abonnement Unibet Coolblue
pi_144377492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:45 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wel erg inderdaad :( ik vraag me wel af hoe erg je het waarneemt?
En naast de xbox one en PS4 nog eens bewijs dat 1080p nog steeds geen standaard is :r
Op 4.5" is het prima te doen volgens mij.. maar je hebt het dus wel over een phone van 700+ euro.. Dan mag je toch eigenlijk wel beter verwachten
  woensdag 10 september 2014 @ 01:05:21 #202
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_144377783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:48 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Op 4.5" is het prima te doen volgens mij.. maar je hebt het dus wel over een phone van 700+ euro.. Dan mag je toch eigenlijk wel beter verwachten
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_144377809
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 01:05 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik moest even gniffelen ;)
pi_144377828
Achja, uiteindelijk stijgt de prijs van apple aandelen,en liggen er straks weer rijen dik voor de winkels.
Ik ben bang dat ik zelf ook de 5s of de 6 haal hoor, maar ervaring leert dat de toestellen gewoon erg goed zijn en in mijn ervaring beter dan HTC's etc.

En helaas investeer je tegenwoordig teveel in apps, functie en accessoires om het allemaal weg te flikkeren 8)7
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 10 september 2014 @ 01:09:14 #205
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_144377852
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 01:07 schreef KneusTeun het volgende:
Achja, uiteindelijk stijgt de prijs van apple aandelen,en liggen er straks weer rijen dik voor de winkels.
Ik ben bang dat ik zelf ook de 5s of de 6 haal hoor, maar ervaring leert dat de toestellen gewoon erg goed zijn en in mijn ervaring beter dan HTC's etc.

En helaas investeer je tegenwoordig teveel in apps, functie en accessoires om het allemaal weg te flikkeren 8)7
Hij lijkt nu een stuk meer op een Samsung :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_144377930
Het is allemaal jatwerk.

Apple wou eerst NFC niet eens erkennen, en kozen voor hun eigen alternatief (ff naam kwijt)
Nu is het de toekomst. En weet je, ze krijgen gelijk omdat dat ze de grote namen er nu allemaal al achter hebben, de grote banken, de grote shopping malls en de McDonalds. Met andere woorden alles wat een amerikaan nodig heeft.

Net als iTunes, Google, Youtube, VHS etc. Het waren absoluut niet de eerste in hun gebied maar allemaal succesvol geworden door marketing en gebruiksonderzoek etc.
Why, How, What
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 10 september 2014 @ 01:20:41 #207
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_144378003
Klopt. Maar het is jammer dat Apple op geen enkele wijze heeft kunnen imponeren, niet met de iPhone 6, niet met de Apple Watch. Als een website op zwart gaat met een timer erbij verwacht je toch wel iets meer dan dit. Ik vind het design zwaar achteruit gegaan eerlijk gezegd, de specificaties stellen ook weinig voor. iOS is misschien nog het enige voordeel.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_144378205
Apple. :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144378270
quote:
13s.gif Op woensdag 10 september 2014 01:42 schreef Kutmanager het volgende:
Apple. :')
Fanboi?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144380115
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 01:48 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Fanboi?
Een mening is niet meteen fanboy. :9
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  woensdag 10 september 2014 @ 08:42:41 #211
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144380155
quote:
13s.gif Op woensdag 10 september 2014 01:42 schreef Kutmanager het volgende:
Apple. :')
Véél betalen voor weinàg ^O^ En natuurlijk dankbaar zijn dat je zo'n product màg kopen _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144381919
quote:
3s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Véél betalen voor weinàg ^O^ En natuurlijk dankbaar zijn dat je zo'n product màg kopen _O_
vanuit dat perspectief had je ook een one moeten kopen ;) had je lekker meer functies etc dan de ps4. toch?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 10 september 2014 @ 11:09:56 #213
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144382807
Toen ik een PS4 kocht betaalde ik minder voor minder ;)

Tenzij je naar specs kijkt, dan betaalde ik minder voor meer
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144383005
Bij Destiny hadden gewoon spelers maandag al de level cap bereikt!!! beetje snel voor een zogenaamd gigantisch groot spel!?!? maar je zal gigantisch wel als DLC bij moeten kopen :')
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 10 september 2014 @ 11:27:34 #215
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144383292
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:17 schreef KneusTeun het volgende:
Bij Destiny hadden gewoon spelers maandag al de level cap bereikt!!! beetje snel voor een zogenaamd gigantisch groot spel!?!? maar je zal gigantisch wel als DLC bij moeten kopen :')
Precies de reden waarom ik hem niet bij de launch wilde halen :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 10 september 2014 @ 13:13:13 #216
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_144386202
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 01:07 schreef KneusTeun het volgende:
Achja, uiteindelijk stijgt de prijs van apple aandelen,en liggen er straks weer rijen dik voor de winkels.
Ik ben bang dat ik zelf ook de 5s of de 6 haal hoor, maar ervaring leert dat de toestellen gewoon erg goed zijn en in mijn ervaring beter dan HTC's etc.

En helaas investeer je tegenwoordig teveel in apps, functie en accessoires om het allemaal weg te flikkeren 8)7
De fanboy in je komt wel ernstig naar boven. Beter dan HTC's :') _O-
  woensdag 10 september 2014 @ 13:15:04 #217
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144386257
Heb wel regelmatig issues met mijn HTC's gehad, dus zo goed zijn ze niet. Al heeft mijn vriendin ook continue gezeik met haar iPhone, dus dat is niet veel beter.

Volgens mij kun je op dit moment misschien nog het beste een samsung hebben, of zo'n chinees ding
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 10 september 2014 @ 13:18:21 #218
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_144386339
quote:
3s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:15 schreef Rossdale het volgende:
Heb wel regelmatig issues met mijn HTC's gehad, dus zo goed zijn ze niet. Al heeft mijn vriendin ook continue gezeik met haar iPhone, dus dat is niet veel beter.

Volgens mij kun je op dit moment misschien nog het beste een samsung hebben, of zo'n chinees ding
Enige issues die ik heb gehad met al mijn HTC's zijn het geheugen en de batterij al gaat dat laatste eigenlijk voor alle smartphones op.
  woensdag 10 september 2014 @ 13:30:56 #219
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144386720
Ik ook vaak crashes met mijn oude HTC en mijn One X heeft problemen met wifi, hardwarefout in mijn serie :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144386848
Meeste HTC's die ik heb gehad waren na 1 jaar echt helemaal op.
Nog steeds om me heen zie ik veel HTC's met issues, en zelfs veel issues als ze zo'n ding opsturen! Dan duurt het lang en krijgen ze gewoon weer een telefoon terug waarvan het scherm niet werkt!?!

Het is allemaal hetzelfde geouwehoer.
De iphone 5 verloor zijn kleur binnen een paar dagen. Maar laat ik dat nu net het minst belangrijk vinden van mijn telefoon. Dus naast dat werkt hij nog steeds perfect en dat was ook zo met de vorige modellen.

Maar daar gaat het om, je kiest waar je je lekker bij voelt en wat aan jouw persoonlijke eisen voldoet. Tegenwoordig betekent dat voor veel hersendode mensen dat ze een soort geloof aannemen wat ze op al qaida achtige manier verdedigen en andere aanvallen. en dat is pas :'( :'( :X :X }:| }:| :r :r :') :') :')
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144386851
HTC Sense is op de oudere/goedkopere telefoons wel echt retetraag.. Al schijnt dat met nieuwere Sense (6?) wel een stuk beter te zijn.

Ik denk dat ik gewoon voor een Moto G of misschien een Sony Z1C ga.. Meer dan bellen, whatsapp en een beetje browsen doe ik eigenlijk niet met m'n telefoon :o
pi_144388068
Apple producten zijn niet per se slecht, maar ik huillach apple altijd vanwege hun business practice en hun clientèle. Hun business practice is enorm slim natuurlijk maar kan eigenlijk gewoon niet. Als bij bepaalde "nodigere" producten zoiets zou gebeuren zoals bepaalde voedselsoorten staat heel de wereld meteen in brand. Maar vooral de clientèle van apple, daar heb ik ergens bijna medelijden mee. Het begint bijna sekte-achtige vormen aan te nemen en ik vind het fascinerend en walgelijk tegelijk. :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144388586
Combo break " nokia" 😁
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_144389668
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  woensdag 10 september 2014 @ 15:32:12 #225
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_144390285
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:35 schreef KneusTeun het volgende:
Meeste HTC's die ik heb gehad waren na 1 jaar echt helemaal op.
Nog steeds om me heen zie ik veel HTC's met issues, en zelfs veel issues als ze zo'n ding opsturen! Dan duurt het lang en krijgen ze gewoon weer een telefoon terug waarvan het scherm niet werkt!?!

Het is allemaal hetzelfde geouwehoer.
De iphone 5 verloor zijn kleur binnen een paar dagen. Maar laat ik dat nu net het minst belangrijk vinden van mijn telefoon. Dus naast dat werkt hij nog steeds perfect en dat was ook zo met de vorige modellen.

Maar daar gaat het om, je kiest waar je je lekker bij voelt en wat aan jouw persoonlijke eisen voldoet. Tegenwoordig betekent dat voor veel hersendode mensen dat ze een soort geloof aannemen wat ze op al qaida achtige manier verdedigen en andere aanvallen. en dat is pas :'( :'( :X :X }:| }:| :r :r :') :') :')
Mijn One X was al binnen een jaar op, iPhone heb ik van ellende weggedaan, Galaxy S4 nu is ook na een jaar al kak vanwege dat hoerige Touchwiz wat te traag voor woorden is. Denk dat ik nu maar overstap naar een Sony? Is serieus het enige wat ik nog niet gehad heb :')
Zelfs een Lumia heb ik serieus al gehad. Was fantastisch voor 5 maanden :')
Half bezopen is weggegooid geld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')