SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 27-08
op basis van video EénVandaag, zie bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spullen Lisanne en Kris - mee op de hike:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessante docu over verdwalen in de jungle:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Laatst bekende foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Laatst bekende foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08
[ Bericht 1% gewijzigd door Domnivoor op 28-08-2014 18:53:01 ]![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:34 schreef Ouder1 het volgende:
Maar laten we niet te hard van stapel lopen.
De hele aanleiding tot deze lijn komt van Poekie op Fok die vertelt van Baru op WS via pm deze 'info' te hebben gekregen. En Baru zegt dan het van iemand te hebben die betrokken was bij het onderzoek.
- Poekie kan het hebben verzonnen (per pm tenslotte en niet openbaar op WS)
- Baru kan het hebben verzonnen (we weten niet of hij is wie hij zegt te zijn)
- Het contact van Baru kan het hebben verzonnen..
Tot er feiten op tafel komen zijn het niet meer dan roddels.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:34 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lees af en toe nog wel mee hier maar gezien de ontwikkelingen hier in het topic van de laatste tijd en de manier van discussiëren acht ik het op dit moment niet zinvol om me te mengen in de huidige discussies/theorieën etc.![]()
![]()
Nog even de opmerking dat men de fantasie enigszins in toom houdt en niet mensen zomaar als dader bestempelt.![]()
Ik vind trouwens die foto met een stok het niet lijken alsof hij haar prikt met die stok maar meer alsof het zijn lul is (mag je dat woord hier zeggen?) soort swaffelen
Wat weten we sinds Poekie zijn post?
1- hij vertelde dat Henry de zoon van is
klopt
2- hij vertelde dat hij de leider van een gang is
Weten we niet
3- dat Osman een vriend van hem is
klopt
4- Dat Osman misschien door een misdrijf om het leven is gebracht
klopt. hij is verdronken maar zonder water in zijn longen. gebeurt slechts bi 10 tot 15% van de verdrinkingen
5- Dat Osman misschien foto's van Lisanne en Kris heeft op zijn telefoon
Weten we niet
6-Dat er een auto ongeluk is geweest met henry als chauffeur waar een Indiase vrouw om het leven bij is gekomen
Niemand kan dat bericht vinden
Waar we zelf wel achter zijn gekomen na Poekie zijn post is
1-Henry heeft geen respect voor vrouwen, lijkt te kicken op geweld, is stoer, heeft een hekel aan gezag, lijkt van perverse dingen te houden.
Maar lijkt ook heel gek te zijn op zijn nichtje
Verder weten we dat Henry het gebied net zo goed kent als zijn vader en af en toe zelfs als gids werkt
2- Feliciano heeft een paddock midden in het gebied vanaf de Mirador tot aan de rivier(en)
Ook heeft hij daar een finca of een hutje (zijn we nog niet achter)
Al met al vind ik het nogal wat.
Het hoeft niets te betekenen maar de nieuwe bevindingen zijn wel opvallend.
Ik zit nog met heel veel vragen. Kom daar later op terug![]()
In de OP staat bij de spullen van K&L ook nog iets over een rugtas waar onduidelijkheid over is.
Op deze foto ligt op het bed van Lisanne een rugtas (of zie ik dat verkeerd?) en op het bed van Kris de leren rugtas en helemaal rechts onder in de hoek vd foto nog een rugtas. Dat maakt met de gevonden geruite rugtas het aantal compleet denk ik?
http://images.telemetro.c(...)61.html#.U_zhNMV_uSo![]()
Echt het enige dat ik kon vinden over de korte broek van Kris is dit.
In dit interview zegt de man die de spullen mede gevonden heeft dat de korte broek van Kris bij de 2e kabelbrug gevonden is( 04.20). Dat klopt dus, ik weet alleen niet waarom de autoriteiten niets over die vondst willen zeggen.
http://profesionalespanam(...)-su-ultima-caminata/![]()
Ben de laatste tijd ook minder actief, maar lees wel mee.
Ik sta nog steeds sceptisch tegenover een misdrijfscenario, maar de laatstgenoemde 'ontdekkingen' m.b.t. zoon&F en verdronken O. vind ik toch wel heel bijzonder. Maar:
- Is echt zo'n gang actief daar? Zijn. Ze crimineel en zo ja; wat spoken ze dan uit?
- Hoe verklaar je telefoon/cameragegevens en ooggetuigenverklaringen?
- Waarom zou F. meedoen aan een cover-up?
- Wat werd dan met de uitspraak van de advocaat van Kris bedoeld van beschuldiging tot bewijs neerleggen?
- Waarom werden de Panameze autoriteiten niet op de hoogte gesteld van de telefoongegevens?
- Waarom zoekt de advocaat van Kris momenteel door met een team op de route van K&L, terwijl - in geval van misdrijfscenario- de bewijzen al lang weggemoffeld hadden kunnen worden?
En mijn allergrootste bezwaar: Lisanne en Kris hebben naar mijn idee genoeg mensenkennis om niet zomaar met dat soort type jongemannen rond te hangen en lijken mij daar totaal niet de types voor.
[ Bericht 5% gewijzigd door MidnightB00m op 26-08-2014 22:45:12 ]![]()
Je kunt het ook omdraaien. Waarom wordt er zo weinig gevonden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:38 schreef MidnightB00m het volgende:
Ben de laatste tijd ook minder actief, maar lees wel mee.
Ik sta nog steeds sceptisch tegenover een misdrijfscenario, maar de laatstgenoemde 'ontdekkingen' m.b.t. zoon&F en verdronken O. vind ik toch wel heel bijzonder. Maar:
- Is echt zo'n gang actief daar? Zijn. Ze crimineel en zo ja; wat spoken ze dan uit?
weten we niet
- Hoe verklaar je telefoon/cameragegevens en ooggetuigenverklaringen?
welke ooggetuigenverklaringen bedoel je?
- Waarom zou F. meedoen aan een cover-up?
Als het om zijn zoon zou gaan bijvoorbeeld
- Wat werd dan met de uitspraak van de advocaat van Kris bedoeld van beschuldiging tot bewijs neerleggen?
weet ik niet maar ik denk dat de advocaat dat denkt. Tis natuurlijk ook vreemd dat iedere x als de ouders er zijn dingen gevonden worden
- Waarom werden de Panameze autoriteiten niet op de hoogte gesteld van de telefoongegevens?
Wachten is op het NFI
- Waarom zoekt de advocaat van Kris momenteel door met een team op de route van K&L, terwijl - in geval van misdrijfscenario- de bewijzen al lang weggemoffeld hadden kunnen worden?![]()
Bij misdrijf-scenario's hoeft lang niet altijd sprake te zijn van 'lokken' of 'meegaan met bepaalde mannen' ze kunnen evengoed overmeesterd/meegesleurd zijn. Of het verder überhaupt waar is dat Henry de baas is van een gang daar vroeg ik me inderdaad ook af, hij heeft wel in z'n profiel-link 'Bandido' staan, maar refereert dit aan een gang daar of is dat gewoon een Spaans woord? Maar wat ik bizar vind: als het bij de locals algemeen bekend is dat hij de baas van een gang is, zou Feliciano dan niet allang afstand hebben gedaan van z'n zoon? Want het zou z'n reputatie als discrete, betrouwbare gids geen goed doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:38 schreef MidnightB00m het volgende: En mijn allergrootste bezwaar: Lisanne en Kris hebben naar mijn idee genoeg mensenkennis om niet zomaar met dat soort type jongemannen rond te hangen en lijken mij daar totaal niet de types voor.
[ Bericht 3% gewijzigd door Jezus9 op 26-08-2014 22:52:52 ]![]()
Volgens B op ws bestaat de gang o.a. uit H, de zoon van F dus, een zoon van de eigenaar van een populair restaurant in Boquete en de zoon van een voormalig hotelhouder in Boquete. Die laatstgenoemde jongen zou zelf niet meer in Boquete wonen. Is nogal specifiek dus om verzonnen te zijn, maar blijft van horen zeggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:47 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Bij misdrijf-scenario's hoeft lang niet altijd sprake te zijn van 'lokken' of 'meegaan met bepaalde mannen' ze kunnen evengoed overmeesterd/meegesleurd zijn. Of het verder waar is dat Henry de baas is van een gang daar vroeg ik me inderdaad ook af, hij heeft wel in z'n profiel-link 'Bandido' staan, maar refereert dit aan een gang daar of is dat gewoon een Spaans woord?![]()
Volgens B op ws ? waar schrijft hij dat dan ?quote:"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Moet ik weer ff gaan zoeken, was een paar dagen geleden. Ik zal kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Volgens B op ws ? waar schrijft hij dat dan ?![]()
Ik noem het de tweede-rugzak-hypothese:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:41 schreef Grijzemassa het volgende:
In de OP staat bij de spullen van K&L ook nog iets over een rugtas waar onduidelijkheid over is.
Op deze foto ligt op het bed van Lisanne een rugtas (of zie ik dat verkeerd?) en op het bed van Kris de leren rugtas en helemaal rechts onder in de hoek vd foto nog een rugtas. Dat maakt met de gevonden geruite rugtas het aantal compleet denk ik?
http://images.telemetro.c(...)61.html#.U_zhNMV_uSo![]()
Er is hier gespeculeerd over een tweede rugzak die Kris en Lisanne bij zich hadden op hun laatste wandeling, en die ze onderweg zouden zijn kwijtgeraakt of hebben achtergelaten. Het zou dan gaan om de rugzak op deze foto:
http://i.imgur.com/rzGaAda.jpg![]()
Hebbes, http://www.websleuths.com(...)e-1-Apr-2014-4/page5 #117quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Volgens B op ws ? waar schrijft hij dat dan ?![]()
Ja dat begreep ik wel, vandaar dat ik de foto plaatste. Zie ik het goed dat hier 3 rugzakken op staan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik noem het de tweede-rugzak-hypothese:![]()
Er is hier gespeculeerd over een tweede rugzak die Kris en Lisanne bij zich hadden op hun laatste wandeling, en die ze onderweg zouden zijn kwijtgeraakt of hebben achtergelaten. Het zou dan gaan om de rugzak op deze foto:
http://i.imgur.com/rzGaAda.jpg
Dan denk ik nl niet dat de rugzak op de foto van een van beiden is.![]()
ja ach - laat hem maar met bewijzen komen jmoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Hebbes, http://www.websleuths.com(...)e-1-Apr-2014-4/page5 #117"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Nee dat denk ik ook niet. Ik denk dat ze die geleend heeft voor die ene excursie, omdat ze zelf geen trekkingrugzak had. Dat is mijn hypothesequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:03 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik wel, vandaar dat ik de foto plaatste. Zie ik het goed dat hier 3 rugzakken op staan?
Dan denk ik nl niet dat de rugzak op de foto van een van beiden is.
Je kan ook redeneren dat die rugzak wel van haar is, en nog niet gevonden is.
Daarom staat die rugzak bij de 'gele' spullen.![]()
Een gang van 3 mensen?
De reden dat de ouders zelf het pad wilde belopen dat de meiden gelopen hebben was met name om zelf te kunnen zien, voelen en observeren of er op dat pad nou echt sprake kon zijn van verdwaling ofniet, de conclusie uit die eigen reconstructie was: nee. Maar dat vraag ik me af: aangezien ze toch al de conclusie eruit hebben en genoeg hadden gezien volgens eigen zeggen, waarom zou die advocaat met z'n team dat pad dan nog eens willen doorlopen? De conclusie was toch immers al gemaakt? Dat ze nu voor een 2e keer die tocht gaan maken doet me denken dat er een andere reden is, hebben ze misschien meer informatie uitgevonden die ze nog extra willen uitzoeken op dat pad?
Ik snap anders echt niet waarom ze weer opnieuw die tocht willen maken.
En nu slapen![]()
![]()
Je miste dat de gang bestaat uit o.aquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:17 schreef Jezus9 het volgende:
Een gang van 3 mensen?
De reden dat de ouders zelf het pad wilde belopen dat de meiden gelopen hebben was met name om zelf te kunnen zien, voelen en observeren of er op dat pad nou echt sprake kon zijn van verdwaling ofniet, de conclusie uit die eigen reconstructie was: nee. Maar dat vraag ik me af: aangezien ze toch al de conclusie eruit hebben en genoeg hadden gezien volgens eigen zeggen, waarom zou die advocaat met z'n team dat pad dan nog eens willen doorlopen? De conclusie was toch immers al gemaakt? Dat ze nu voor een 2e keer die tocht gaan maken doet me denken dat er een andere reden is, hebben ze misschien meer informatie uitgevonden die ze nog extra willen uitzoeken op dat pad?
Ik snap anders echt niet waarom ze zovaak die tocht willen maken.
En nu slapen![]()
Maar de ouders zijn ook gewoon bij de tweede bergbeek omgekeerd. Dat probleem zouden "wij" ook krijgen, als we ter plekke willen gaan kijken. Als je echt door wilt lopen naar de rivier en de kabelbruggen zul je moeten overnachten in het tropische bos.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:38 schreef Jezus9 het volgende:
Ik snap anders echt niet waarom ze zovaak die tocht willen maken.
Dan moet je een gids hebben die je naar een schuilhut brengt. Of ter hoogte van F. 's paddock terug lopen in de richting van Boquete langs de rivier. Maar buiten gidsen en wat vrijwilligers en een tv crew hebben nog niet zoveel mensen dat hele stuk tot aan de derde kabelbrug gelopen.![]()
Ik kan geen kaartjes maken. Is er iemand die dat wel kan (en wil) ?
Heb de kaartjes vandaag al eerder gepost maar is er iemand die deze twee kaartjes "over elkaar" kan leggen? zou ook mooi zijn als de afstanden erbij zouden kunnen.
het is het gebied vanaf de Pianista tot aan de gevonden resten met de huizen en de paddocks
http://i.imgur.com/Cg8sjVI.jpg
http://www.bing.com/maps/?cid=64B5EB19C1AD9DED!1948
En weet iemand waar de paddock van F ligt en welke finca eventueel van hem is?
BVD![]()
Zijn er "gangs" actief in Boquete?
pennyinparadise says:
April 11, 2014 at 1:54 pm
For months I have been warning people about the MIBO graphics appearing all over bus stops, culverts and fences around Boquete. This is DEFINITELY gang marking. Also, tennis shoes flung over electric wires running across roads is a traditional gang marketing technique in the US….there’s now a string on the Alto Jaramillo road.
I have been told today about two disturbing things…..recently a young Panamanian male was found beaten to death and left beside the river (gang activity??). And, a group of about 20 teenagers, dressed in all black, carrying two (not one, but two) machetes each were seen walking up the road near Casona del Cuzco restaurant (if you recall, several months ago there were two attacks on gringos walking in that area). This group was out in the open in broad daylight, with their machetes and black clothing…where were they headed? Did the police know about them?
What is going on in Boquete???? Since most of us do not read Spanish language newspapers, don’t listen to local TV or radio…we are not aware of what is going on right under our noses. And now, with Mark Heyer gone from Alto al Crimen, what can we do to stay safe?
bron http://www.boqueteguide.com/?p=11031![]()
Ik zat een oud artikel over die Engelse vermiste jongen in Boquete te lezen: http://www.manchestereven(...)ssing-panama-7342930 en daar staat toch wel wat enigszins opmerkelijks in:
"We heard of a south American girl who went missing nearby and her body was found with no organs."
Nu zegt de vader van Alex Humprey dat in het interview, er staat geen naam bij van die Zuid Amerikaanse meid dus het kan niet geverifieërd worden. Maar weet iemand van jullie of dit klopt?![]()
Ik denk dat het hier over gaat, Aida Guerra. Haar lichaam is gevonden en er ontbraken organen. Ook zou er een Y- incisie gedaan zijn. Maar een andere verklaring is dat omdat het lichaam er al lang lag, gieren de organen eruit gehaald hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:14 schreef Jezus9 het volgende:
Ik zat een oud artikel over die Engelse vermiste jongen in Boquete te lezen: http://www.manchestereven(...)ssing-panama-7342930 en daar staat toch wel wat enigszins opmerkelijks in:
"We heard of a south American girl who went missing nearby and her body was found with no organs."
Nu zegt de vader van Alex Humprey dat in het interview, er staat geen naam bij van die Zuid Amerikaanse meid dus het kan niet geverifieërd worden. Maar weet iemand van jullie of dit klopt?
http://www.teletica.com/N(...)Costa-Rica.note.aspx![]()
Even proberen:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:34 schreef jackie12 het volgende:
Ik kan geen kaartjes maken. Is er iemand die dat wel kan (en wil) ?
Heb de kaartjes vandaag al eerder gepost maar is er iemand die deze twee kaartjes "over elkaar" kan leggen? zou ook mooi zijn als de afstanden erbij zouden kunnen.
het is het gebied vanaf de Pianista tot aan de gevonden resten met de huizen en de paddocks
http://i.imgur.com/Cg8sjVI.jpg
http://www.bing.com/maps/?cid=64B5EB19C1AD9DED!1948
En weet iemand waar de paddock van F ligt en welke finca eventueel van hem is?
BVD
[ Bericht 4% gewijzigd door Gorraay op 27-08-2014 01:01:16 ]Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: