Trololo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat heeft hier helemaal niks mee te maken Einstein.
Ik denk het wel, je gaat er vanuit dat ze lezen om tof te doen, terwijl ze misschien wel gewoon graag lezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat heeft hier helemaal niks mee te maken Einstein.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Zapata het volgende:
Vind het zielig. Die mensen kunnen blijkbaar geen smartphone of tablet betalen. Ik geef ze wel eens een euro of twee.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Zapata het volgende:
Vind het zielig. Die mensen kunnen blijkbaar geen smartphone of tablet betalen. Ik geef ze wel eens een euro of twee.
Ja doe dat lekker thuis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef voederbietel het volgende:
terwijl ze misschien wel gewoon graag lezen.
Jij laat je spieren ook thuis? Of heb je die niet om tof te doen?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij laat je spieren ook thuis? Of heb je die niet om tof te doen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus een hekel aanWelkom.
Hoe kom ik anders bij Starbucks?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Ziet er gewoon debiel uit om met een mega boek in de tram te zitten en te lezen alsof het interessant is. Verkapte kaolo hipsters ga in je hangmat liggen thuis.
www.starbucks.comquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:15 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoe kom ik anders bij Starbucks?
Hipsterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden
Boeken lezen op het toilet
Boeken lezen in de trein
Boeken lezen in de bibliotheek
Boeken lezen in de Starbucks
Boeken lezen op het strand
Boeken lezen in bed
Alsof jij het leuk vind als mensen naar je kijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Niemand ziet me toch op mijn Macbook werken als ik alleen op de website kijk
Vind dat Socios het toch leuker doet. Al begint dat ook een beetje afgezaagd te worden de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
TS imiteert Socios door te klagen over mensen die zogenaamd stoer doen met iets
Veel minder leuk dan deze poging zou dan ook wel een prestatie op zich zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind dat Socios het toch leuker doet.
Nee ik lees liever een boek, dan dat er vervolgens een of ander kort pittig kapsel drie uur lang haar levensverhaal tegen me op gaat hangen.quote:
Jij zou dat boek allang hebben opgegeten...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef BozeHaas het volgende:
De volgende keer ga ik stoer een bladzijde omslaan terwijl ik je strak aankijk.
Ik heet geen BlauweTijger.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij zou dat boek allang hebben opgegeven...
De weg is lang en onbekend, maar met geloof in jezelf, kan je alles aan. Laat je verbazen en verrassen wat je op die weg tegenkomt en ga niets uit de weg. Leer van die momenten en doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee ik lees liever een boek, dan dat er vervolgens een of ander kort pittig kapsel drie uur lang haar levensverhaal tegen me op gaat hangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |