SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende nominatie:
DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:52 schreef Voxs het volgende:
Kleurig moest het zijn.
Gebrek aan koffie, daar ligt het aan
Kopje venkel thee dan maar?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:52 schreef Voxs het volgende:
Kleurig moest het zijn.
Gebrek aan koffie, daar ligt het aan
Je zou eens een grote hal moeten afhuren... en daar alle Cossers in zetten met hun laptopje, mobiel of PC... zeg maar een LAN COS Party...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Eigenlijk sporen ze geen van allen. Ook Isa niet hoor.
Het is gewoon leedvermaak van ons
Maar het is wel een echte Chably, gemaakt door die Lot die dat sieradenemperium opgezet heeft op nationale tv!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap echt niet dat er zoveel mensen zijn die die kinderachtige kralenarmbandjes voor 15 euro kopen.
Joh ik zou niet op komen dagen, ik schaam me kapot dat ik Utopia kijk, Maar ook dat ik mee loop te cossen hierquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zou eens een grote hal moeten afhuren... en daar alle Cossers in zetten met hun laptopje, mobiel of PC... zeg maar een LAN COS Party...
Hup camera's er op, geluid erbij...
Ik vermoed dat sommigen plots een stuk stiller zijn![]()
Maar wel een gezellige puinhoop
lolquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Joh ik zou niet op komen dagen, ik schaam me kapot dat ik Utopia kijk, Maar ook dat ik mee loop te cossen hier
Misschien kan ze ook haar reet eens trainen, dat ze er niet meer als donald duck bijlooptquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vannas met gewichten,het wordt steeds gekker.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Joh ik zou niet op komen dagen, ik schaam me kapot dat ik Utopia kijk, Maar ook dat ik mee loop te cossen hier
Wel een heerlijke manier van je frustraties kwijt raken als ik het op lot en Bil mag botvieren![]()
Op de achtergrond hoor ja haar flink Kenaukwijfenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wasda?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op de achtergrond hoor ja haar flink Kenaukwijfen
Zet ze het ook eens positief in.
In het verleden heeft ze daar ook een poosje met gewichten getraind.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Als ze jeuk heeft dan zal ze zo wel richting Lau lopenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:58 schreef PeZu het volgende:
lot staat even charmant ana haar kruis te trekken
Team vanes?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op de achtergrond hoor ja haar flink Kenaukwijfen
Zet ze het ook eens positief in.
Mooi is dat kapsel niet, nee. Een grote gedraaide drol.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:58 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Heeft prinses Lot vandaag haar kroontje opgezet?
Dat kapsel is alleen het puntje van de drol, de rest van de viezigheid zit eronderquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:58 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Mooi is dat kapsel niet, nee. Een grote gedraaide drol.
En isa misselijk van hun, comes both ways...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:59 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
ze worden misselijkvan isa
Ik denk dat ze de volle laag aan stemmen gaat krijgen deze ronde.quote:
Ja, maar je hoort Isa nooit plannetjes verzinnen om iemand te treiteren, of gewoon direct haar walging uitspreken over anderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En isa misselijk van hun, comes both ways...
Kenau + kijven + wijven =Kenaukwijven. ( die f was een vergipsingquote:
Een naar agressief wijf waar alle opvoeding aan voorbij is gegaan..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar je hoort Isa nooit plannetjes verzinnen om iemand te treiteren, of gewoon direct haar walging uitspreken over anderen.
Bij dat soort acties en texten is het altijd Lot aan de basis... met een willekeurige toehoorder.
Luister, keertje kan best. Maar die Lot is gewoon verrot en jaloers.. Niet dom, alleen te lui om echt na te denken.
ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de volle laag aan stemmen gaat krijgen deze ronde.
Ah tnXquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kenau + kijven + wijven =Kenaukwijven. ( die f was een vergipsing)
hij zei ook nog misschien wordt ze dan eens een normaal mensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:03 schreef Mirjam152 het volgende:
Ivan wil proberen dichterbij Isa te komen. Ze irriteert hem en hij wil proberen dichter bij haar te komen. Dat is een uitdaging. Lot zegt dat ze dat al acht maanden probeert, en dat ze het heeft opgegeven.
Juist ze zijn de "op" vergeten en hebben haar alleen voeding gegevenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:03 schreef voederbak het volgende:
[..]
Een naar agressief wijf waar alle opvoeding aan voorbij is gegaan..
Gelukkig is Ivan wel een normaal mensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij zei ook nog misschien wordt ze dan eens een normaal mens
Lach me echt stuk als Isa haar handen van die Lidl trekt en bij Lot op het bord gooit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:03 schreef Mirjam152 het volgende:
Ivan wil proberen dichterbij Isa te komen. Ze irriteert hem en hij wil proberen dichter bij haar te komen. Dat is een uitdaging. Lot zegt dat ze dat al acht maanden probeert, en dat ze het heeft opgegeven.
O, dat gaat onze Koerdische held bewerkstelligen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij zei ook nog misschien wordt ze dan eens een normaal mens
Goh, vlak voor de stemming ineens weer klanten voor Billy.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
Aah mensen komen een schilderij van Billy halen
incl de Faciliteiten van alle cossie's individueelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zou eens een grote hal moeten afhuren... en daar alle Cossers in zetten met hun laptopje, mobiel of PC... zeg maar een LAN COS Party...
Hup camera's er op, geluid erbij...
Ik vermoed dat sommigen plots een stuk stiller zijn![]()
Maar wel een gezellige puinhoop
Nee. Dus de groep heeft weer gratiez gegeten. En er zijn in de hele maand augustus maar twee eters in het 'restaurant' geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:02 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren was afhalen, is er nog wel iemand geweest om eten af te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |