En, zit je al achter de vuige piraten aan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:17 schreef KoningStoma het volgende:
Je giraffe op een bromfiets
[ afbeelding ]
Ach kun je ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:17 schreef Kutmanager het volgende:
Ach, ik zit ergens tussen greenhouses everywhere en politicians and hooligans in.
eerst zien welke tracks en autos er komen...quote:
Nee, ben toch geen pauper?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach kun je ook niks aan doen.
Ga je nog xbox one halen eigenlijk?
Dat zag er ook niet slecht uit, maar ik ben wel benieuwd wat er van overblijft. Zit er eigenlijk ook een tuningmode in zoals bij Forza? Onderdelen swappen, 5.8 V8 in een Micra leggen en dan afstellen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
eerst zien welke tracks en autos er komen...
Frat boy city had dan ook beter bij Delft gepast eigenlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ach, ik zit ergens tussen greenhouses everywhere en politicians and hooligans in.
http://www.gtplanet.net/f(...)ars-car-list.305494/quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
eerst zien welke tracks en autos er komen...
Tracks is echt dikke prima, mis wel veel auto's, dat was in Forza 4 toch beter. GT6 nog beter eigenlijk. Als ze nou eens een game maken met veel circuits en 1200+ auto's, dan kan ik lekker auto's sparenquote:
Ik heb 1 gedaan, nu weer 2. Man man man, zoveel epicness in 2 weer he, briljant idee om dat weer eens opnieuw te doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:18 schreef Kutmanager het volgende:
Mass effect weer uitgespeeld. Moest traantje wegpinken.
Knuffel voor jouquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:18 schreef Kutmanager het volgende:
Mass effect weer uitgespeeld. Moest traantje wegpinken.
Sowieso veruit het best m'n geld uitgehaald, uit deze trilogie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb 1 gedaan, nu weer 2. Man man man, zoveel epicness in 2 weer he, briljant idee om dat weer eens opnieuw te doen
alle ledematen amputeren, te beginnen met het hoofd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand nog tips voor deze geweldige kerel
WGR / WAJONG aanvraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |