Doe niet zo gek joh, die passen toch nooit door de brievenbusquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
Wat. Waarom niks over Oostblok sletjes?
Laptopquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:54 schreef MAHL het volgende:
Maar ik heb geen flauw idee wat! Heb er weer eens zin in, na wat oordopjes, een smartphone, en nog meer elektronische meuk weet ik nu niet echt meer wat ik zou kunnen kopen.
Terwijl het toch wel iets verslavends heeft... Het idee dat jij hier op een knopje drukt, waardoor er aan de andere kant van de wereld een of andere onderbetaalde kerel uit een magazijn wat haalt. En dat vervolgens naar jou opgestuurd wordt, via boot/vliegtuig/auto of hoe dan ook het goedkoopste is. Waarna het uiteindelijk, helemaal vanuit China, bij jou in de brievenbus ploft. Een leuk iets voor een zacht prijsje
[..]
Doe niet zo gek joh, die passen toch nooit door de brievenbus
Verslaving aan Oostbloksnoetjes is uiteraard nog beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:05 schreef Regilio_ het volgende:
Verslaving aan shit uit China halen.......................................
Nja het is beter dan verslaafd zijn aan drugs, drank, piercings en tattoo's zal ik maar zeggen.
Die heb ik ook nodigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:55 schreef Spongeboss het volgende:
Hmm zon accu waarmee je je smartphone kan opladen.
ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dat dus zo'n soortvan externe accu voor smartphone opladen?
Jasicher. Kosten ook niet duur!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:09 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Verslaving aan Oostbloksnoetjes is uiteraard nog beter.
Ja, en wel de beste die er is. Xiaomi is namelijk een bekend, goed merk in China. Kwalitatief gezien dus goed spul. Al te verkrijgen voor 15 euro, 10400 mAh en dat is echt mega.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dat dus zo'n soortvan externe accu voor smartphone opladen?
Oh dat is wel mooi jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ja, en wel de beste die er is. Xiaomi is namelijk een bekend, goed merk in China. Kwalitatief gezien dus goed spul. Al te verkrijgen voor 15 euro, 10400 mAh en dat is echt mega.
Waarom kende ik dit nog nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef Sauslepel het volgende:
Niet helemaal china, maar toch wel leuk;
http://randomamazonproduct.com/
Klopt inderdaad. Erg handig voor onderweg ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi jaEn hoe gebruik je het, via lichtnet de accu opladen en daarna met de accu als het nodig is je smartphone opladen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |