SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De verhalen van Niels de OpperdingesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel u vrij om als authentiek geschiedkundige dit verhaal aan te vullen.
Wij zijn MW2 wij zijn de beste!
voor als ze niet met haar BASS door de deurposten pastquote:
Hij lijkt er ook nog opquote:
Dusquote:
kinderen met automatische wapens laten schietenquote:
Gasten zoals jij laten schietenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kinderen met automatische wapens laten schieten
Ook Niet verstandigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gasten zoals jij laten schieten
Herroquote:
Godsakker het wordt wel eens tijd mien jong!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Herro![]()
Piet! Volgens mij heb ik eind volgende maand eindelijk weer eens een zaterdag en een zondag vrij om wat af te spreken trouwens
Dan kunnen jullie ook nog bij elkaar blijven slapen en samen ontbijtenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Herro![]()
Piet! Volgens mij heb ik eind volgende maand eindelijk weer eens een zaterdag en een zondag vrij om wat af te spreken trouwens
Ontbijt sla ik altijd over, hoe hi haquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie ook nog bij elkaar blijven slapen en samen ontbijten![]()
Helaas helaas, ik ben vrijdag zaterdag zondag en maandag wegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Ja zekers! Jammer dat je niet mee kunt zaterdag. Gaat potdomme een mooi feestje worden
Ik dacht dat jij altijd wat stenen, kokend lood en accuzuur als ontbijt had?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ontbijt sla ik altijd over, hoe hi ha
Volgens mij heb ik het ontbijt een keer niet overgeslagen bij Piet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ontbijt sla ik altijd over, hoe hi ha
Daar doelde ik dus ook opquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het ontbijt een keer niet overgeslagen bij Piet.Hij toen een keer helemaal boos met zo'n meet omdat ie allemaal shit had ingeslagen en iedereen naaide eruit.
sexyquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:37 schreef Rossdale het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Charzarding
Internet
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:37 schreef Rossdale het volgende:
Internet
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=blastoisingquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:37 schreef Rossdale het volgende:
Internet
En, zit je al achter de vuige piraten aan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:17 schreef KoningStoma het volgende:
Je giraffe op een bromfiets
[ afbeelding ]
Ach kun je ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:17 schreef Kutmanager het volgende:
Ach, ik zit ergens tussen greenhouses everywhere en politicians and hooligans in.
eerst zien welke tracks en autos er komen...quote:
Nee, ben toch geen pauper?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach kun je ook niks aan doen.
Ga je nog xbox one halen eigenlijk?
Dat zag er ook niet slecht uit, maar ik ben wel benieuwd wat er van overblijft. Zit er eigenlijk ook een tuningmode in zoals bij Forza? Onderdelen swappen, 5.8 V8 in een Micra leggen en dan afstellen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
eerst zien welke tracks en autos er komen...
Frat boy city had dan ook beter bij Delft gepast eigenlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ach, ik zit ergens tussen greenhouses everywhere en politicians and hooligans in.
http://www.gtplanet.net/f(...)ars-car-list.305494/quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
eerst zien welke tracks en autos er komen...
Tracks is echt dikke prima, mis wel veel auto's, dat was in Forza 4 toch beter. GT6 nog beter eigenlijk. Als ze nou eens een game maken met veel circuits en 1200+ auto's, dan kan ik lekker auto's sparenquote:
Ik heb 1 gedaan, nu weer 2. Man man man, zoveel epicness in 2 weer he, briljant idee om dat weer eens opnieuw te doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:18 schreef Kutmanager het volgende:
Mass effect weer uitgespeeld. Moest traantje wegpinken.
Knuffel voor jouquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:18 schreef Kutmanager het volgende:
Sowieso veruit het best m'n geld uitgehaald, uit deze trilogie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb 1 gedaan, nu weer 2. Man man man, zoveel epicness in 2 weer he, briljant idee om dat weer eens opnieuw te doen
alle ledematen amputeren, te beginnen met het hoofd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand nog tips voor deze geweldige kerel
WGR / WAJONG aanvraag
Ik lees je post nu pas, had een borrel vanavond, sorry. Ik verwacht de rest van het weekend wel online te zijnquote:
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:18 schreef Kutmanager het volgende:
quote:
Yup, vakantiequote:
Lekker manquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yup, vakantie![]()
![]()
En daar ben ik echt aan toe![]()
Nu hopen dat het weer op vakantieadres beetje opknapt![]()
![]()
Met jou ook alles goed?
Na de vakantie weer gamen, heeft dan ook een jaar geduurd.
Mallorca, lekker dichtbij. Vliegen voor het eerst met de kleine.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekker manwaar ga je heen op vakantie?
Hier ook alles rustig, straks eens naar Apeldoorn voor de verjaardag van mijn broer, verder weinig nieuws
Haha dank je, die tikt ook alweer de 30 aanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mallorca, lekker dichtbij. Vliegen voor het eerst met de kleine.
Gefeliciteerd met je broer
Ik heb D3 niet eens meer installed, gaat ook niet meer gebeuren denk ik.. Leuk spel, vooral coop maar die oneindige grind voor Paragon of dat item dat +3 dmg doet trek ik niet echtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik lees je post nu pas, had een borrel vanavond, sorry. Ik verwacht de rest van het weekend wel online te zijnDenk dat ik deze season over sla, teveel nieuwe dingen te doen
![]()
Jij wel een season character gestart?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mallorca, lekker dichtbij. Vliegen voor het eerst met de kleine.
Gefeliciteerd met je broer
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hnnnngggg kinderen in het vliegtuig.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Helemaal mee eensals hij irritant gaat doen vraag ik een ander plekje
![]()
de facebook van teun laten zien?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:21 schreef PierreTT het volgende:
Hoe leg ik mijn moeder uit wat een hipster is? Graag met foto's.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb D3 niet eens meer installed, gaat ook niet meer gebeuren denk ik.. Leuk spel, vooral coop maar die oneindige grind voor Paragon of dat item dat +3 dmg doet trek ik niet echt
Ik wilde net hetzelfde gaan zeggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
de facebook van teun laten zien?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Ze begreep het aardig jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:42 schreef PierreTT het volgende:
LIF / ********* slechte ervaring geen waar voor mijn geld
Och och
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
1 baard maakt nog geen hipster!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Je MacBook wel, glutenvrije quinoaknager van mequote:Op maandag 1 september 2014 09:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
1 baard maakt nog geen hipster!
HEY! het is een pro!quote:Op maandag 1 september 2014 09:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je MacBook wel, glutenvrije quinoaknager van me
quote:Op maandag 1 september 2014 09:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je MacBook wel, glutenvrije quinoaknager van me
Luv u teunquote:Op maandag 1 september 2014 09:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
1 baard maakt nog geen hipster!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker last minutequote:
Het is geen flippo waarmee je dichts bij de muur gooit!quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:09 schreef PierreTT het volgende:
Fuuuuu, gister blijkbaar mn telefoon laten flikkerenScherm gebarsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |