Britta Sanders interviewde hem in een huisje (finca) maar ik denk niet dat hij zo'n luxe huis heeft bij de paddock (zo ja dan is het voor mij nog veeeel duidelijker)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:51 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat was dan verkeerde informatie, ik wist allang dat F een finca heeft in dat gebied en heb daar 3 weken geleden ook al over gepost.
Dan komt Peter R. de Vries om de hoek kijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:56 schreef jackie12 het volgende: En tja als F een paddock met finca heeft bij de rivier waar het dichtgeknoopte spijkerbroekje is gevonden...
Het gaat mij er ook niet om wie het eerder wist hoor, maar ik hoop alleen dat het in het onderzoek allemaal wel meegenomen is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:56 schreef jackie12 het volgende:
En tja als F een paddock met finca heeft bij de rivier waar het dichtgeknoopte spijkerbroekje is gevonden...
Poeh, dat was meestal Mata zijn ding. Hij was daar behoorlijk goed in dus ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat die klopte. Denk dus dat Mata dat niet 'zomaar" daar geplaatst heeft en die locatie wel kloptquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:07 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het gaat mij er ook niet om wie het eerder wist hoor, maar ik hoop alleen dat het in het onderzoek allemaal wel meegenomen is.
De exacte vindplaats van het spijkerbroekje is naar mijn weten nooit officieël bekend gemaakt, het is in de OP op een "logische" plek geplaatst toch?
Bij de tweede oversteek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:07 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het gaat mij er ook niet om wie het eerder wist hoor, maar ik hoop alleen dat het in het onderzoek allemaal wel meegenomen is.
De exacte vindplaats van het spijkerbroekje is naar mijn weten nooit officieël bekend gemaakt, het is in de OP op een "logische" plek geplaatst toch?
2 en 3 zijn overstekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:14 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Bij de tweede oversteek.
Meegaand met dit scenario zou het daar neergelegd kunnen zijn om het op een verdwaling verder dan de finca te doen lijken.
Verhaal noodoproepen, foto's en gevonden resten wordt dan ook beter in te passen. Zeker als die jongens daar konden verblijven.
Ben ik niet met je eens. Mata past "feiten" graag aan in zijn eigen scenario.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:12 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Poeh, dat was meestal Mata zijn ding. Hij was daar behoorlijk goed in dus ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat die klopte. Denk dus dat Mata dat niet 'zomaar" daar geplaatst heeft en die locatie wel klopt
goede vraag! Wat ik zo eigenaardig vond is dat Baru in die PM mails naar mij in een keer begon met de term "Master of the mountain" het is namelijk een titel van een boek. Als je het googled, en leest hoe/wat, heb je denk ik je antwoord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef Jezus9 het volgende:
Ook een vraag: áls Henry erbij betrokken is (ALS want er is nog altijd geen enkel bewijs, enkel z'n ziekelijke vrouwonvriendelijke FB-pagina met allerlei rare dader-uitspraken hebben we) maar áls en Feliciano er dan vanaf zou weten: wat denken jullie, zou hij z'n zoon beschermen of naar de autoriteiten stappen?
nu ga ik iets walgelijks zeggen: Ik houd zoveel van mijn kinderen dat ik hen zou beschermen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef Jezus9 het volgende:
Ook een vraag: áls Henry erbij betrokken is (ALS want er is nog altijd geen enkel bewijs, enkel z'n ziekelijke vrouwonvriendelijke FB-pagina met allerlei rare dader-uitspraken hebben we) maar áls en Feliciano er dan vanaf zou weten: wat denken jullie, zou hij z'n zoon beschermen of naar de autoriteiten stappen?
mooi!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Mata past "feiten" graag aan in zijn eigen scenario.
En ik meen me ook specifiek te herinneren gelezen te hebben in de media dat er over de vindplaats van de korte broek geen meedelingen werden gedaan. Ik ga het vanavond uitzoeken.
Maar ik zou er idd weken zoniet de rest van mn leven van wakker liggenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
nu ga ik iets walgelijks zeggen: Ik houd zoveel van mijn kinderen dat ik hen zou beschermen.
Ja ik wel. En de gevangenissen in Panama zijn anders dan hier in Nederland.
Mn zoon aangeven is misschien wel zijn doodvonnis tekenen in zo'n Panamese jail
Ik weet het niet. Als F wist dat H met die meiden de Pianista op ging (dat ze daar zijn geweest is bewezen) dan heeft H wat aan F uit te leggen. Maar zou H zo dom zijn om F in te lichten als die van niets wist?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef Jezus9 het volgende:
Vandaar... het is wel opmerkelijk dat Feliciano al direct wist dat ze 'aan de andere kant van de berg' moesten zoeken. Misschien weet hij meer en wil hij het beste voor de meiden/hun familie maar wil hij z'n zoon tegelijkertijd beschermen. Maar dat hij direct goed zat kan evengoed toeval zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef jackie12 het volgende: nu ga ik iets walgelijks zeggen: Ik houd zoveel van mijn kinderen dat ik hen zou beschermen. Ja ik wel. En de gevangenissen in Panama zijn anders dan hier in Nederland. Mn zoon aangeven is misschien wel zijn doodvonnis tekenen in zo'n Panamese jail.
ja, maar wat als je dan 's nachts als pa moet denken: zou mijn zoon nu weer een andere vrouw te pakken nemen... daar kun je toch niet mee leven ??? Kun je toch niet meer met jezelf leven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
nu ga ik iets walgelijks zeggen: Ik houd zoveel van mijn kinderen dat ik hen zou beschermen.
Ja ik wel. En de gevangenissen in Panama zijn anders dan hier in Nederland.
Mn zoon aangeven is misschien wel zijn doodvonnis tekenen in zo'n Panamese jail
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als F wist dat H met die meiden de Pianista op ging (dat ze daar zijn geweest is bewezen) dan heeft H wat aan F uit te leggen. Maar zou H zo dom zijn om F in te lichten als die van niets wist?
De ene ouder is de andere niet maar als ik zou weten dat mijn zoon aan bv een lustmoord heeft meegedaan.. echt.. dan komt hij bont en blauw op de stoep bij de politie.
Maar als het geen moord was.. maar een hardhandige verkrachting.. dus ze leefden nog.. dan zou dat de intense betrokkenheid van F wel verklaren en waarom hij niet naar de politie is gestapt (zoon niet willen op laten draaien voor de dood als hij ze levend heeft achtergelaten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook. Beetje te.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:49 schreef Jezus9 het volgende:
Sorry hoor maar die gast is geobsedeerd door sex:
Niet dit soort links.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:51 schreef Jezus9 het volgende:
Oh, mag je geen links plaatsen? Ook heeft hij een plaatje met daaronder de tekst "Le echo tierra = Ik mis de aarde"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |