Misschien hebben ze bij de gemeente nog een potje daarvoor?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:31 schreef FANN het volgende:
en mijn steunzolen zitten niet in het basispakket, dat is niet eerlijk
Jij bent door de ooievaar gebracht?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Bevalling wordt ook volledig vergoed uit het basispakket, zonde dat ik daar nooit gebruik van heb
gemaakt
Nee, maar dat red ik nog wel hoor , volgend jaar ga ik toch maar wel naar een aanvullendequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien hebben ze bij de gemeente nog een potje daarvoor?
Scherpquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent door de ooievaar gebracht?
Ik betaal me blauw aan jou.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Scherp![]()
Toen was ik trouwens al een dure met mijn zes weken couveuse
Nu snap ik waarom de ziektekostenverzekering zo duur is geworden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Scherp![]()
Toen was ik trouwens al een dure met mijn zes weken couveuse
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom de ziektekostenverzekering zo duur is geworden.
Ik vind dat juist leuk. Dan gaan mensen je postings heel anders lezen als dat je ze bedoeld hebt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het maar stom om zonder smileys te posten, dingen komen heel anders, veel serieuzer over als je geen smileys gebruikt.
Ben je niet zo serieus dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het maar stom om zonder smileys te posten, dingen komen heel anders, veel serieuzer over als je geen smileys gebruikt.
Niet tegen Fann over die hoge ziektekosten, omdat ik er geen smiley bij zet denkt ze misschien dat ik het meen.quote:
Ik vind het vooral leuk, omdat het (spraak)verwarring op kan leveren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:47 schreef Deisyy het volgende:
Niet tegen Fann over die hoge ziektekosten, omdat ik er geen smiley bij zet denkt ze misschien dat ik het meen.
Maar ik geloof ook wel wat Kingstown zegt, zonder smileys wordt een post heel anders gelezen.
Nee hoor Dees, ik was even een koppie thee zetten, maar ik weet wel dat je dat nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet tegen Fann over die hoge ziektekosten, omdat ik er geen smiley bij zet denkt ze misschien dat ik het meen.
Maar ik geloof ook wel wat Kingstown zegt, zonder smileys wordt een post heel anders gelezen.
Het leukste is natuurlijk als je gaat twijfelen of een posting wel of niet serieus is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor Dees, ik was even een koppie thee zetten, maar ik weet wel dat je dat niet
serieus bedoelde
Als de afkickverschijnselen te groot zijn, dan vergeven we het je natuurlijk als je er af en toe toch 1-tje gebruikt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:53 schreef Deisyy het volgende:
Dan laat ik mijn smileys nog even in de kast.
Btw....volg je dat FB-ergernissen topic nog?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:53 schreef Deisyy het volgende:
Dan laat ik mijn smileys nog even in de kast.
neh.. dat deed ik niet, ik heb een koppie thee en een boterham met Pindakaas gemaakt,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het leukste is natuurlijk als je gaat twijfelen of een posting wel of niet serieus is.
Vaak hebben smileys helemaal geen meerwaarde, in plaats van dat ze een post kracht bij zetten zwakken ze die af, omdat er vaak een smiley gepost wordt om een smiley te posten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als de afkickverschijnselen te groot zijn, dan vergeven we het je natuurlijk als je er af en toe toch 1-tje gebruikt.
True, hoewel er wel verschil is tussen smilies in een SC en in "serieuze" topics.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaak hebben smileys helemaal geen meerwaarde, in plaats van dat ze een post kracht bij zetten zwakken ze die af, omdat er vaak een smiley gepost wordt om een smiley te posten.
Ik heb daar afgelopen week wel meegekeken, maar vandaag nog niet, ik kreeg dus wel die stripper voor dat 18-jarige meisje mee, inclusief toekijkend neefje van 4.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Btw....volg je dat FB-ergernissen topic nog?
Als het écht serieus is gebruik ik ook zo goed als geen smilies, zelf hier..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, hoewel er wel verschil is tussen smilies in een SC en in "serieuze" topics.
Dat zal ik aan mijn dochter doorgeven, die is de laatste maanden op de gezond eten toer en vind pindakaas lekker.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef FANN het volgende:
[..]
neh.. dat deed ik niet, ik heb een koppie thee en een boterham met Pindakaas gemaakt,
daarom was ik effe stil![]()
Ik heb nog niet zo héél lang geleden nieuwe Pindakaas ontdekt, die is lékker!
Krekeltje Pindakaas, ook veel gezonder en zo maar ik geloof 98 ^% pindas ofzo
dus dit smaakt tenminste echt naar Pindakaas, nu vind ik Calvé niet eens meer lekker
heel raar
Dat is net zoiets als expres uit de maat dansen in een discotheek.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Consequent de verkeerde gebruiken is ook wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |