Commentaar van een vrouw daar: todavia no conoces el lado malvado de henry / weet nog steeds niet de kwade kant van henryquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:23 schreef Ouder1 het volgende:
Die foto's van 7 maat 2012 zijn ziek. Ook opvallend dat hij de enige foto waar hij met een blank meisje opstaat wel heel vaak op zijn timeline heeft geplaatst.
Ook dat hij bij z'n studie 'Neukn en Neukn' heeft staan vind ik ziek. Het is zowiezo wel een patser zeg, van z'n 1000 vrienden op FB zijn 800 á 900 vrouwen! Dat hij gek is op seks is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:23 schreef Ouder1 het volgende: Die foto's van 7 maat 2012 zijn ziek. Ook opvallend dat hij de enige foto waar hij met een blank meisje opstaat wel heel vaak op zijn timeline heeft geplaatst.
nee, natuurlijk niet, maar kijk nou ff, als JvdS met een groepje die NH drogeerde met rohypnol, en mee terugnam naar zijn hotel voor enge plannetjes met een groepje mannen, dan is / was hij so wie so natuurlijk mededader, maar in dit filmpje kan ze wel degelijk door hem op het strand half bewusteloos zijn gedumpt, en toen sloeg de killer toe!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef Gorraay het volgende:
[..]
En Jasper S. is ook onschuldig! (Zucht....)
Die twee dingen waren mij ook opgevallen. En over het eerste, die foto's van 7 maart. Die vind ik ook ziek. Dat en die foto met die politiepet dus vind ik enger dan die sexfoto's.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:23 schreef Ouder1 het volgende:
Die foto's van 7 maat 2012 zijn ziek. Ook opvallend dat hij de enige foto waar hij met een blank meisje opstaat wel heel vaak op zijn timeline heeft geplaatst.
Vind het ongelooflijk dat niemand eerder wist/kwam met het feit dat F een paddock heeft in het gebied waar de meiden zijn "verdwaald" .quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
http://www.bing.com/maps/?cid=64B5EB19C1AD9DED!1948
nummer 4 is de overgang van de Rio Velorio
leg dit kaartje op dit kaartje waar ze gebeld hebben naar 911 en "verdwaald" waren
http://i.imgur.com/Cg8sjVI.jpg
tja...
Misschien zit die Baru daarom wel in WS en komt ie met die info naar buiten, omdat ie zelf ook gefrustreerd is dat er met zijn bevindingen niks gedaan wordt cq. er tot nu toe geen hard forensisch bewijs aan te koppelen valt (en waarschijnlijk ook nooit meer aan te koppelen gaat zijn). Ja, behalve de botresten natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:29 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Vind het ongelooflijk dat niemand eerder wist/kwam met het feit dat F een paddock heeft in het gebied waar de meiden zijn "verdwaald" .
Daar is ook het broekje gevonden.
Dat is onzin, heeft in verslagen in de krant gestaan, dat F een finca heeft in het gebied waar K&L verdwenen zijn. Wordt ook in een radio interview opgenoemd waar ik al 2x een link van heb geplaatst hier. Ik ga nu geen linken meer hierover opzoeken, geen zin in maar volgens mij was het algemeen bekend. Nou ja vooruit, 1 dan http://henhouse.freesmfhosting.com/index.php?topic=4.105quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:29 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Vind het ongelooflijk dat niemand eerder wist/kwam met het feit dat F een paddock heeft in het gebied waar de meiden zijn "verdwaald" .
Daar is ook het broekje gevonden.
Nee hoor, ik was diegene die dat aanhield na het interview bij eenvandaag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:34 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat is onzin, heeft in verslagen in de krant gestaan, dat F een finca heeft in het gebied waar K&L verdwenen zijn. Wordt ook in een radio interview opgenoemd waar ik al 2x een link van heb geplaatst hier. Ik ga nu geen linken meer hierover opzoeken, geen zin in maar volgens mij was het algemeen bekend.
link http://henhouse.freesmfhosting.com/index.php?topic=4.105quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:38 schreef jackie12 het volgende:
F
[..]
Nee hoor, ik was diegene die dat aanhield na het interview bij eenvandaag.
Ik vroeg me af waar ie stond en hij woont ook helemaal niet op die plek van die paddock.Hij woont in Boquete op de hoofdweg tussen de hostel en de Pianista (iemand stuurde mij nl een pb)
Daar heeft hij een koffieplantage aan huis. Deze paddock is nieuwe informatie.
Ik heb dat al eerder gehoord: dat hij als gids daar werkte maar nu in Europa woont. Begrijp me niet verkeerd, ben echt vol lof over Baru, hij helpt mensen constant, geeft antwoord op alle vragen, komt met nuttige info. Alleen je moet niet vergeten je 'Uit Duitsland' ook zélf kunt typen eronder, vergeet niet dat mensen soms anoniem willen blijven en daardoor doen alsof ze in een andere streek zitten. Misschien is Baru wel in werkelijkheid Feliciano maar móét hij anoniem blijven om niet overdonderd te worden met vragen en pers. Ik weet het niet, all I'm saying: neem niet zomaar alles aan. Op inhoudelijk vlak enkel alles vol lof over Baru.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:32 schreef Poekje01 het volgende: Bizar is, dat hij in zijn laatste PM mail naar mij zegt: vanuit Duitsland Ik snapte niet echt waarom ie dat deed. Misschien is ie getrouwd met die Eileen ofzo.
IK was diegene die dit postte en de vraag stelde waar die finca stond!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:38 schreef jackie12 het volgende:
F
[..]
Nee hoor, ik was diegene die dat aanhield na het interview bij eenvandaag.
Ik vroeg me af waar ie stond en hij woont ook helemaal niet op die plek van die paddock.Hij woont in Boquete op de hoofdweg tussen de hostel en de Pianista (iemand stuurde mij nl een pb)
Daar heeft hij een koffieplantage aan huis. Deze paddock is nieuwe informatie.
Ik denk niet dat Baru F is want Baru postte op ws dat de zoon van F de leider is van een plaatselijke gang..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:39 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Ik heb dat al eerder gehoord: dat hij als gids daar werkte maar nu in Europa woont. Begrijp me niet verkeerd, ben echt vol lof over Baru, hij helpt mensen constant, geeft antwoord op alle vragen, komt met nuttige info. Alleen je moet niet vergeten je 'Uit Duitsland' ook zélf kunt typen eronder, vergeet niet dat mensen soms anoniem willen blijven en daardoor doen alsof ze in een andere streek zitten. Misschien is Baru wel in werkelijkheid Feliciano maar móét hij anoniem blijven om niet overdonderd te worden met vragen en pers. Ik weet het niet, all I'm saying: neem niet zomaar alles aan. Op inhoudelijk vlak enkel alles vol lof over Baru.
Oh ok. Dus nu word ook nog duidelijk dat Henry zich met nóg meer zaakjes bezig houdt. Die gast klinkt niet bepaald zuiver. Heb te doen met lieve Feliciano, dat hij zo'n zoon heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:41 schreef Grijzemassa het volgende: Ik denk niet dat Baru F is want Baru postte op ws dat de zoon van F de leider is van een plaatselijke gang...
Helemaal mee eens! Toen ik een maand geleden sprak met NvP zei ze dat ze wel zo'n idee had wie die was...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:39 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Ik heb dat al eerder gehoord: dat hij als gids daar werkte maar nu in Europa woont. Begrijp me niet verkeerd, ben echt vol lof over Baru, hij helpt mensen constant, geeft antwoord op alle vragen, komt met nuttige info. Alleen je moet niet vergeten je 'Uit Duitsland' ook zélf kunt typen eronder, vergeet niet dat mensen soms anoniem willen blijven en daardoor doen alsof ze in een andere streek zitten. Misschien is Baru wel in werkelijkheid Feliciano maar móét hij anoniem blijven om niet overdonderd te worden met vragen en pers. Ik weet het niet, all I'm saying: neem niet zomaar alles aan. Op inhoudelijk vlak enkel alles vol lof over Baru.
Lees mijn scenario maar eens door van 14 augustus 23.15 uurquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:45 schreef Grijzemassa het volgende:
"Feliciano heeft een Finca, een soort vakantiehuis, in het gebied waar de twee jonge vrouwen vermist zijn geraakt". Interview met Britta Sanders
Alle respect voor iedereen hoor, maar poekje01 kwam met de info die dit alles in gang heeft gezet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:46 schreef Jezus9 het volgende:
Ongelofelijk dat we dit nu pas 'ontdekken' eigenlijk. Dankzij Jackie, thanks voor je speurwerk Jack!
Het zijn "slechts" aanwijzingen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:46 schreef Jezus9 het volgende:
Ongelofelijk dat we dit nu pas 'ontdekken' eigenlijk. Dankzij Jackie, thanks voor je speurwerk Jack!
Dat was dan verkeerde informatie, ik wist allang dat F een finca heeft in dat gebied en heb daar 3 weken geleden ook al over gepost.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:48 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Lees mijn scenario maar eens door van 14 augustus 23.15 uur
Daarin quote ik Britta Sanders en stelde daarna de vraag waar die finca stond.
Ik kreeg toen een pb van iemand die mij vertelde dat ie in Boquete staat met adres enz erbij
Dat is NIET de paddock die je ziet op de foto's van Henry
Deze paddock ligt in het gebied waar het dichtgeknoopte broekje is gevonden
mijn vermoeden is dat de politie inmiddels donders goed weet / sterke verdenkingen heeft hoe het in elkaar steekt, maar ze kunnen het technisch bewijs niet rondkrijgen, vandaar die fieldtrip van held Arrocha en zijn team, bravo!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:51 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat was dan verkeerde informatie, ik wist allang dat F een finca heeft in dat gebied en heb daar 3 weken geleden ook al over gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |