abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143849288
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 15:51 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dat was dan verkeerde informatie, ik wist allang dat F een finca heeft in dat gebied en heb daar 3 weken geleden ook al over gepost.
Britta Sanders interviewde hem in een huisje (finca) maar ik denk niet dat hij zo'n luxe huis heeft bij de paddock (zo ja dan is het voor mij nog veeeel duidelijker)
Ik ging nadat ik die pb kreeg ervan uit dat hij geinterviewd werd in zijn finca in Boquete waar hij zijn koffieplantage heeft.
Ik was daarom ook zo nieuwsgierig waar die finca stond
Ik hoop dat je gelijk hebt dat die bij de paddock is!
pi_143849343
En tja als F een paddock met finca heeft bij de rivier waar het dichtgeknoopte spijkerbroekje is gevonden...
pi_143849504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 15:56 schreef jackie12 het volgende: En tja als F een paddock met finca heeft bij de rivier waar het dichtgeknoopte spijkerbroekje is gevonden...
Dan komt Peter R. de Vries om de hoek kijken :7
pi_143849742
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat Henry al die opmerkingen en plaatjes verwijderd.
pi_143849763
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 15:56 schreef jackie12 het volgende:
En tja als F een paddock met finca heeft bij de rivier waar het dichtgeknoopte spijkerbroekje is gevonden...
Het gaat mij er ook niet om wie het eerder wist hoor, maar ik hoop alleen dat het in het onderzoek allemaal wel meegenomen is.
De exacte vindplaats van het spijkerbroekje is naar mijn weten nooit officieël bekend gemaakt, het is in de OP op een "logische" plek geplaatst toch?
pi_143849977
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:07 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Het gaat mij er ook niet om wie het eerder wist hoor, maar ik hoop alleen dat het in het onderzoek allemaal wel meegenomen is.
De exacte vindplaats van het spijkerbroekje is naar mijn weten nooit officieël bekend gemaakt, het is in de OP op een "logische" plek geplaatst toch?
Poeh, dat was meestal Mata zijn ding. Hij was daar behoorlijk goed in dus ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat die klopte. Denk dus dat Mata dat niet 'zomaar" daar geplaatst heeft en die locatie wel klopt
pi_143850051
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:07 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Bij de tweede oversteek.

Meegaand met dit scenario zou het daar neergelegd kunnen zijn om het op een verdwaling verder dan de finca te doen lijken.
Verhaal noodoproepen, foto's en gevonden resten wordt dan ook beter in te passen. Zeker als die jongens daar konden verblijven.
pi_143850180
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Bij de tweede oversteek.

Meegaand met dit scenario zou het daar neergelegd kunnen zijn om het op een verdwaling verder dan de finca te doen lijken.
Verhaal noodoproepen, foto's en gevonden resten wordt dan ook beter in te passen. Zeker als die jongens daar konden verblijven.
2 en 3 zijn oversteken
tussen 3 en 4 de paddock dacht ik

http://www.bing.com/maps/?cid=64B5EB19C1AD9DED!1948

en dan nog een keer het kaartje met de huizen in dat gebied

http://i.imgur.com/Cg8sjVI.jpg

dus dan house 9, 10 of 11 zou dan van F zijn
pi_143850309
Dus... met al die weiden en koeien, zouden de meiden helemaal verdwaald zijn, en niemand die ze dan had kunnen horen roepen tussen April 1 en vanaf April 5 als die SAR teams naar ze zoeken, of vanaf April 8 tot April 11?

In ieder geval, als ze al op dag 1 van die 2e brug gevallen waren, dan hadden ze niet ook nog tussen April 1 en 8 ook noodoproepen kunnen intoetsen. Of het ging om 1 meisje. Dat kunnen Panamanians zijn geweest dan, maar niet als het gaat om 112 (want dat kennen Panamanians dus niet). Nou ja het is al eerder gezegd allemaal zo'n beetje: waar waren ze dan?

Lijkt er toch sterk op, dat ze meegenomen zijn naar die verre gebieden, waar f grond bezit, en daar zijn vastgehouden ergens, misschien is held E daarom specifiek naar dat gebied toe !!

Ik heb zelf heel lang aan dat spookhuis zitten denken, want daar kun je met de auto komen, en daar komt volgens mij bijna nooit iemand, het is in de buurt van die 2e brug volgens mij:

[ Bericht 8% gewijzigd door Poekje01 op 26-08-2014 16:26:06 ]
pi_143850513
Ook een vraag: áls Henry erbij betrokken is (ALS want er is nog altijd geen enkel bewijs, enkel z'n ziekelijke vrouwonvriendelijke FB-pagina met allerlei rare dader-uitspraken hebben we) maar áls en Feliciano er dan vanaf zou weten: wat denken jullie, zou hij z'n zoon beschermen of naar de autoriteiten stappen?
pi_143850520
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:12 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Poeh, dat was meestal Mata zijn ding. Hij was daar behoorlijk goed in dus ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat die klopte. Denk dus dat Mata dat niet 'zomaar" daar geplaatst heeft en die locatie wel klopt
Ben ik niet met je eens. Mata past "feiten" graag aan in zijn eigen scenario.
En ik meen me ook specifiek te herinneren gelezen te hebben in de media dat er over de vindplaats van de korte broek geen meedelingen werden gedaan. Ik ga het vanavond uitzoeken.
pi_143850580
Klopt Grijzemassa. En succes met het uitzoeken, want de vindplaats kan relevant zijn, althans misschien nieuwe aanwijzingen opleveren.
pi_143850587
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef Jezus9 het volgende:
Ook een vraag: áls Henry erbij betrokken is (ALS want er is nog altijd geen enkel bewijs, enkel z'n ziekelijke vrouwonvriendelijke FB-pagina met allerlei rare dader-uitspraken hebben we) maar áls en Feliciano er dan vanaf zou weten: wat denken jullie, zou hij z'n zoon beschermen of naar de autoriteiten stappen?
goede vraag! Wat ik zo eigenaardig vond is dat Baru in die PM mails naar mij in een keer begon met de term "Master of the mountain" het is namelijk een titel van een boek. Als je het googled, en leest hoe/wat, heb je denk ik je antwoord.

Ik zou het enorm sneu voor f vinden, maar laten we wel wezen, er zijn wel 2 jonge meiden dood. En dood is voor altijd, zeker voor de achterblijvers - denk aan de ouders van hen, een levenslange hel - een gevangenis niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Poekje01 op 26-08-2014 16:32:37 ]
pi_143850646
quote:
nu ga ik iets walgelijks zeggen: Ik houd zoveel van mijn kinderen dat ik hen zou beschermen.
Ja ik wel. En de gevangenissen in Panama zijn anders dan hier in Nederland.
Mn zoon aangeven is misschien wel zijn doodvonnis tekenen in zo'n Panamese jail
pi_143850666
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Mata past "feiten" graag aan in zijn eigen scenario.
En ik meen me ook specifiek te herinneren gelezen te hebben in de media dat er over de vindplaats van de korte broek geen meedelingen werden gedaan. Ik ga het vanavond uitzoeken.
mooi!
pi_143850722
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef jackie12 het volgende:

[..]

nu ga ik iets walgelijks zeggen: Ik houd zoveel van mijn kinderen dat ik hen zou beschermen.
Maar ik zou er idd weken zoniet de rest van mn leven van wakker liggen
pi_143850733
quote:
Ik weet het niet. Als F wist dat H met die meiden de Pianista op ging (dat ze daar zijn geweest is bewezen) dan heeft H wat aan F uit te leggen. Maar zou H zo dom zijn om F in te lichten als die van niets wist?
De ene ouder is de andere niet maar als ik zou weten dat mijn zoon aan bv een lustmoord heeft meegedaan.. echt.. dan komt hij bont en blauw op de stoep bij de politie.

Maar als het geen moord was.. maar een hardhandige verkrachting.. dus ze leefden nog.. dan zou dat de intense betrokkenheid van F wel verklaren en waarom hij niet naar de politie is gestapt (zoon niet willen op laten draaien voor de dood als hij ze levend heeft achtergelaten).
pi_143850740
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef jackie12 het volgende: nu ga ik iets walgelijks zeggen: Ik houd zoveel van mijn kinderen dat ik hen zou beschermen. Ja ik wel. En de gevangenissen in Panama zijn anders dan hier in Nederland. Mn zoon aangeven is misschien wel zijn doodvonnis tekenen in zo'n Panamese jail.
Vandaar... het is wel opmerkelijk dat Feliciano al direct wist dat ze 'aan de andere kant van de berg' moesten zoeken. Misschien weet hij meer en wil hij het beste voor de meiden/hun familie maar wil hij z'n zoon tegelijkertijd beschermen. Maar dat hij direct goed zat kan evengoed toeval zijn.
pi_143850960
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef jackie12 het volgende:

[..]

ja, maar wat als je dan 's nachts als pa moet denken: zou mijn zoon nu weer een andere vrouw te pakken nemen... daar kun je toch niet mee leven ??? Kun je toch niet meer met jezelf leven?
Volgens mij ben je trouwens dan zelf ook strafbaar, als je er van weet. In NL wel in ieder geval, mededader dus.
pi_143851257
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Als F wist dat H met die meiden de Pianista op ging (dat ze daar zijn geweest is bewezen) dan heeft H wat aan F uit te leggen. Maar zou H zo dom zijn om F in te lichten als die van niets wist?
De ene ouder is de andere niet maar als ik zou weten dat mijn zoon aan bv een lustmoord heeft meegedaan.. echt.. dan komt hij bont en blauw op de stoep bij de politie.

Maar als het geen moord was.. maar een hardhandige verkrachting.. dus ze leefden nog.. dan zou dat de intense betrokkenheid van F wel verklaren en waarom hij niet naar de politie is gestapt (zoon niet willen op laten draaien voor de dood als hij ze levend heeft achtergelaten).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143851391
Sorry hoor maar die gast is geobsedeerd door sex: -edit, weg-

[ Bericht 56% gewijzigd door Lavenderr op 26-08-2014 16:50:40 ]
pi_143851478
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:49 schreef Jezus9 het volgende:
Sorry hoor maar die gast is geobsedeerd door sex:
Vind ik ook. Beetje te.
Vrouwen zijn lustobjecten en heeft ie er maar weinig respect voor.
Hij geeft me ook het idee dat ie zichzelf onaantastbaar vindt
Beetje het J vd S typetje

[ Bericht 19% gewijzigd door Lavenderr op 26-08-2014 16:52:31 ]
pi_143851490
Oh, mag je geen links plaatsen? Ook heeft hij een plaatje met daaronder de tekst "Le echo tierra = Ik mis de aarde"
pi_143851535
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:51 schreef Jezus9 het volgende:
Oh, mag je geen links plaatsen? Ook heeft hij een plaatje met daaronder de tekst "Le echo tierra = Ik mis de aarde"
Niet dit soort links.
Zie topicpointer.
pi_143851699
Waar zijn trouwens alle verdwaalscenario-aanhangers?
Das niet lullig bedoelt, heb liever dat jullie met goede argumenten komen waarom we in de verkeerde hoek zitten en bepaalde dingen over het hoofd zien.
Op dit moment zitten er volgens mij alleen maar ongeveer gelijkgestemden op dit forum
Wat tegengas zou wel prettig zijn. Houdt mij iig scherp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')