Dan kan je beter aan de dunne zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Neem een vork mee, dan kan je je keutel handig door het putje prakken.
Weinig meer van gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Neem een vork mee, dan kan je je keutel handig door het putje prakken.
klerebeesten zijn het tochquote:
Je bent gewoon verliefdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben de laatste tijd wel erg vatbaar voor simpele popliedjes
Yeah right. Dan vraag ik mij af op wie, want er is geen man te bekennen hier. En ik weet zeker dat ik niet op vrouwen val.quote:
In 2005 zijn er nog twee singles uitgebracht die wel eens op Radio1 voorbijkwamen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Weinig meer van gehoord.
Al deed hij in de 90s nog wel mooie duetjes met TTD
Frietquote:
Trek zelf een witte yogabroek aan, kijk in de spiegel en meld hier wat dat geheel met je doetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ze is er niet vandaagzit ik hier een beetje voor jan lul te trainen...
Been there done that.... Deed me helemaal niksquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Trek zelf een witte yogabroek aan, kijk in de spiegel en meld hier wat dat geheel met je doet
Hier, wat beeldmateriaal ter compensatie:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:53 schreef SilentChaos het volgende:
ChatGirl in actie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier, wat beeldmateriaal ter compensatie:
[ afbeelding ]
Ik ga nooit naar de sportschoolquote:
Scheelt niet veelquote:
Ik zou willen dat ik zo'n lijf had. En ja, ik ben te lui om mezelf naar de sportschool te slepen, dus ik moet niet zeuren.quote:
Wil jij samen met Pandaplint tussen ons in liggen in DH?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo'n lijf had. En ja, ik ben te lui om mezelf naar de sportschool te slepen, dus ik moet niet zeuren.
Alleen als ik dan aan jouw kant van het bed magquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil jij samen met Pandaplint tussen ons in liggen in DH?
wat is er mis met mijn kant?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen als ik dan aan jouw kant van het bed mag
Samen met Rockquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slaap dan wel onder een van de mooie bruggen in DH dan.
Niks, denk ik.quote:
Oehoehoeh!! *mept knuistjes tegen elkaar van enthousiasme*quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kom er ook bij dan, het wordt vast steenkoud! Rubbereend zorgt voor rookworst!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slaap dan wel onder een van de mooie bruggen in DH dan.
Ik weet niet of ik dat wil...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Oehoehoeh!! *mept knuistjes tegen elkaar van enthousiasme*
[..]
Kom er ook bij dan, het wordt vast steenkoud! Rubbereend zorgt voor rookworst!
Bestaan er zulke grote bedden dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:48 schreef minthy het volgende:
Kom er ook bij dan, het wordt vast steenkoud!
Ik denk wat ruik ik nou! Wat bleek, ik rook worst!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Oehoehoeh!! *mept knuistjes tegen elkaar van enthousiasme*
[..]
Kom er ook bij dan, het wordt vast steenkoud! Rubbereend zorgt voor rookworst!
http://instagram.com/jenselterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:53 schreef SilentChaos het volgende:
Vast wel en anders wordt het gewoon heel knusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bestaan er zulke grote bedden dan?
What?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dankquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
http://instagram.com/jenselter
Alleen die kont is net iets té.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dank
Klein puntje van commentaar... Ik vind haar buik iets te strak, haar billen net iets te groot en haar borsten zijn ook te groot
#kieskeurig #specifiekesmaak #fissaboy
Sorryquote:
ik zie hier geen enkel positief punt inquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar dan kunnen we nog wel als volgt liggen: Mint - ik - jij - eend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |