Je krijgt bij een ART4 of 5 slot altijd zo'n metalen label met het nummer erop. Die moet je dan opsturen naar de verzekering. Kunnen ze nog niet bewijzen dat je hem daadwerkelijk om je motor had, maar vooruit.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Okay.. en dat heb je toegegeven? Of hoe is dat gecontroleerd? Of moest jij iets overhandigen?
Bij mijn huidige verzekering heb ik het alleen aan hoeven geven (ik heb uiteraard wel een ART 4 slot, maar ik vraag mij af hoe zij zouden willen bewijzen dat ik het niet zou hebben).
ik moest sleutels laten zien, en had toen helemaal geen art 4 slot.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Okay.. en dat heb je toegegeven? Of hoe is dat gecontroleerd? Of moest jij iets overhandigen?
Bij mijn huidige verzekering heb ik het alleen aan hoeven geven (ik heb uiteraard wel een ART 4 slot, maar ik vraag mij af hoe zij zouden willen bewijzen dat ik het niet zou hebben).
geen idee wat erop zat of hoe ik dat aan de sleutels kan zien.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik moest sleutels laten zien, en had toen helemaal geen art 4 slot.
Noooo Wat verchrikkelijk kut.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kut man!
Ik zou bij nero in de schuur kijken...
Wat voor metalen label? Ik heb nu al 3 verschillende ART4 sloten gekocht (staan ook alle 3 op stichtingart.nl), maar ik kan me niet herinneren ooit een metalen label erbij gezien te hebben?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Je krijgt bij een ART4 of 5 slot altijd zo'n metalen label met het nummer erop. Die moet je dan opsturen naar de verzekering. Kunnen ze nog niet bewijzen dat je hem daadwerkelijk om je motor had, maar vooruit.
Primaquote:Op donderdag 4 september 2014 19:33 schreef stinkie het volgende:
Ik heb alleen sleutels, reserve sleutels en het certificaat van alarm. Lijkt me wel genoeg toch?
ojawel. Ik weet waar de zwakke punten vandaag kreng zittenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:51 schreef Erasmo het volgende:
Mooi kut stinkie. Nog kutter is dat mocht ie gespot worden je hem toch niet bij kan houden
Ze komen binnen nu en een maand nog een keer bij je langs om te kijken of je de motor al vervangen hebt. Is een welbekend fenomeen. Let op verdachte zaken.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, al die vreemden ontmoeten steeds is sowieso al niet leuk
Mocht er een andere motor komen dan pas ik het tuinhek wel aan zodat ie weer naar binnen kan. En er komt een dikke kabel om de boom te liggen zodat ie daar aan kan als ie op de stoep staat.
das voornamelijk met auto inbraken, gebeurt heel veel in andere wijk in Gouda.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ze komen binnen nu en een maand nog een keer bij je langs om te kijken of je de motor al vervangen hebt. Is een welbekend fenomeen. Let op verdachte zaken.
Ook met motoren, toevallig is dit iets wat regelmatig de revue passeert omdat ik zelf in de verzekeringen zit.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
das voornamelijk met auto inbraken, gebeurt heel veel in andere wijk in Gouda.
Dit was er 1 op bestelling. Die komen oas weer terug als ik iets heb wat ze nodig hebben.
aankoopbon heb ik net bij het oud papier geflikkerd.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:26 schreef Sounddragon het volgende:
Type slot plus aankoop bewijs is goed zat. Met de AT ook zo gedaan toen.
Als je verzekerd bent voor diefstal is het wijs om AL je bonnen te bewaren van ALLES wat je aan je motor doet en verandert. En let op dat je niet genaaid wordt met de standaard 500¤ meeverzekerde accessoires, want daar zit je al héél snel boven. Meeverzekeren die zooi, want je bent het gewoon kwijt als je motor geklauwd wordt. Kostte mij denk ik 2K toen hij werd gejat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aankoopbon heb ik net bij het oud papier geflikkerd.
Ik heb maar 1 sleutel voor mijn brommer.. helemaal zoietsquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:50 schreef Salatrel het volgende:
ik ben op mysterieuze wijze een sleutel kwijtgeraakt van de 10 minpuntje: waarschijnlijk bij mij voor de deur ook nog eens
Moet je die wel hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hebben jullie niet standaard je motor gewoon onder dak staan?
Zelf heb ik hem gewoon in mijn fietsenschuur staan.
En toen kon je hem weer optillen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:46 schreef Bozz187 het volgende:
Help ik net zo'n vent zijn motor op te tillen. Laat ie het blok aanstaan en pak hij de gas hendel vast tijdens het tillen.
Ik heb een garage thuis waar ze in passen, maar heb samen met een vriend een andere garage waar van allebei de motoren staanquote:Op vrijdag 5 september 2014 07:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hebben jullie niet standaard je motor gewoon onder dak staan?
Zelf heb ik hem gewoon in mijn fietsenschuur staan.
Hoe dom is dat danquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:46 schreef Bozz187 het volgende:
Help ik net zo'n vent zijn motor op te tillen. Laat ie het blok aanstaan en pak hij de gas hendel vast tijdens het tillen.
Nu kan je em dus nooit meer voor de deur neerzettenquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:50 schreef Salatrel het volgende:
ik ben op mysterieuze wijze een sleutel kwijtgeraakt van de 10 minpuntje: waarschijnlijk bij mij voor de deur ook nog eens
nee, die vent liep met zijn bmw naar voren toe, en toen bleef zijn valbeugel hangen achter een paaltje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hoe dom is dat dan
Niks aan over gehouden?
Had ie vast geen geel hesje aan? dan had het paaltje hem wel zien komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee, die vent liep met zijn bmw naar voren toe, en toen bleef zijn valbeugel hangen achter een paaltje.
ondanks dat ie binnen in een hok staat staat ie nu wel met een kettingslot aan een grondanker ja voor de deur zal ik hem idd niet zo snel laten staan....quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:38 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Nu kan je em dus nooit meer voor de deur neerzetten
Niet vanwege de koppijn smartypants, maar omdat je gehoor erdoor beschadigt als die pestherrie langer duurt als 5 minuten per keer. Eigenlijk per direkt, maar in het kader van de ARBO regelgeving moesten ze er een tijdsspanne bij zetten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:44 schreef Yreal het volgende:
Man, ik snap nu waarom je oordoppen moet dragen. Gister 3 uur snelweg gereden, partij koppijn nu
De CB heeft een tiltswitch, die gaat vanzelf uit als hij omflikkert heb ik gemerkt een tijdje terug.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja wel weer overeind gekregen. Maar ik ga niet tillen als het blok nog aan staat
Topkoffer ditdatquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef sanger het volgende:
Hoe doet iedereen dat met de helm? Ik wil maandag ergens heen, en moet daarna een flink stuk lopen. Maar eigenlijk geen zin om helm mee te zeulen....
Heb ik nog nietquote:
op de parkeerplaats bij mijn werk heb ik de helm in een plastic tas met kabelslot aan de motor vastzitten. pak en laarzen zitten in de topkoffer of je dat ergens in de stad zo achter wil laten weet ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef sanger het volgende:
Hoe doet iedereen dat met de helm? Ik wil maandag ergens heen, en moet daarna een flink stuk lopen. Maar eigenlijk geen zin om helm mee te zeulen....
Neem een kabelslot of beugel, zat je helm op je stuur/dashboard en haal het slot door de helm en het stuur. Meeste motoren hebben overigens iets om je helm in te hangen. Welke motor heb je?quote:
Is niet zozeer in de stad, maar in Zandvoort op de boulevard of het parkeerterrein.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
op de parkeerplaats bij mijn werk heb ik de helm in een plastic tas met kabelslot aan de motor vastzitten. pak en laarzen zitten in de topkoffer of je dat ergens in de stad zo achter wil laten weet ik niet
Een Kawa 450 LTD of Kawa ZX10. Weet nog niet met welke ik gaquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neem een kabelslot of beugel, zat je helm op je stuur/dashboard en haal het slot door de helm en het stuur. Meeste motoren hebben overigens iets om je helm in te hangen. Welke motor heb je?
Grapjassen zijn inderdaad de reden dat ik dat liever niet doe, en tegen regen kan je een afdakje zoeken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Een Kawa 450 LTD of Kawa ZX10. Weet nog niet met welke ik ga
Ik heb inderdaad iets voor de helm. Maar wat als het gaat regenen of als een grapjas er in gaat regenen
brabohumorquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:43 schreef BlackLining het volgende:
Als je dat hier in de buurt doet is het gewoon een kwestie van wachten tot iemand besluit je helm vol te schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |