AHw, minder. Misschien gewoon aangeven dat het vervelend is en dat ze dan tot bezinning komt. Kan soms helpen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
mijn ma flipt anders bij het minste geringste
sletquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze doet zes verschillende jongens in een week vakantie dus enorm lelyk is ze niet
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze doet zes verschillende jongens in een week vakantie dus enorm lelyk is ze niet
gewoon tikje op het achterhoofd gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
mijn ma flipt anders bij het minste geringste
Ik weet genoegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
AHw, minder. Misschien gewoon aangeven dat het vervelend is en dat ze dan tot bezinning komt. Kan soms helpen.
Stoel zal dat zwijn niet vloerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon tikje op het achterhoofd geven
met een stoel
Dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus je bent niet knap?quote:
omdat kloon omdat nepverhaal omdat aandachtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zet je het dan op fok? waar iedereen het kan lezen
nicequote:
Sorry, maar wat is er nep/bijzonder aan dat verhaal? Is toch een vrij standaard en normaal verhaal?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat kloon omdat nepverhaal omdat aandacht
Heel normaal is dat verhaal nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:28 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is er nep/bijzonder aan dat verhaal? Is toch een vrij standaard en normaal verhaal?
Mijn zus komt naar mij toe morgenmiddag. Ze gaat sushi maken.quote:
Ah lief van drquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn zus komt naar mij toe morgenmiddag. Ze gaat sushi maken.
Ik vind het niet lekker heb het al meerdere keren gegeten, maar ze zegt dat zij echt lekkere sushi kan maken dus weer proberen te eten.
misschien was ze er maar es nachten en zeven dagen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagd waarom ze dan maar 6 van de 7 dagen een jongen pakt? Is er een rust dag nodig om je kutje te revitaliseren?
Dit komend van de man die zijn vriendin een uur in de regen op het balkon zou zettenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn zus komt naar mij toe morgenmiddag. Ze gaat sushi maken.
Ik vind het niet lekker heb het al meerdere keren gegeten, maar ze zegt dat zij echt lekkere sushi kan maken dus weer proberen te eten.
Thanks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah lief van drveel plezier alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |