Zou wel grappig zijn. Stellen dat je een vakantie daar hebt geboekt en al op verkenning bent naar een lekkere vakantie scharrel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:17 schreef blondetrien het volgende:
Nou, maak een heet profiel aan en ondervraag hem erover zou ik zeggen, als de foto heet genoeg is accepteert ie je vast wel
Nah niet zo voor een scharrel, eerder om uit te zoeken of hij meer weet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:19 schreef Ouder1 het volgende: Zou wel grappig zijn. Stellen dat je een vakantie daar hebt geboekt en al op verkenning bent naar een lekkere vakantie scharrel.
Laat dat alsjeblieft aan de politie overquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:24 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Nah niet zo voor een scharrel, eerder om uit te zoeken of hij meer weet.
We zijn het er gelukkig over eens dat het een grote mafketel isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:17 schreef blondetrien het volgende:
Nou, maak een heet profiel aan en ondervraag hem erover zou ik zeggen, als de foto heet genoeg is accepteert ie je vast wel![]()
Ik vind het eerlijk gezegd niet heel zinvol de fb van die jongen helemaal uit te pluizen, het is een grote mafketel en wat kan je op basis daarvan concluderen....? Niks, want een echte link missen we vooralsnog. Dingen over de zaak zou fijn zijn hier (of dingen die hem zouden kunnen koppelen aan de zaak). Vind dat de kwaliteit een beetje achteruit gaat zo, beetje telegraaf-gehalte. Maar goed, er is dan ook weinig nieuwe informatie helaas.
Dit is een officiele kaart die bij de zoekacties gebruikt is, de paddock pictogrammen heb ik groen omcirkeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:22 schreef blondetrien het volgende:
Hoeveel paddocks zitten er dan in dit gebied, dat je die overal moet tegenkomen? Is daar een kaartje ofzo van?
Nee.. dan gaat hij je zeker alles haarfijn uitleggen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:24 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Nah niet zo voor een scharrel, eerder om uit te zoeken of hij meer weet.
Tuurlijk niet. Maar als ik binnen een maand niet terug keer dan weten we genoeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:28 schreef Ouder1 het volgende: Nee.. dan gaat hij je zeker alles haarfijn uitleggen..
vreemd dat hij tussen 26 maart en 11 april geen fotos heeft gemaakt, mwah, zal wel toeval zijn danquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:26 schreef jackie12 het volgende:
[..]
We zijn het er gelukkig over eens dat het een grote mafketel is
Wat ik wel nieuws vind van zijn FB is dat zijn vader koeien heeft grazen in een paddock met een finca erbij.
.Die informatie was mij niet bekend en ik denk bij niemand niet.
Of hij doet dit voor vrienden die op vakantie zijn zoals mijn buurvrouw voor mijn kat zorgt
Maar ik denk van niet want hij spuit ze ook nog eens in met iets. Lijkt me niet dat je dat doet als vakantieoppasser
Ook zie ik daar een quebrada. Toch niet die ene..? Ben benieuwd waar deze paddock ligt
Het is hem! We hebben hem gevonden!!!einz!!1quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:32 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
vreemd dat hij tussen 26 maart en 11 april geen fotos heeft gemaakt, mwah, zal wel toeval zijn dan
Ah kijk, super, thanks, ga even bestuderen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:28 schreef Perico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een officiele kaart die bij de zoekacties gebruikt is, de paddock pictogrammen heb ik groen omcirkeld.
Inzoomend op Google Earth zie je ook dat er nog meer open plekken zijn voorbij de rivier, op hoogte.
Er is ook een handige functie, dat je hemelsbreed afstanden kunt meten. De dichtsbijzijnde kust is 27 km. vanaf de Pianista, de grote snelweg is 13 km. naar rechts etc.
Dit volgende reisverslag geeft een goed beeld wat je in het grotere gebied van dit La Amistad park, waar Kris en Lisanne in verzeild raakten, zoal tegenkomt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:32 schreef blondetrien het volgende:
Er werd daar ergens in het gebied ook agricultuur bedreven door inheemse mensen toch? Los van de paddocks? In dat geval misschien ook wel interessant om uit te vinden waar men de veldjes zoal heeft - dat verhoogt namelijk toch wel enigszins de kans dat je iemand tegenkomt als je verdwaalt, zeker als ze niet zover van het pad zouden zijn afgedwaald. En zo vlak voor de regens verwacht je dat mensen het land dan alvast bewerken voor de aanplant.
Mwah, Google geeft 780.000 treffers. Allemaal moordenaars? Het valt ook op dat er twee varianten zijn, Portate mal, cuidate bien y niegalo todo! en Pórtate mal, Cuídate bien y Niégalo todo!. Nooit eens met accenten maar zonder hoofdletters, of andersom. Kortom, twee zinnetjes die door hele volksmassa's worden geknipt en geplakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:11 schreef Jezus9 het volgende:
Ik zou trouwens maar screenshot maken voordat hij snel die 'Ontken' uitspraak verwijdert.
http://www.bing.com/maps/?cid=64B5EB19C1AD9DED!1948quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:53 schreef Poekje01 het volgende:
Baru zegt, ik vertaal:
dat F en zijn broer JD sinds vele jaren een terrein bezitten in Culebra, ze zijn meer als alleen een gids, ze zijn 'meester van de berg'. Het terrein ligt voor de Velorio rivier (alto Romero)
Voor een kaartje zie de post van Stacey Singer van 7 juli 2014 09:59
in de thread Kris Kremers en Lisanne Froon gevonden Panama #37
Haha, je lijkt een beetje op een echo uit een echoputquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:01 schreef Mishu het volgende:
Zijn er onlangs een kind en een man daar verdwenen trouwens?
ja, maar dan moeten die telefoons wel netwerkbereik hebben gehad, en dat is daar nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
http://www.bing.com/maps/?cid=64B5EB19C1AD9DED!1948
nummer 4 is de overgang van de Rio Velorio
leg dit kaartje op dit kaartje waar ze gebeld hebben naar 911 en "verdwaald" waren
http://i.imgur.com/Cg8sjVI.jpg
tja...
Toevallig zeg, had gisteren nog documentaires over de Holloway-zaak gekeken, met Joran met z'n legendarische uitspraak "Hij is viesss Patrick"quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:14 schreef Poekje01 het volgende: Als je het hebt over het verdwaald en omgekomen, of betrokkenheid van derde partij (misdaad) scenario, is voor wie dat interessant vinden, het volgende filmpje wmb een aanrader.
En Jasper S. is ook onschuldig! (Zucht....)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:14 schreef Poekje01 het volgende:
oh ja, en die killer verdween naar Zuid-Amerika ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |