SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
quote:
quote:
Precies hetzelfde hier! Muv de reis dan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:51 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Hielp het? Mijn ene gaat 's morgens onmiddellijk aan. Mijn andere heeft wat opstartproblemen. Ik snap dat heel goed, dus we doen een knuffeltje, een zachte aansporing hier en daar, maar geen geroep of gedoe. Mijn man snapt dat een stuk minder goed
Er wordt 's morgens regelmatig geïnformeerd wanneer hij weer op reis moet...
Kut. Ben je er al uit?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik ging even snel de stad in om iets op te halen... Nu kan ik de parkeergarage niet meer uit door technische storing
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik ging even snel de stad in om iets op te halen... Nu kan ik de parkeergarage niet meer uit door technische storing
Inmiddels weer thuis, maar Isa van school halen is niet gelukt... Blij met netwerkquote:
Zo slank ben ik nietquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef -Spring het volgende:
Iemand bekend met camping Eiland van Maurik in Gelderland? Wij willen volgende zomer een vakantiekindje 'nemen' en daarmee in nl op vakantie gaan.
Vlakbij ons. Er is een hoop te doen en iedereen die ik ken, die daar langere tijd heeft gestaan is heel positief. Wij gaan er wel eens een dagje heen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef -Spring het volgende:
Iemand bekend met camping Eiland van Maurik in Gelderland? Wij willen volgende zomer een vakantiekindje 'nemen' en daarmee in nl op vakantie gaan.
is dat daar van boven als je richting maarsbergen rijd?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Vlakbij ons. Er is een hoop te doen en iedereen die ik ken, die daar langere tijd heeft gestaan is heel positief. Wij gaan er wel eens een dagje heen.
MIjn ouders hebben er gestaan en vonden het een fijne camping. Je kon er toen geloof ik met campincheques naar toe. Er is wifi begreep ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef -Spring het volgende:
ah dan weet ik het ook! Thxquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:23 schreef livelink het volgende:
Nee, het is langs de dijk richting Amerongen
Om dan in nederland 2 weken weg te regenen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef -Spring het volgende:
Ik ken ook alleen maar positieve verhalen erover. Kom je dan bij ons een kopje koffie drinken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:37 schreef -Spring het volgende:
In het buitenland wegregenen mag niet, dus je moet het ergens doen.
Dank jullie! Klinkt goed; allemaal positief.
Dit is echt precies hoe het hier thuis ook is en waar we vaak botsen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:24 schreef -Spring het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier! Muv de reis dan.
N vindt goed luisteren en doen wat er gevraagd wordt een doel op zich, mijn doel is om r zo soepel en plezierig mogelijk op school te krijgen.
Bijgeslapen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
En er zit een heerlijk pannenkoekrestaurant op het EvM![]()
Wij stonden 2 jaar geleden een dorp verder: Eck en Wiel
En nu ga ik slapen, kind is onverwachts naar opa en oma gegaan vanavond dus wij tanken even bij!
Welterusten al te saam
ik ben er nog nooit geweest, maar wij gebruiken 'm wel regelmatig in de flauwe grap:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef -Spring het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef trui het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geweest, maar wij gebruiken 'm wel regelmatig in de flauwe grap:
"we gaan naar Thailand!"
"Thailand?"
"Ja, t'ailand van Maurik".
Onze wekkers gingen om 05:00 en om 07:00, maar we hebben zeker even genoten van de die extra uurtjes iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |