Waarom post je dit hier? Ik denk dat iedereen in dit topic weet wat een neg is. Volgens mij is Dima zelfs een PUA.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ja... een hoop duidelijk nu. Termen als PUA, jouw hosselopmerkingen in fobo's, het gymtopic waar je altijd zit...
kansloos![]()
Gebruik jij die shit echt?
Omdat het SC is dus ik dacht ik kan dat het beste hier kwijt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom post je dit hier? Ik denk dat iedereen in dit topic weet wat een neg is. Volgens mij is Dima zelfs een PUA.
Heb jij nog nooit een licht beledigend complimentje aan iemand gegeven? Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat het SC is dus ik dacht ik kan dat het beste hier kwijt.
Maar jij gebruikt dat dus echt?
Waarschijnlijk wel idd. Dus ik ben ook een PUA?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een licht beledigend complimentje aan iemand gegeven? Waarschijnlijk wel.
Weet ik veel, ik heb daar geen verstand van. Dat PUA's de term 'neg' gebruiken voor negatieve complimentjes is vrijwel het enige dat ik ervan af weet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel idd. Dus ik ben ook een PUA?
Oh ok ja weet ik veel jij komt met pua dingen en linkjes. Denk dat voor al dat pua geneuzel mensen dat ook al deden btw.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb daar geen verstand van. Dat PUA's de term 'neg' gebruiken voor negatieve complimentjes is vrijwel het enige dat ik ervan af weet.
Natuurlijk. Hoort gewoon bij 'speelse' gesprekken, volgens mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ok ja weet ik veel jij komt met pua dingen en linkjes. Denk dat voor al dat pua geneuzel mensen dat ook al deden btw.
Volgens wie? ik vroeg alleen of je dat gebruikte... niet eens direct antwoord op gehad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hoort gewoon bij 'speelse' gesprekken, volgens mij.
En ik kwam met één linkje naar urbandictionary, dat bovenaan stond toen ik 'neg' intypte in Google.
Nu ben ik blijkbaar dus een PUA expert.
Ja, ik geef wel eens licht beledigende complimentjes aan mensen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens wie? ik vroeg alleen of je dat gebruikte... niet eens direct antwoord op gehad.
Maar ok ook weer wat wijzer.
Zou gezicht in kont begraven/10.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:03 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik tweequote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef Montelly het volgende:
Topic is zwaar verpest de afgelopen tijd
Aldus de twee heren die niet wisten hoe gauw ze die theedoek moesten e-humpen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:36 schreef McNulty het volgende:
Kut topic idd. Deze draad moet hoog nodig opgefleurd worden met bootypics.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Aldus de twee heren die niet wisten hoe gauw ze die theedoek moesten e-humpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |