Ruud dit ook met haar doetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:27 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk doet Ruud met de koeien wat Bill met Ruud doet ..
Juist dat ... Maar dat kan Ruud niet , want hij is hier voor zichzelf en de koeien .. En als het haar niet bevalt zoekt ze het toch lekker uit ... Says Ruud...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En eigenlijk wil Bil dat Ruud dit ook met haar doet
dat! wat een dikke onzinquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef marjan64 het volgende:
wat een weggegooit geld die loods pimpen
Ook een goede en terechte kanshebberquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik gok dat LauB de Topi krijgt deze week omdat ze een nummer 1 hit heeft gescoord zulke leuke ideeen heeft om de loods op te knappen.
Vind ik ook. Steuken is leuker dan een zgn "nummer 1"-hitje scoren in iTunes.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik gok dat LauB de Topi krijgt deze week omdat ze een nummer 1 hit heeft gescoord zulke leuke ideeen heeft om de loods op te knappen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef Mirjam152 het volgende:
Die kennen elkaar ook al langer, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:32 schreef puzziepie het volgende:
Het valt me iedere keer weer op hoe vanzelfsprekend Rene en LauB met elkaar om gaan,
als je er van uit zou gaan dat ze elkaar nog maar een paar weken kennen
Misschien is René ook haar vader.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:32 schreef puzziepie het volgende:
Het valt me iedere keer weer op hoe vanzelfsprekend Rene en LauB met elkaar om gaan,
Wel naar Westers voorbeeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar wel voor wereldvrede, toch?
Ow, kan ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze die betalen hoor. Is gewoon een vacature van
Das om ze bezig te houden en omdat het vanachter moet dus kost geen drol ... Iemand zich afgevraagd waar dat onbeperkt verf vandaan komt dat nooit in Centraal besproken wordt... Ja nu recentelijk oppimpen en isoleren ..quote:
Ja ik ook , het gaat mij iets te vanzelfsprekend allemaal tussen die twee,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die kennen elkaar ook al langer, daar ben ik van overtuigd.
Vind ik ook. Ze heeft zich in korte tijd ontpopt als zeer waardevolle inwoner én ze heeft zich in recordtempo aangepast aan de 'samenleving'.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook een goede en terechte kanshebber
Of een vriend van haar vader ,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is René ook haar vader.
Wat is nou Willem en Drees? Een of andere bio toko? En hoe zijn ze er mee in contact gekomen? Vanaf dag 1 komen ze al troep brengen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:28 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, heb sowieso problemen sinds ik de nwe wifi modem heb
mega irritant
Ik dacht dat ze sponsor waren , zoiets?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is nou Willem en Drees? Een of andere bio toko? En hoe zijn ze er mee in contact gekomen? Vanaf dag 1 komen ze al troep brengen.
Ik heb dat telkens geïnterpreteerd als de twee nieuwkomers die samen optrekken. Ze lijken mij helemaal niet uit dezelfde kring mensen te komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik ook , het gaat mij iets te vanzelfsprekend allemaal tussen die twee,
Maar gisteravond vroeg ook niemand zich af hoe dat ontbijt (25 euro per ochtend, 3 ochtenden per week dus gemiddeld 325 euro per maand) betaald wordt. De Fles haar budget gaat omhoog, maar waar moet het geld vandaan komen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Das om ze bezig te houden en omdat het vanachter moet dus kost geen drol ... Iemand zich afgegraagd waard dat onbepert verf vandaan komt dat mooit in Centraal besproken wordt... Ja nu recentelijk oppimpen en isoleren ..
Volgens mij zijn zij een van de weinige die nog via Stichting Doen zijn blijven hangen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is nou Willem en Drees? Een of andere bio toko? En hoe zijn ze er mee in contact gekomen? Vanaf dag 1 komen ze al troep brengen.
hoeft toch niet perse?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:36 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik heb dat telkens geïnterpreteerd als de twee nieuwkomers die samen optrekken. Ze lijken mij helemaal niet uit dezelfde kring mensen te komen.
nee jij trekt volle zalen ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Die eetclub van Nicoline is boooooooooooooring
Het viel me ook op hoe in een eerder filmpje bij laurab thuis, hier ergens in het forum eerder getoont, die vader van haar erg op rene lijkt konden wel broers zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:32 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb het eelt op m'n handen ja.
En dat de rest van de bewoners daar zo mak als lammetjes in mee gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Onbegrijpelijk dat LauB (Rene) zoveel geld uitgeeft aan dit nutteloze "sfeergekneuter" in de loods
Bedoel je die met Miss Montreal in hun huis?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Het viel me ook op hoe in een eerder filmpje bij laurab thuis, hier ergens in het forum eerder getoont, die vader van haar erg op rene lijkt konden wel broers zijn.
Ja , ik snap daar helemaal niets vanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:42 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
En dat de rest van de bewoners daar zo mak als lammetjes in mee gaan.
Vooral dat!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:42 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
En dat de rest van de bewoners daar zo mak als lammetjes in mee gaan.
Die zitten nu in het eetgroepje, heb ik begrepenquote:
Half om half toch? paar dagen bij Vannes en de rest bij Nico? vaag gedoequote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die zitten nu in het eetgroepje, heb ik begrepen
Ja die bedoel ik was even der naam kwijt, bijna 2 druppels water plus zelfde staartje ook die vader.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bedoel je die met Miss Montreal in hun huis?
zou zo maar kunnen
Ja, die bedoelde ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat een enerverende streams op 2 en 4... Een plank!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Het viel me ook op hoe in een eerder filmpje bij laurab thuis, hier ergens in het forum eerder getoont, die vader van haar erg op rene lijkt konden wel broers zijn.
Als dat niet het ultieme bewijs is!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:46 schreef bamby het volgende:
Ja die bedoel ik was even der naam kwijt, bijna 2 druppels water plus zelfde staartje ook die vader.
had em al gezien, ga zo nog es terugkijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik was even der naam kwijt, bijna 2 druppels water plus zelfde staartje ook die vader.
Ik heb m'n streams uitgepleurd, want ik word hier zo boos om, dit kinderachtige schoolpleingedoe, mijn bordje eten had al lang tegen de prachtig geverfde wand van LauB gezeten, ff checken of het bij de kleur pastquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Als Isa iets zegt gaat Billy hardop van 10 terug tellen naar 1. Volwassen. En wat een beheersing.
En haar vader had ook een broek aan net als René!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat niet het ultieme bewijs is!
Ik weet het ook niet precies, maar hoorde ze gisteren zeggen dat ze vanaf vandaag in Nico's eetgroepje zatenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Half om half toch? paar dagen bij Vannes en de rest bij Nico? vaag gedoe
Ik typ niet dat het zo is,maar ze lijken op elkaar, is daar wat verkeerd mee????quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
As ze allebei ook een lul hebben, dan is er echt geen speld meer tussen te krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
En haar vader had ook een broek aan net als René!
Straks ga je ook nog beweren dat het allebei mannen warenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En haar vader had ook een broek aan net als René!
Want je probeert ook niets te insinueren, wil je beweren?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:52 schreef bamby het volgende:
Ik typ niet dat het zo is,maar ze lijken op elkaar, is daar wat verkeerd mee????
en misschien een connectie: rtl xl, tv makelaar'quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Daar stuurde Copycat ook al op aan maar daar trap ik niet in.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog beweren dat het allebei mannen waren
Dat is al achterhaald. Die klusmeneer van SBS is niet haar vader.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:53 schreef heks29 het volgende:
[..]
en misschien een connectie: rtl xl, tv makelaar'
sbs6: droomhuis gezocht.
Ik was net te laat met mijn postquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar stuurde Copycat ook al op aan maar daar trap ik niet in.
Huub heeft weinig te vertellen lijkt mijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:57 schreef jolanda51 het volgende:
Wat ik niet begrijp Huubje werd ook zo getreiterd in het begin in de gk. Waarom grijpt hij nu niet in bij wat Isa allemaall maar moet pikken? Nu willen ze vooral Lot haar cd hoesjes verzieken het is de gk2 geworden. Arme Lot die vroeger gepest is. Ook al is het merendeel gescriptwalg ik van pesten jdm moet een voorbeeld nemen aan zijn zoon die is tegen pesten.
Nee vond hem erop lijken, mag dat niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want je probeert ook niets te insinueren, wil je beweren?
nee het is haar vader bart van bekhoven zijn huis in den hout.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is al achterhaald. Die klusmeneer van SBS is niet haar vader.
Ligt aan de kabelmij... Digitale tvquote:
Ziggoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:59 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Ligt aan de kabelmij... Digitale tv
Je weet niet over welk staartje ze het heeft he...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gebeurt er nu feitelijk?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:57 schreef jolanda51 het volgende:
Wat ik niet begrijp Huubje werd ook zo getreiterd in het begin in de gk. Waarom grijpt hij nu niet in bij wat Isa allemaall maar moet pikken? Nu willen ze vooral Lot haar cd hoesjes verzieken het is de gk2 geworden. Arme Lot die vroeger gepest is. Ook al is het merendeel gescriptwalg ik van pesten jdm moet een voorbeeld nemen aan zijn zoon die is tegen pesten.
Weet ik niet... Heb joepieziemaar...quote:
Ik hoop met je mee, maar ben er bang voor, ze zijn allemaal als was in de handjes van Rene en LauB.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:58 schreef Ransjih het volgende:
ik hoop dat vanavond de pleuris uitbreekt in die "gezellige" loods met die "positieve topi" en "superleuke spelletjes"
ik word er nu al narrig van
Het is net een musical.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:59 schreef jolanda51 het volgende:
Huub heeft die zooi gecast. Zijn zijn marionetten poppen.
Kanaal 361quote:
De grond ingetrapt omdat ze blij is met een nummer 1 hit . Cd hoesjes willen vergallen.haar uitlachen als ze excuus anbied en nog veel meer.quote:
en wat voor een vader figuurquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
ReNEE is een vader figuur voor Laura B.
Ze moeten haar niet en zijn haar zat.quote:
En die heeft dezelfde connecties die bij Bob Sikkes werden verondersteld? How convenient.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:58 schreef heks29 het volgende:
[..]
nee het is haar vader bart van bekhoven zijn huis in den hout.
niet de klusmeneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |