quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als ik dan toch met het OV moet neem ik graag een boek mee.
Neequote:
Jezelf quotenquote:
Het kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:
Ja daar heb ik dus een hekel aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:11 schreef Aberella het volgende:
Ik las vanmiddag nog een engelse novel in de metro omdat dat er zo lekker intelligent uit ziet.
Dat heeft hier helemaal niks mee te maken Einstein.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef voederbietel het volgende:
Kan je je voorstellen dat andere mensen niet alles doen om tof gevonden te worden door derden?
Trololo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat heeft hier helemaal niks mee te maken Einstein.
Ik denk het wel, je gaat er vanuit dat ze lezen om tof te doen, terwijl ze misschien wel gewoon graag lezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat heeft hier helemaal niks mee te maken Einstein.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Zapata het volgende:
Vind het zielig. Die mensen kunnen blijkbaar geen smartphone of tablet betalen. Ik geef ze wel eens een euro of twee.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Zapata het volgende:
Vind het zielig. Die mensen kunnen blijkbaar geen smartphone of tablet betalen. Ik geef ze wel eens een euro of twee.
Ja doe dat lekker thuis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef voederbietel het volgende:
terwijl ze misschien wel gewoon graag lezen.
Jij laat je spieren ook thuis? Of heb je die niet om tof te doen?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij laat je spieren ook thuis? Of heb je die niet om tof te doen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus een hekel aanWelkom.
Hoe kom ik anders bij Starbucks?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Ziet er gewoon debiel uit om met een mega boek in de tram te zitten en te lezen alsof het interessant is. Verkapte kaolo hipsters ga in je hangmat liggen thuis.
www.starbucks.comquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:15 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoe kom ik anders bij Starbucks?
Hipsterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden
Boeken lezen op het toilet
Boeken lezen in de trein
Boeken lezen in de bibliotheek
Boeken lezen in de Starbucks
Boeken lezen op het strand
Boeken lezen in bed
Alsof jij het leuk vind als mensen naar je kijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Niemand ziet me toch op mijn Macbook werken als ik alleen op de website kijk
Vind dat Socios het toch leuker doet. Al begint dat ook een beetje afgezaagd te worden de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
TS imiteert Socios door te klagen over mensen die zogenaamd stoer doen met iets
Veel minder leuk dan deze poging zou dan ook wel een prestatie op zich zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind dat Socios het toch leuker doet.
Nee ik lees liever een boek, dan dat er vervolgens een of ander kort pittig kapsel drie uur lang haar levensverhaal tegen me op gaat hangen.quote:
Jij zou dat boek allang hebben opgegeten...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef BozeHaas het volgende:
De volgende keer ga ik stoer een bladzijde omslaan terwijl ik je strak aankijk.
Ik heet geen BlauweTijger.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij zou dat boek allang hebben opgegeven...
De weg is lang en onbekend, maar met geloof in jezelf, kan je alles aan. Laat je verbazen en verrassen wat je op die weg tegenkomt en ga niets uit de weg. Leer van die momenten en doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee ik lees liever een boek, dan dat er vervolgens een of ander kort pittig kapsel drie uur lang haar levensverhaal tegen me op gaat hangen.
xDquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
hahah shit BozeHaas heeft me xD :$ sjeeiiit.
Juist en die momenten hebben mij geleerd dat ik liever in een fantasiewereld van een boek zit, dan dat gejammer van andere mensen te moeten aanhoren. En een smartphone is het gezeik van anderen lezen. Nee dank je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De weg is lang en onbekend, maar met geloof in jezelf, kan je alles aan. Laat je verbazen en verrassen wat je op die weg tegenkomt en ga niets uit de weg. Leer van die momenten en doe er je voordeel mee.
Er was toch een tijdje erg aangename nachtbaggers met toffe users en fijne muziek voor de vakantie.quote:
Eensquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er was toch een tijdje erg aangename nachtbaggers met toffe users en fijne muziek voor de vakantie.
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er was toch een tijdje erg aangename nachtbaggers met toffe users en fijne muziek voor de vakantie.
Ja oké de nachtbaggers en shit maar ik doel op KLB/FOK! zelf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lame dat zij er nog maar zo weinig is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat het houses was die ons bij elkaar bracht.
Ik vind de nachtbaggers de laatste tijd ook niks. Buiten klb kom ik niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja oké de nachtbaggers en shit maar ik doel op KLB/FOK! zelf.
''voor de vakantie''quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat was toen jij op vakantie was vriend.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voor mij is KLB gewoon FOK!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind de nachtbaggers de laatste tijd ook niks. Buiten klb kom ik niet.
Houses had dit kunnen postenquote:
Verkeerde account, Frank?quote:
Kom voortaan gewoon SC dan. Dan heb je die figuren als retry en leafon nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind de nachtbaggers de laatste tijd ook niks. Buiten klb kom ik niet.
Ik ook niet echt volgens mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb ook al zeer lang geen KLB nachtsessie gehouden
Ik kom soms ff rond 1 uur online en heb er gelijk spijt vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb ook al zeer lang geen KLB nachtsessie gehouden
Ik ben bang voor VeerEli.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom voortaan gewoon SC dan. Dan heb je die figuren als retry en leafon niet
Haha BT werd genegeerd nadat 'ie tot tweemaal toe hallo zei.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:26 schreef BlauweTijger het volgende:
KLB SC is ook dood en zo niet gaat het over Spaghetti Carbonara
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha BT werd genegeerd nadat 'ie tot tweemaal toe hallo zei..
.
Ze leest alleen 24/7 mee in de SC.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben bang voor VeerEli.
Moet je opletten hoe snel ze hier nu reageert.
ah daar is zo iemandquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Typisch dat een anabolenjunkie commentaar heeft op mensen die graag een boek lezen.
Wie? Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom voortaan gewoon SC dan. Dan heb je die figuren als retry en leafon niet
Ik was lamgeslagen door die onzin over spaghetti en de gebruikelijke 2NutZ/B4EVE of wat dan ook grapjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]door jou dus ook.. Ik beschouw onze vriendschap als voorbij...
wat kom jij nou weer tof doen nerdjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Typisch dat een anabolenjunkie commentaar heeft op mensen die graag een boek lezen.
Dan is het goed vriend. Ik beschouw ons weer als maten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was lamgeslagen door die onzin over spaghetti en de gebruikelijke 2NutZ/B4EVE of wat dan ook grapjes.
Ik dacht altijd dat ze sherlockte.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze leest alleen 24/7 mee in de SC.
ekte sjapquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:28 schreef BlauweTijger het volgende:
Ohja IsaacCuenca. Nog zo'n takketrutje
Nee het tabblad staat toevallig nog openquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze sherlockte.
Dat zat er ook dik in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee het tabblad staat toevallig nog open
Even vermelden dat je neukt. Wat stoerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga even mijn kamer stofzuigen want chickie komt zo xx
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Even vermelden dat je neukt. Wat stoer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |