Mijn complimenten voor jullie snelle reactie! Het gaat echter niet om loodrecht e.d., het gaat om een 'systeem' wat ik in/op/aan de centraaldoos kan bevestigen zodat ik de GEHELE lamp kan draaien (als een klok), beter kan ik het helaas niet uitleggen... de twee draden die uit de afdekplaat komen, waar de lamp aan hangt, komen nu namelijk wel mooi loodrecht (naar beneden en in horizontale stand), maar ik heb hem niet mooi in de lengte van de tafel hangen... :squote:
Je hebt dus een langwerpige hanglamp die niet mooi evenwijdig aan (en boven) de tafel hangt, toch? Wat is het merk/type?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:32 schreef Dodo1313 het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor jullie snelle reactie! Het gaat echter niet om loodrecht e.d., het gaat om een 'systeem' wat ik in/op/aan de centraaldoos kan bevestigen zodat ik de GEHELE lamp kan draaien (als een klok), beter kan ik het helaas niet uitleggen... de twee draden die uit de afdekplaat komen, waar de lamp aan hangt, komen nu namelijk wel mooi loodrecht (naar beneden en in horizontale stand), maar ik heb hem niet mooi in de lengte van de tafel hangen... :s
Dus niets met waterpassen en loodjes, ik moet echt een 'draaisysteem' op kunnen hangen waarmee ik de lamp, de balk, in de richting kan hangen die ik wil.
Hopelijk heb ik het daarmee beter uitgelegd... bedankt Jurriaan en goed_volk!
Kun je de beugel waar aan de lamp moet hangen (en die bij de lamp geleverd word) zelf niet zodanig modificeren dat het geheel wel recht boven de eettafel hangt ?quote:Op zondag 14 september 2014 12:17 schreef Dodo1313 het volgende:
CollinDH moet staan voor Collin De Handige of iets in die geest, dankjewel, you nailed it! Dat is ws wat ik zoek en hoe het opgelost kan worden! Ik zal eens gaan zoeken voor zo'n onderdeel!!! En anders vraag ik iemand om zoiets te makenBedankt allemaal voor het meedenken en de tips! Wie weet kan ik ook een foto erachteraan posten om het eindresultaat te laten zien!
Die heb ik ook boven de eetkamertafel hangen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:57 schreef CollinDH het volgende:
Ik heb een paar weken terug een plafondlamp als IKEA Husinge gemonteerd op een centraaldoos.
Plafonddeel van die lamp heeft ronde gleuven waardoor ie draaibaar is. Wellicht zoek je dat en kan je zoiets maken of vinden..
Zie afbeelding uit de montage handleiding.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |