En doen geen uitspraken meer over volgend jaar, behalve dan dag ZP niet verdwijnt, zo lees ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ze hadden alle spullen al ingekocht.
Een echt politieke afweging zal niet geweest zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze hadden alle spullen al ingekocht.
Sja, twitter en FB zullen ontploft zijn idd, dan moeten ze iets op het hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
En doen geen uitspraken meer over volgend jaar, behalve dan dag ZP niet verdwijnt, zo lees ik.
Dat is een snel succes van een boycot.
Ik kan er iig wel om lachen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, twitter en FB zullen ontploft zijn idd, dan moeten ze iets op het hoofdkantoor.
Ik ook wel, PC tot het pijn doet in de marketingquote:
Nou nee, alleen als we ze een indianentooi geven. Alhoewel het ook dan niet zo heel erg zou zijn (meer gewoon vreemd), omdat wij maar een zeer beperkt aandeel hadden in de uitroeiing van de indianen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus dan zijn rode geschminkte Pieten ook al uitgesloten...
Okay maar dan moet je het wel doortrekken dat we ons ook moeten kunnen verkleden als Joden in concentratiekampoutfit, gewoon lekker gezellig, en Moslims hun feestjes moeten kunnen houden waar ze gepapiermacheede torens op kunnen blazen. En bovenal, dat de lokale overheid dit moet subsidiëren en winkels hier themadagen aan besteden.quote:Ik wil gewoon aangeven dat welke oplossing we ook bedenken er wordt altijd wel iemand op zijn teentjes getrapt. Het is aan de persoon in kwestie in hoeverre hij zich daar in mee laat gaan.
En soms vind ik dat mensen de geschiedenis maar eens met rust moeten laten en niet specifiek op zoek moeten gaan naar situaties waarin zijn zich gediscrimineerd voelen.
I guess....geld stinkt niet, ze scheten in hun broek LOL!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef killerkip69 het volgende:
de HEMA..wat doe je nu toch? wat 'n hypocriet gedoe, als je er zo tegen bent (wat je niet bent natuurlijk) pleur je nu alles weg ivm zwarte pieten ipv die lage actie, de weg van de minste weerstand noemen ze dit, wees er maar trots op![]()
wat 'n stelletje azijnpisser in de minderheid nog wel voor elkaar krijgen..scary stuff
Hij heeft het later verwijderd. Hij is het levende bewijs van de spreuk "zo de waard is, vertrouwd hij zijn gasten" Het is een racist met paranoia.quote:
Misschien is het je ontgaan maar de hema is na de verbouwing(hema nieuwe stijl) totaal niet interresant meer, het assortiment is gehalveerd en men mikt op kleding (vrouwen en kinderen),quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
Net of ook maar een iemand de Hema gaat boycotten als het puntje bij het paaltje komt.
Nederlanders hebben heel geen principes.
De schade is al aangericht , men heeft een hekel aan kontendraaiers(zie de PvdA) op naar de appie voor zwartepiet chocolaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
HEMA gelooft nog in Zwarte Piet
In een aangepaste verklaring zegt HEMA dinsdagmiddag naar aanleiding van een stroom berichten Zwarte Piet niet in de ban te doen. „Er zijn nog steeds Pieten te vinden in het assortiment”, aldus de HEMA.
Een HEMA-directeur zou in een e-mail aan een klant hebben geschreven dat voortaan vrijwel geen enkele Zwarte Piet meer op verpakkingen te zien zou zijn. Het bestaan van de mail wordt door HEMA niet tegengesproken.
Het concern, dat naar aanleiding van de berichten trending topic op Twitter werd door reacties van voor- en tegenstanders, heeft zijn standpunt bijgesteld. „We blijven de maatschappelijke discussie volgen en we respecteren de regelgeving die daaruit volgt. Voor 5 december is alles ingekocht en over volgend jaar kunnen we nog geen uitspraken doen”, aldus HEMA
Bijna niemand zal een hele winkel bannen vanwege hun pieten standpunt. Maar een grotere groep zal wel de pepernoten en chocoladeletters elders kopen zodra ze regenboogpieten op de verpakking zien. Als maar 5% van de voorstanders van een zwarte piet dat doet, dan zullen die winkels op termijn hun beleid weer terug draaien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
Net of ook maar een iemand de Hema gaat boycotten als het puntje bij het paaltje komt.
Nederlanders hebben heel geen principes.
Dan zou ik niet naar de Appie gaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De schade is al aangericht , men heeft een hekel aan kontendraaiers(zie de PvdA) op naar de appie voor zwartepiet chocola
Wand?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet naar de Appie gaan
Lees de allereerste zin in de OP eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |