En isa misselijk van hun, comes both ways...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:59 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
ze worden misselijkvan isa
Ik denk dat ze de volle laag aan stemmen gaat krijgen deze ronde.quote:
Ja, maar je hoort Isa nooit plannetjes verzinnen om iemand te treiteren, of gewoon direct haar walging uitspreken over anderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En isa misselijk van hun, comes both ways...
Kenau + kijven + wijven =Kenaukwijven. ( die f was een vergipsingquote:
Een naar agressief wijf waar alle opvoeding aan voorbij is gegaan..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar je hoort Isa nooit plannetjes verzinnen om iemand te treiteren, of gewoon direct haar walging uitspreken over anderen.
Bij dat soort acties en texten is het altijd Lot aan de basis... met een willekeurige toehoorder.
Luister, keertje kan best. Maar die Lot is gewoon verrot en jaloers.. Niet dom, alleen te lui om echt na te denken.
ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de volle laag aan stemmen gaat krijgen deze ronde.
Ah tnXquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kenau + kijven + wijven =Kenaukwijven. ( die f was een vergipsing)
hij zei ook nog misschien wordt ze dan eens een normaal mensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:03 schreef Mirjam152 het volgende:
Ivan wil proberen dichterbij Isa te komen. Ze irriteert hem en hij wil proberen dichter bij haar te komen. Dat is een uitdaging. Lot zegt dat ze dat al acht maanden probeert, en dat ze het heeft opgegeven.
Juist ze zijn de "op" vergeten en hebben haar alleen voeding gegevenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:03 schreef voederbak het volgende:
[..]
Een naar agressief wijf waar alle opvoeding aan voorbij is gegaan..
Gelukkig is Ivan wel een normaal mensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij zei ook nog misschien wordt ze dan eens een normaal mens
Lach me echt stuk als Isa haar handen van die Lidl trekt en bij Lot op het bord gooit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:03 schreef Mirjam152 het volgende:
Ivan wil proberen dichterbij Isa te komen. Ze irriteert hem en hij wil proberen dichter bij haar te komen. Dat is een uitdaging. Lot zegt dat ze dat al acht maanden probeert, en dat ze het heeft opgegeven.
O, dat gaat onze Koerdische held bewerkstelligen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij zei ook nog misschien wordt ze dan eens een normaal mens
Goh, vlak voor de stemming ineens weer klanten voor Billy.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
Aah mensen komen een schilderij van Billy halen
incl de Faciliteiten van alle cossie's individueelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zou eens een grote hal moeten afhuren... en daar alle Cossers in zetten met hun laptopje, mobiel of PC... zeg maar een LAN COS Party...
Hup camera's er op, geluid erbij...
Ik vermoed dat sommigen plots een stuk stiller zijn![]()
Maar wel een gezellige puinhoop
Nee. Dus de groep heeft weer gratiez gegeten. En er zijn in de hele maand augustus maar twee eters in het 'restaurant' geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:02 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren was afhalen, is er nog wel iemand geweest om eten af te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |