Als ik alleen maar jouw posts wil zien ... Is het ff handigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gezien, nooit met mijn muis over mijn eigen icoontje gegaan denk ik,
waarom zou je ook?en ook nooit iemand over gehoord trouwens, raar ding trouwens ...
ik snap het nut niet...
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat FANN een oude koe is?
Ah........ zo had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik alleen maar jouw posts wil zien ... Is het ff handig
Het einde zie je toch aankomen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:11 schreef FANN het volgende:
gelijk een nieuw topic, ik zat effe elders...
jeeee daar let ik niet altijd op hoor, of het dringt niet doorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het einde zie je toch aankomen?
Als je geen postings van anderen wilt zien is het ook handig!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik alleen maar jouw posts wil zien ... Is het ff handig
Ja, gezellig zo in je eentjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je geen postings van anderen wilt zien is het ook handig!
Alleen jezelf? Geil je daar op ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je geen postings van anderen wilt zien is het ook handig!
het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Vooral die OP die hij toen had gemaakt toch?
Als narcist is dat mijn ultieme natte droom ja.quote:
Ja dat zielige verhaal kennen we al ..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als narcist is dat mijn ultieme natte droom ja.
Daarom stuur ik ook DM"s naar mezelf toe. Zeker 10 per dag.
Zijn er meerdere chufi's?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zielige verhaal kennen we al ..
Doe eens niet zo onaardig tegen Kingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zielige verhaal kennen we al ..
Sla hem op z'n bek FANN! Hard! Heel hard!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig tegen King
oe... een Chufi met tetten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben wel eens tegen de vrouwelijke versie aangelopen in Spanje , dus ja
Ach die jonge gast kan er wel tegen ...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig tegen King
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sla hem op z'n bek FANN! Hard! Heel hard!
Chufi Wurst?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben wel eens tegen de vrouwelijke versie aangelopen in Spanje , dus ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |