SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Deuce92 op 26-08-2014 17:53:24 ]
Ik vermaakte mij prima met Crip. Dus voor mij bracht het het niveau juist omhoog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Aldus de twee heren die niet wisten hoe gauw ze die theedoek moesten e-humpen.
Ach het is toch een ONZ topic. Gewoon lol hebben ja toch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vermaakte mij prima met Crip. Dus voor mij bracht het het niveau juist omhoog.
Ik zou niet weten waarom niet. Of ik hem nodig heb is een tweede.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag je een rekenmachine gebruiken bij de grote bank?
Zo mysterieus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Of ik hem nodig heb is een tweede.
Er op zitten. Soms werken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zo mysterieus.![]()
Wat doe je eigenlijk bij de grote bank?
Gewoon nieuwsgierig, omdat er zo vaak naar jouw baan bij de grote bank wordt verwezen in dit topic.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aan hetgeen dat van me verwacht wordty u care
Nope.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:19 schreef Klokov het volgende:
Etha werkt bij de helpdesk vriend, let even op.
In welke sector zoek je werk? Misschien heeft Etha nog wel wat voor je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op dit moment doe ik alleen solliciteren, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |