Dat ontken ik nergensquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef theunderdog het volgende:
Onderdrukking, extreem conservatief, slavengebruik, dictatuur, vrijheid? wat is dat?
Maar nog steeds niet onderontwikkeld? dat ik dit mag meemaken.
Ben hier mee eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef theunderdog het volgende:
Onderdrukking, extreem conservatief, slavengebruik, dictatuur, vrijheid? wat is dat?
Maar nog steeds niet onderontwikkeld? dat ik dit mag meemaken.
Arabier?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:21 schreef johnson555 het volgende:
Gefrustreerde Koerden hebben eindelijk een uitlaatklep zie ik hier
Ik haal dit snel van Wikipediaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben hier mee eens.
Ontwikkeld staat niet gelijk aan geld. Het gaat eerder samen met vrijheid, scholing en gelijkheid. Dat heeft saudi Arabië allemaal niet.
Ze hebben geld en olie ja, dat had ik je zo ook wel kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik haal dit snel van Wikipedia
Saoedi-Arabië is een van de oprichters van de Verenigde Naties en ondertekende het Handvest van de Verenigde Naties in 1945. Het land speelt een prominente rol in het Internationaal Monetair Fonds, de Wereldbank en is lid van de G20. Ook heeft het een belangrijke rol in de Arabische en islamitische instellingen voor financiële hulp en ontwikkelingshulp. Het is een van de grootste donoren in de wereld en geeft steun aan een aantal Arabische, Afrikaanse en Aziatische landen. In Djedda is het secretariaat van de Organisatie van de Islamitische Samenwerking gevestigd en van haar in 1973 opgerichte dochterorganisatie de Islamitische Ontwikkelingsbank.
De tegenstander in een kwaaddaglicht zetten met eigen marteltechniekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'James Foley gewaterboard'
Journalist James Foley is voor zijn onthoofding door strijders van ISIS gemarteld door middel van waterboarding. Ook andere gevangenen van de extremisten zijn gemarteld.
James Foley in betere tijden: als onverschrokken journalist aan het werk in de Syrische stad Aleppo.
Dat melden bronnen aan de Washington Post. Zij zouden gezien hebben hoe ISIS zijn gevangen in Syrië behandelt.
Waterboarding is een ondervragingstechniek waarbij het slachtoffer een doek over zijn gezicht krijgt waarover vervolgens water wordt gegooid. Het slachtoffer kan daardoor moeilijk ademhalen en krijgt het gevoel dat hij verdrinkt. De marteltechniek werd een tijd gebruikt door de Amerikanen op terreurverdachten in Guantánamo Bay, maar is nu verboden. Khalid Sjeik Mohammed, het brein achter de aanslagen van 11 september 2001, werd 183 keer gewaterboard.
ISIS houdt nog zeker drie Amerikanen gegijzeld. Onder hen is journalist Steven Sotloff, wiens moeder een emotionele oproep deed aan ISIS om hem vrij te laten.
Critici van waterboarding waarschuwden al jaren dat het gebruik van de marteltechniek kopieergedrag kon uitlokken. De vijand zou de zelfde techniek tegen
Jammer van het verschil tussen man en vrouw.quote:Onderwijs is gratis op alle niveaus. De school systeem bestaat uit elementair, intermediair, en middelbare scholen. Een groot deel van het curriculum op alle niveaus is gewijd aan de islam, en op het secundair onderwijs, studenten zijn in staat om ofwel een religieuze of een technisch circuit te volgen. Meisjes zijn in staat naar school te gaan, maar minder meisjes dan jongens bij te wonen. Deze wanverhouding wordt weerspiegeld in de mate van geletterdheid, die 85 procent hoger is dan bij mannen en is ongeveer 70 procent bij vrouwen. De lessen worden gescheiden door het geslacht. Het hoger onderwijs heeft zich snel uitgebreid, met een groot aantal universiteiten en hogescholen wordt opgericht in het bijzonder sinds 2000. Instellingen voor hoger onderwijs zijn het land van de eerste universiteit, King Saud University in 1957 opgericht, de Islamitische Universiteit van Medina opgericht in 1961, en de Koning Abdulaziz Universiteit in Jeddah opgericht in 1967. Andere hogescholen en universiteiten benadrukken curricula in wetenschappen en technologie, militaire studies, religie en geneeskunde. Instituten gewijd aan Islamitische studies, in het bijzonder, in overvloed. Vrouwen meestal krijgen college onderwijs in gesegregeerde instellingen.
http://country-facts.com/(...)rabia-education.html
Neuh maar alle arabieren zijn onderontwikkeld zeggen getuigd ook niet van bepaalde ontwikkeling. Dit geldt waarschijnlijk ook voor jou en alle Koerden toch?quote:
Nee, dat is helemaal niet de vraag. Landen die nauwelijks tot geen vrijheid hebben, landen die vrouwen maar ook mannen onderdrukking, landen waar homo,s opgehangen worden, landen waar zweepslagen normaal zijn, zijn onderontwikkelde landen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer van het verschil tussen man en vrouw.
Ik probeer hier niet dit soort landen goed neer te zetten maar het is de vraag wat onderontwikkelde landen zijn.
Ik ben geen Koerd, Arabier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Neuh maar alle arabieren zijn onderontwikkeld zeggen getuigd ook niet van bepaalde ontwikkeling. Dit geldt waarschijnlijk ook voor jou en alle Koerden toch?
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet de vraag. Landen die nauwelijks tot geen vrijheid hebben, landen die vrouwen maar ook mannen onderdrukking, landen waar homo,s opgehangen worden, landen waar zweepslagen normaal zijn, zijn onderontwikkelde landen.
Alsof Amerika propaganda nodig heeft tegen een groepering als IS.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De tegenstander in een kwaaddaglicht zetten met eigen marteltechnieken
De propaganda van de VS.....
Niemand die zegt dat alles negatief is.quote:
Je moet weten dat ik overdrijf he, uiteraard zijn niet alle Arabieren achterlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien was SA beetje slecht voorbeeld
Hmmm de VAE dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet weten dat ik overdrijf he, uiteraard zijn niet alle Arabieren achterlijk.
Er zijn heel veel intelligente Arabieren, maar als je het op globale schaal bekijkt dan moet je toch concluderen dat ze niet veel van maken.
Nou wat je dan ook bent, is onderontwikkeld. Ik geef je geen bewijs, komt dat logisch over? Ik ben ook geen arabier hoorquote:
VAE heeft dezelfde vrijheid-problemen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm de VAE dan.
Van Wiki
Dankzij de olieopbrengsten hebben de VAE een hoog geïndustrialiseerde economie. Volgens verschillende ontwikkelingsmeters, zoals de HDI en BNP, maakt deze het land tot een van de meest ontwikkelde landen in de wereld. Met $168 miljard in 2006, zijn de VAE tweede van alle Arabische golfstaten na Saoedi-Arabië, derde in het Midden-Oosten, en 38ste in de wereld (vóór Maleisië).
Oke Arabier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:32 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Nou wat je dan ook bent, is onderontwikkeld. Ik geef je geen bewijs, komt dat logisch over? Ik ben ook geen arabier hoor![]()
Saudi Arabia is trouwens corrupt as fuck
Nee het is een selectief clubje wat het ziet idd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
VAE heeft dezelfde vrijheid-problemen.
Dat ze veel geld hebben is waar. Veel mensen zien alleen niet veel van dat geld.
Aldus de gefrustreerde Koerquote:
Van mij mag jij alles posten, Arabier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:35 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Aldus de gefrustreerde Koer
Mag je hier trouwens isis steunende plaatjes posten of is dat tegen de regels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |