Gaaf ding. Ga je dan nog een setje matchende wijzers halen? Of laat je hem in deze staat?quote:Op zondag 14 september 2014 14:43 schreef SugeLucky het volgende:
knoop doorgehakt. van de week heb ik een afspraak voor dit horloge.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thanks!quote:Op zondag 14 september 2014 16:32 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Gaaf ding. Ga je dan nog een setje matchende wijzers halen? Of laat je hem in deze staat?
Je zou contact op kunnen nemen met de heer Schweitzer. Grote kans dat hij ze gewoon heeft liggen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:35 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
thanks!
daar twijfel ik over. dit zijn de originele omega wijzers maar dan vernieuwd inderdaad. als ik ergens oude wijzers op de kop kan tikken in goede staat, dan is dat wel een optie inderdaad
thanks. zal in de toekomst eens kijken.quote:Op zondag 14 september 2014 17:14 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Je zou contact op kunnen nemen met de heer Schweitzer. Grote kans dat hij ze gewoon heeft liggen.
Smaakniveau stijgt hier, ook met die MS een paar posts hoger!quote:
Klassieker! Is er nog een optie om hem op een andere band te kopen?quote:Op zondag 14 september 2014 14:43 schreef SugeLucky het volgende:
knoop doorgehakt. van de week heb ik een afspraak voor dit horloge.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht er hier nog eventuele belangstelling voor zijn, let me know. Anders laat ik de advertentie lekker zitten, is weer zo'n gedoetje.quote:Op zondag 14 september 2014 19:28 schreef eriksd het volgende:
Het gaat om een Tudor Grantour, Omega Aqua Terra Co-Ax op leer, Breitling Chronomat Evolution staal/goud en een Maurice Lacroix Masterpiece reserve de marche.
Als ik tijd heb zal ik wel een advertentie plaatsen maar ik ben voornemens ze volgende week naar Burger te brengen om daar in een keer te verkopen.
kkan je fotos van tudor en omega pmen? En je vraagprijs?quote:Op zondag 14 september 2014 20:16 schreef eriksd het volgende:
Even een crosspost:
[..]
Mocht er hier nog eventuele belangstelling voor zijn, let me know. Anders laat ik de advertentie lekker zitten, is weer zo'n gedoetje.
Er zit ook nog een mesh band bijquote:Op zondag 14 september 2014 19:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Klassieker! Is er nog een optie om hem op een andere band te kopen?
Je bedoelt die van mij? Thanks!quote:Op zondag 14 september 2014 19:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Smaakniveau stijgt hier, ook met die MS een paar posts hoger!
quote:Op maandag 15 september 2014 18:11 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Je bedoelt die van mij? Thanks!
Ik heb misschien wel interesse in de Maurice Lacroix....quote:Op zondag 14 september 2014 20:16 schreef eriksd het volgende:
Even een crosspost:
[..]
Mocht er hier nog eventuele belangstelling voor zijn, let me know. Anders laat ik de advertentie lekker zitten, is weer zo'n gedoetje.
te repareren zal ie nog wel zijn. tis meer de vraag wat het kost en of je het er voor over hebt denk ikquote:Op maandag 15 september 2014 19:40 schreef Woods het volgende:
Weet iemand waar en of deze nog te repareren is? Zo te zien is de wijzer eraf en batterij op, en is de leren band uitgedroogd. Moet ik hiervoor naar de Beijenkorf waar hij vandaan komt?
Mooi klokkie!quote:Op maandag 15 september 2014 19:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig klokkie, zo weinig geldIn totaal ben ik er 110,- voor kwijt.
Mooi automatisch mechanisme, alleen het lederen bandje piept wel echt erg![]()
[ afbeelding ]
Hij kostte ¤130 en kost dat nog steeds. Ligt aan de reparatieprijs dus ja.quote:Op maandag 15 september 2014 19:59 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
te repareren zal ie nog wel zijn. tis meer de vraag wat het kost en of je het er voor over hebt denk ik
Als je dat softech horloge mooi vindt, zou ik denk ik eerder die kopen dan de reparatie laten uitvoeren. Moet ook zeggen dat ik dat kapotte horloge niet bepaald mooi vind.quote:Op maandag 15 september 2014 21:23 schreef Woods het volgende:
[..]
Hij kostte ¤130 en kost dat nog steeds. Ligt aan de reparatieprijs dus ja.
Ik vind beiden niks, maar zou een nieuwe kopen ipv die oude te repareren. Is het niet waard lijkt me.quote:Op maandag 15 september 2014 19:40 schreef Woods het volgende:
Weet iemand waar en of deze nog te repareren is? Zo te zien is de wijzer eraf en batterij op, en is de leren band uitgedroogd. Moet ik hiervoor naar de Beijenkorf waar hij vandaan komt?
[ afbeelding ]
En als ik weer geld heb wil ik deze wel kopen, supergoedkoop en good looking
http://www.zalando.nl/softech-horloge-grijs-tc252e00h-c11.html
Prachtig horloge! Klassiek en simpel, voor weinig geld. Goede koop! Bandje kan je zo vervangen door een betere. Ben zelf altijd wel fan van Hirsch voor de wat klassiekere klokjes. Hij oogt wat groter dan een standaard dresswatch, of lijkt dat zo? Wat is de diameter?quote:Op maandag 15 september 2014 19:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
42 zonder 44mm met kroonquote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Prachtig horloge! Klassiek en simpel, voor weinig geld. Goede koop! Bandje kan je zo vervangen door een betere. Ben zelf altijd wel fan van Hirsch voor de wat klassiekere klokjes. Hij oogt wat groter dan een standaard dresswatch, of lijkt dat zo? Wat is de diameter?
Erg mooi horloge! En zeker voor dat geld! Dit kan een hele mooie opvolger worden van m'n dagelijks horloge!quote:Op maandag 15 september 2014 19:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |