Ik volg ook met veel interesse jullie gepuzzel hoor! En het lijkt soms inderdaad heel plausibel, wat jullie zeggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:11 schreef Jezus9 het volgende:
Oh ik herinner mezelf ook vaak evengoed, zoals ook nu: voor hetzelfde geldt zitten we gewoon hélémáál in de verkeerde richting hiermee, want wij denken wel altijd dat we zelf niet aan tunnelvisie leiden (zowel de misdrijf als de verdwaal overtuigers) maar dat heb je zelf nooit door. Maar tja, kan er niks aan doen, ik ben gewoon overtuigd van een misdrijf. Alleen het hoe en wat, moet nog uitgepleuzd worden. Maar dat we zo diep puzzelen en dingen uitzoeken is i.i.g een goed iets.
Ik geloof Baru als hij schrijft dat hij Panamees is en goed bekend met Boquete en wijde omgeving. Ik geloof hem ook als hij schrijft dat hij de afgelopen maanden in Duitsland zat. Zijn gebrekkige Engels is vaak 'Duits gekleurd', inclusief de spelling. Als hij de boel nept (wat ik niet geloof), dan is hij een Duitser.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:44 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Volgens mij is het in ieder geval wel echt een Latino want volgens mij kan je niet steeds overal zo dat latino steenkolen Engels faken. Of misschien is dat ook nep, maar denk het niet
Ik dacht zelf opeens aan de broer van F, dus de oom van H.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:29 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik geloof Baru als hij schrijft dat hij Panamees is en goed bekend met Boquete en wijde omgeving. Ik geloof hem ook als hij schrijft dat hij de afgelopen maanden in Duitsland zat. Zijn gebrekkige Engels is vaak 'Duits gekleurd', inclusief de spelling. Als hij de boel nept (wat ik niet geloof), dan is hij een Duitser.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:44 schreef jackie12 het volgende:
[..]Ja ik weet het. Jij zit erg vast op het idee dat ze een gids geboekt hadden. Ik denk dat het logischer is als ze iemand(en) zijn tegengekomen op de Pianista voor de Mirador.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De andere tours zijn geboekt via de taalschool namelijk. Die zou er dan ook van moeten weten. Juist die Eileen ook.
Wanneer een ongeval/misdrijf/vermissing veel media aandacht krijgt zie je vaak mensen die zich intensief in de picture zetten op diverse fora/in de media.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:33 schreef Poekje01 het volgende:
Maar waarom zou die Baru zich dan überhaupt aanmelden op WS? Iemand een idee?
Een stuk terug was er een link naar een blog van toeristen die met F en H de gehele trail hebben gelopen, incl. namen en foto's van F en H.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:50 schreef Pregunta het volgende:
Ik lees al een tijd mee en heb een vraag: waaruit blijkt dat de knul een zoon is van? Ik zie de FB connectie en ze delen de achternaam, maar verder is een bewijs voor familieverbanden mij helaas ontgaan. Anyone?
Sorry zag niet dat de vraag al beantwoord was!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja ze staan herkenbaar samen op een travellblog met naam en zo erbij. Je kunt daar ook lezen dat het om gids Feliciano en zijn zoon Henry gaat.
http://www.highonadventure.com/Hoa08apr/Panama/Panama.htm
Ja, dat is een voorbarige conclusie. Niet gebaseerd op wat voor bewijs dan ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:18 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
met allerlei rare dader-uitspraken ?
Omdat je er specifiek naar vraagt toch een korte reactie:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:58 schreef jackie12 het volgende:
Waar zijn trouwens alle verdwaalscenario-aanhangers?
Das niet lullig bedoelt, heb liever dat jullie met goede argumenten komen waarom we in de verkeerde hoek zitten en bepaalde dingen over het hoofd zien.
Op dit moment zitten er volgens mij alleen maar ongeveer gelijkgestemden op dit forum
Wat tegengas zou wel prettig zijn. Houdt mij iig scherp
Heb het verkeerd verwoordt, ik bedoelde ziekelijke uitspraken die gewoon bizar zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:18 schreef Stupidisco het volgende: Met allerlei rare dader-uitspraken ?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is een voorbarige conclusie. Niet gebaseerd op wat voor bewijs dan ook.
Eens met beidenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:34 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Omdat je er specifiek naar vraagt toch een korte reactie:
IK was/ben zo'n verdwaalscenario aanhanger. Lees af en toe nog wel mee hier maar gezien de ontwikkelingen hier in het topic van de laatste tijd en de manier van discussiëren acht ik het op dit moment niet zinvol om me te mengen in de huidige discussies/theorieën etc.
En niet te vergeten de drie foto's waarop hij doet alsof hij een meisje vermoordt door haar terwijl ze 'out' (slapend in het echt?) buiten op de grond, half in de resten van een vuurtje, ligt met een stok te slaan..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:37 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Heb het verkeerd verwoordt, ik bedoelde ziekelijke uitspraken die gewoon bizar zijn.
Voorbeelden, Google Translate voor de duidelijkheid:
"Portate mal, cuidate bien, y niegalo todo = misdraag je/leef je uit, pas goed op en ontken alles."
"Een avontuur is leuker als je het gevaar ruiken." en ook een plaatje met daarbij de tekst 'Ex en aarde" ofzoiets stond er.
Hij had ook een plaatje geplaatst met een liegende Piniokio met zo'n lange neus. Maar met name de uitspraak: "Leef je uit en ontken" dat is gewoon niet gepast als er net 2 meiden verdwenen zijn.
Dan nog allerlei sex-plaatjes (heeft iedere jongeman uiteraard maar de mate en met name de vorm waarin hij het plaatst op z'n pagina getuigd gewoon van vrouwonvriendelijkheid)
Maakt dit alles hem gelijk tot dader? Tuurlijk niet, we moeten niet vergeten dat jongens het soms stoer vinden om zichzelf zo openbaar te presenteren, zo van: ik ben dé man, de playerr.want we moeten niet vergeten dat die gast evengoed gewoon ziek kan zijn en het interessant vind om zichzelf (indirect) als dader neer te zetten, puur voor de lol/stoerdoenerij terwijl hij er in werkelijkheid niks mee te maken heeft. Wie zal het zeggen, ik zal hem niet zomaar beschuldigen maar vind wel dat ze hem even moeten ondervragen. Al is het alleen om hem erop te wijzen dat het ongepast is om al die uitspraken te plaatsen als er net 2 meiden dood zijn gevonden.
Ook plaatst hij steeds foto's waarbij hij z'n handen houdt voor z'n gezicht/ogen in specifiek, wat sommigen zagen als verdacht, dat vind ik dan weer té vergezocht. Alleen deze zin lukt me niet bepaald om te vertalen, kom er niet wijs uit: "Aveces la razón te dice algo pero el corazon decide q es lo mejor..."
WOW. Die had ik niet eens gezien, die jongen moet echt even toegesproken worden. Ik neem aan dat Feliciano z'n pagina dan nooit checkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:45 schreef Ouder1 het volgende: En niet te vergeten de drie foto's waarop hij doet alsof hij een meisje vermoordt door haar terwijl ze 'out' (slapend in het echt?) buiten op de grond, half in de resten van een vuurtje, ligt met een stok te slaan..
Ik acht een verdwaal scenario ook goed mogelijk. Maar aangezien de ouders van Kris daar anders over denken en wrs iets meer informatie hebben dan wij, zitten we hier te puzzelen. Als iedereen overtuigd is van een verdwaling heeft zo'n topic ook geen nut meer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:34 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Omdat je er specifiek naar vraagt toch een korte reactie:
IK was/ben zo'n verdwaalscenario aanhanger. Lees af en toe nog wel mee hier maar gezien de ontwikkelingen hier in het topic van de laatste tijd en de manier van discussiëren acht ik het op dit moment niet zinvol om me te mengen in de huidige discussies/theorieën etc.
Hele goede bijdrage Ouder1! Goed om ons dit even goed te laten herinneren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:34 schreef Ouder1 het volgende: Maar laten we niet te hard van stapel lopen. De hele aanleiding tot deze lijn komt van Poekie op Fok die vertelt van Baru op WS via pm deze 'info' te hebben gekregen. En Baru zegt dan het van iemand te hebben die betrokken was bij het onderzoek.
- Poekie kan het hebben verzonnen (per pm tenslotte en niet openbaar op WS)
- Baru kan het hebben verzonnen (we weten niet of hij is wie hij zegt te zijn)
- Het contact van Baru kan het hebben verzonnen..
Tot er feiten op tafel komen zijn het niet meer dan roddels.
Idd. Allemaal speculatief.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:34 schreef Ouder1 het volgende:
Maar laten we niet te hard van stapel lopen.
De hele aanleiding tot deze lijn komt van Poekie op Fok die vertelt van Baru op WS via pm deze 'info' te hebben gekregen. En Baru zegt dan het van iemand te hebben die betrokken was bij het onderzoek.
- Poekie kan het hebben verzonnen (per pm tenslotte en niet openbaar op WS)
- Baru kan het hebben verzonnen (we weten niet of hij is wie hij zegt te zijn)
- Het contact van Baru kan het hebben verzonnen..
Tot er feiten op tafel komen zijn het niet meer dan roddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |