La Grande Belezza. The Grand Budapest Hotel. Out of the Furnace. Die zijn me een beetje bij gebleven. Jagten is geen recente film, maar heb ik onlangs voor het eerst gezien en die vond ik wel heel erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kut
Wat vind jij de beste recente film dan?
Hij heeft wel een schild.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meh. Heb Captain America altijd ongeloofwaardig gevonden, ondanks dat het fantasie is.
Out of the Furnace lijkt me wel wat als ik zo kijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
La Grande Belezza. The Grand Budapest Hotel. Out of the Furnace. Die zijn me een beetje bij gebleven. Jagten is geen recente film, maar heb ik onlangs voor het eerst gezien en die vond ik wel heel erg indrukwekkend.
Die is traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag en voorspelbaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Out of the Furnace lijkt me wel wat als ik zo kijkmorgen eens downloaden kopen
grand budapest hotel ja? Op zich vind ik wes anderson wel tof, maar moet er altijd echt voor gaan zittenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
La Grande Belezza. The Grand Budapest Hotel. Out of the Furnace. Die zijn me een beetje bij gebleven. Jagten is geen recente film, maar heb ik onlangs voor het eerst gezien en die vond ik wel heel erg indrukwekkend.
vraag het eens op maroc.nlquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Zijn er mensen bekend met Ioffer? Ik wil ene loui vuitton schoudertasje halen maar ben bang om opgelicht te worden.
Mensen die zulke tasjes verkopen, zijn even betrouwbaar als de mensen die ermee rondlopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Zijn er mensen bekend met Ioffer? Ik wil ene loui vuitton schoudertasje halen maar ben bang om opgelicht te worden.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef Doublepain het volgende:
quote:
Ah we gaan haten, dit draag ik enkel ter beveiliging van mijn spullen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mensen die zulke tasjes verkopen, zijn even betrouwbaar als de mensen die ermee rondlopen.
Ik heb geen waarderend oordeel gegeven, dat doe jij blijkbaar zelf wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ah we gaan haten, dit draag ik enkel ter beveiliging van mijn spullen.
Politiek correct doen kan ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen waarderend oordeel gegeven, dat doe jij blijkbaar zelf wel.
Niet erg goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Politiek correct doen kan ik ook wel.
Ik weet dat er 'kan' staat. Ik blijf bij mijn eerdere post.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, er staat 'kan' maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook doe.
Ok, dan zet ik er een punt achter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet dat er 'kan' staat. Ik blijf bij mijn eerdere post.
was gewoon een goede tip. Of verwacht je dat stijn je hiermee kan helpenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ah we gaan haten, dit draag ik enkel ter beveiliging van mijn spullen.
Stijn kan overal mee helpen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
was gewoon een goede tip. Of verwacht je dat stijn je hiermee kan helpen
Die heeft me gisteren wel geholpen om een nummer te vinden, weliswaar niet gelukt maar toch..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
was gewoon een goede tip. Of verwacht je dat stijn je hiermee kan helpen
Als Clapanus is ie wel lekker neutraal nu en komt zijn rotterdamse hart ook eindelijk tot sprekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft me gisteren wel geholpen om een nummer te vinden, weliswaar niet gelukt maar toch..
422Alleen jammer dat ie op een flop account zit nu
Je hebt zelf een Rotterdams hart, dikke zeug.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als Clapanus is ie wel lekker neutraal nu en komt zijn rotterdamse hart ook eindelijk tot spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |