Mensen alias struisvogelsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:59 schreef Senor__Chang het volgende:
En dan stellen er nog mensen dat ISIS niks met de Islam te maken heeft.
Precies, en dan zijn er ook nog mensen de hysterisch worden als je gewoon vaststelt dat Arabieren over het algemeen wat onderontwikkeld zijn (en dan druk ik het nog zacht uit).quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:59 schreef Senor__Chang het volgende:
Trolololoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Precies, en dan zijn er ook nog mensen de hysterisch worden als je gewoon vaststelt dat Arabieren over het algemeen wat onderontwikkeld zijn (en dan druk ik het nog zacht uit).
Dat Arabieren over het algemeen achterlijk zijn?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor wat je eigenhandig hebt vastgesteld ?
En de VAE dan ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat Arabieren over het algemeen achterlijk zijn?
Kijk eens naar het Midden-Oosten zou ik zeggen, een en al ellende + dat veel Arabieren sympathie hebben voor ISIS + dat ze geen fatsoenlijke beschaving kunnen opbouwen + dat ze alleen kunnen leven onder dictatuur
Ben ik nog wat vergeten?
1.6 miljard moslims zijn er en die wil je niet allemaal tegelijk boos maken vandaar dat mensen dat zeggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:59 schreef Senor__Chang het volgende:
Onzin, 20% van saudie bevolking zijn shia. En die zijn zeker niet pro Isis.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef theunderdog het volgende:
http://muslimstatistics.w(...)-islamic-law-survey/
Volgens deze bron is ongeveer 92% van Saoedi Arabië pro ISIS.
Tjaaa.........
Dan is het nog veel te veel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:06 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Onzin, 20% van saudie bevolking zijn shia. En die zijn zeker niet pro Isis.
70% van bijvoorbeeld Dubai bestaat uit buitenlanders. En zijn punt blijft staan hoor. VAE is niet echt democratisch.quote:
Nee maar het is ook niet onderontwikkeld toch ? Bv Saudi Arabië, zou er niet dood gevonden willen worden maar het is niet onderontwikkeld toch ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
70% van bijvoorbeeld Dubai bestaat uit buitenlanders. En zijn punt blijft staan hoor. VAE is niet echt democratisch.
Mijn onderzoek?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar het bewijst wel dat je "onderzoek" onzin is.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar het is ook niet onderontwikkeld toch ? Bv Saudi Arabië, zou er niet dood gevonden willen worden maar het is niet onderontwikkeld toch ?
Nee, omdat vrouwen daar onderdrukt worden, omdat er een extremistische vorm van de islam de overhand heeft, omdat ze extreem conservatief zijn, omdat ze slaven gebruiken om stadions te bouwen, omdat, omdat, omdat...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ze geen democratie zoals ons kennen ?
Dat zijn toch niet de enige criteria wat een land onderontwikkeld maakt ? Nogmaals ik zou er niet dood gevonden willen worden verder.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, omdat vrouwen daar onderdrukt worden, omdat er een extremistische vorm van de islam de overhand heeft, omdat ze extreem conservatief zijn, omdat ze slaven gebruiken om stadions te bouwen, omdat, omdat, omdat...
Ben jij serieus?
Wow.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet de enige criteria wat een land onderontwikkeld maakt ? Nogmaals ik zou er niet dood gevonden willen worden verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |