Welke dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
@1 Daar zijn ze dit jaar net een ander festival voor begonnen.
Dat was tof gedaan inderdaadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Die hekken bij de Bravo was tof gedaan overigens. Was echt een mindfuck, leek ook of dat hek ook helemaal bewoog.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:05 schreef friekin_ het volgende:
Die hekken zijn een kunstinstallatie. Ik had dat liever in de hemelpoort gezien overigens. Die was retesaai.
Hoi blauwe indiaan.
Ik had het goed gegokt. Krijg ik nu kaas?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]![]()
Idd was de hemelpoort vrij saai, maar die heb ik nooit echt bijzonder gevonden.
Echt tof inderdaad. We gingen daar gewoon voor zitten en een tijdje staren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Die hekken bij de Bravo was tof gedaan overigens. Was echt een mindfuck, leek ook of dat hek ook helemaal bewoog.
Er stonden lampen op die hekken die op een of andere manier (vraag me niet hoe) voor psychedelische effecten zorgde. Erg tof gedaan (en nee ik had niets opquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:56 schreef Rearviewmirror het volgende:
Jeej LowlandsDaar wil ik volgend jaar wel weer heen!
Wat was er trouwens te zien bij de hekken in de Bravo? Ik ben amper in de Bravo geweest dit jaar.
ja dat wist ik alquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:11 schreef friekin_ het volgende:
Dan weet je gelijk dat je collega een vieze kakenknauwer is![]()
Ik gok dat 10% een goede inschatting is. Meer dan 20% zowieso niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:07 schreef Nielsch het volgende:
Vraagje, hoeveel van de Lowlands bezoekers gebruikt volgens jullie "hardere" middelen als MDMA en XTC (M en E) of ander spul dat verboden is. Ik had daar vanochtend een discussie over met een collega. Ik riep iets van 10% maar volgens haar ligt het meer rond de 50% en is van mening dat ik - aangezien ik het niet doe - dat soort dingen ook niet zie; vandaar mijn lage inschatting volgens haar. Wat is jullie inschatting?
10% vind ik al een hoge inschatting. Zou zelf 5% zeggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:07 schreef Nielsch het volgende:
Vraagje, hoeveel van de Lowlands bezoekers gebruikt volgens jullie "hardere" middelen als MDMA en XTC (M en E) of ander spul dat verboden is. Ik had daar vanochtend een discussie over met een collega. Ik riep iets van 10% maar volgens haar ligt het meer rond de 50% en is van mening dat ik - aangezien ik het niet doe - dat soort dingen ook niet zie; vandaar mijn lage inschatting volgens haar. Wat is jullie inschatting?
Hoeveel tranen heb je weggepinkt dat je er niet was dit jaar?quote:
Hij baalt vast dat hij het verrassingsoptreden van Foo Fighters en Arcade Fire gemist heeft. Dat was geweldig he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:01 schreef FietsKoerier het volgende:
Nu al bekend? Iedereen is nog aan het bijkomen.
[..]
Hoeveel tranen heb je weggepinkt dat je er niet was dit jaar?
Iedereen high fiven daar, en om het af te toppen kwam Snoop Dogg gratis bier uitdelen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij baalt vast dat hij het verrassingsoptreden van Foo Fighters en Arcade Fire gemist heeft. Dat was geweldig he?
beste beslissing van het jaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:01 schreef FietsKoerier het volgende:
Hoeveel tranen heb je weggepinkt dat je er niet was dit jaar?
zou ik ook zeggen als je een half jaar zeikt en vervolgens een van de beste Lowlands van de afgelopen tig jaren hebt gemist.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
beste beslissing van het jaar.
Was genoeg leuke muziek hoor n00b. En sommige dingen wist me echt te verassen zoals Sam Smith, Temples, Gregory Porter, Cage The Elephantquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Right. Het zal best gezellig zijn geweest die uren op het saunaeiland, maar ik kom naar Lowlands voor de goeie muziek. Maarja, je komt naar eigen zeggen ook nooit in MUZ, dus je zal met muziek ook wel niet zoveel hebben.
Hadden die allemaal vuurwerk mee dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was genoeg leuke muziek hoor n00b. En sommige dingen wist me echt te verassen zoals Sam Smith, Temples, Gregory Porter, Cage The Elephant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |