Ik vrees dat de grote kijkersgroep niks liever kijkt naar garnalenhersen-tvquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom mensen naar RTL kijken met die goedkope tokkiemeuk waar showbizz en emo-onderwerpen de grote speler zijn.
Ik kijk heel weinig naar de Nederlandse zenders. Genoeg buitenlandse keuzes die wel interessant zijn als je dat soort programma's leuk vindt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou, dat zeg ik je niet na. Maar je zou hopen dat Het Elfde Uur weer terugkeert. Dat ging wel ergens over.
Of anders Moraalriddersquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou, dat zeg ik je niet na. Maar je zou hopen dat Het Elfde Uur weer terugkeert. Dat ging wel ergens over.
quote:Ruben Nicolai
Het - toen nog - BNN programma Golden Oldies was een van de leukste televisieverrassingen van 2013. En er komt een vervolg!
De avonturen van een koor van 70-plussers die rocknummers zongen, werden elke week door ruim één miljoen mensen gevolgd. Vanaf aanstaande zaterdag is het vervolg te zien: Golden Oldies: The Road to Berlin.
Presentator Ruben Nicolai vertelt vanavond wat we kunnen verwachten.
quote:Freek de Jonge
Freek de Jonge wordt 70 jaar. Wat heeft één van 's lands grootste cabaretiers voor loopbaan gehad? En wat is de betekenis ervan?
We vragen het vanavond aan vier speciale gasten die Freek zullen toespreken.
Nu al een topshow.quote:Marith Rebel & Geert van Dieren
PvdA-Tweede Kamerlid en oud-huisarts Marith Rebel bracht vandaag een werkbezoek aan jongerencamping De Appelhof, een plek waar de jeugd stevig drinkt.
Het Kamerlid concludeert dat campinghouder Geert van Dieren het beleid heeft dat jongeren in hun tenten mogen drinken wat ze willen. Hij verdedigt dit door te stellen dat de camping privéterrein is. Een inperking hiervan zou ongetwijfeld gasten kosten.
Rebel gaat vanavond in debat met Van Dieren over zijn morele verantwoordelijk in het drankgebruik van zijn jonge bezoekers.
Tsja....vroeger deden we allemaal wat minder moeilijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:45 schreef Monolith het volgende:
Ach, wie heeft zich vroeger als punt niet bezat op Terschelling?
Edit: nou ja, Tijs wellicht.
Sommige zoeken daarom het avontuur maar in het buitenland.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsja....vroeger deden we allemaal wat minder moeilijk.
Ik heb serieus medelijden met de jeugd van nu, die mogen amper nog iets.
Zoals Joran.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Sommige zoeken daarom het avontuur maar in het buitenland.
ja lekker basicquote:
Tuurlijk; als het je zorgen baart dat jongeren zichzelf kapot of dom zuipen en als je pleit voor matiging qua drankgebruik ben je een moraalfascist. En mensen die moedwillig de wet negeren, zijn helden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Dat debatje kan nog lachen worden. Een moraalfascist tegen een, sit niet so te seiken wijf-meneer.
Klopt. Lekker laten gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk; als het je zorgen baart dat jongeren zichzelf kapot of dom zuipen en als je pleit voor matiging qua drankgebruik ben je een moraalfascist. En mensen die moedwillig de wet negeren, zijn helden.
Logisch. Als je ongestoord aan de Spaanse costa's je klem kunt zuipen als 16-jarige, dan ga je natuurlijk niet meer naar de Appelhof voor een mooie natuurwandeling. Ik zou het mijn kind ook niet aandoen om naar zo'n saaie vakantieplek te laten gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Sommige zoeken daarom het avontuur maar in het buitenland.
Inderdaad, ik heb vroeger toen ik jong was redelijk vaak heroïne gebruikt, en ik ben er toch prima uitgekomen al zeg ik het zelf. Op die leeftijd moet je gewoon lekker experimenteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk; als het je zorgen baart dat jongeren zichzelf kapot of dom zuipen en als je pleit voor matiging qua drankgebruik ben je een moraalfascist. En mensen die moedwillig de wet negeren, zijn helden.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:26 schreef Webschip het volgende:
Dramatisch dat veel mensen geen inhoud meer weten te waarderen en liever naar RTL kijken
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom mensen naar RTL kijken met die goedkope tokkiemeuk waar showbizz en emo-onderwerpen de grote speler zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |