Geil.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef Mandarijntjes het volgende:
Op het Viva forum zitten voornamelijk oudere vrouwen (is echt waar) en die zijn best vreemd.
Wiens kloon ben jijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef Mandarijntjes het volgende:
Op het Viva forum zitten voornamelijk oudere vrouwen (is echt waar) en die zijn best vreemd.
Maar jij bent nog jong en minder vreemd neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef Mandarijntjes het volgende:
Hoe oud ? onder de 50+ is een no goquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef Mandarijntjes het volgende:
ja dat vroeg ik ook alquote:
Dat weet ik niet echt, maar wel voornamelijk oudere vrouwen met gezinnen etc. Ook wel jonger, maar vaak wel ouder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe oud ? onder de 50+ is een no go
ben jij knap?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dat weet ik niet echt, maar wel voornamelijk oudere vrouwen met gezinnen etc. Ook wel jonger, maar vaak wel ouder.
Overgang is een bitchquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dat weet ik niet echt, maar wel voornamelijk oudere vrouwen met gezinnen etc. Ook wel jonger, maar vaak wel ouder.
quote:
watquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
door die sad pi lijkt het alsof jij ook in de overgang zit
Wtf heeft iedereen tegen die piquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
door die sad pi lijkt het alsof jij ook in de overgang zit
Gewoon negeren togquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd eerder, kun je blijven vragen verder, maar is zinloos.
Foto met datum en briefjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Geen staat er. Dat is geen antwoordquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
mijn ma flipt anders bij het minste geringstequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:18 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat sommige vrouwen er niets van merken ;-)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |