Dat klinkt logischquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:15 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Larissa dacht/denkt teveel door, zo van "als we dit doen dan KAN er dit en dat en zus en zo gebeuren" En dat ongeveer met alles. Ze was een beetje aan het ramp-denken. En daardoor durfde ze op een gegeven moment gewoon niet meer naar buiten. Want sja, dan kom je misschien langs iets wat herrie maakt, of wordt ik door iemand of iets natgemaakt.
En nu hoeft ze er niet meer over na te denken, want we gaan gewoon dit doen, Punt. Zij hoeft er niet over na te denken, dat doen wij welSchijnbaar geeft dat rust
Gaat ze van twee walletjes eten ja?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
TimeJumper is hij nog beschikbaar ?( voor mn meisje dus he
)
Bij het Delftse hout heb je een leuke (vinden mijn tweetal en ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:23 schreef Phaidra het volgende:
Mini zei een tijdje terug heel schattig: mama ik heb een leuke dag gedaan.
Haha JnetEn waterspeeltuin Delft? Heb je een linkje?
Ja hoor, ik heb hem nog niet "besproken" hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
TimeJumper is hij nog beschikbaar ?( voor mn meisje dus he
)
+1quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef Troeta het volgende:
Vind het juist leuk om te lezen Bar!! Echt post waar je wilt!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gaat ze van twee walletjes eten ja?
In Tanthof in Delft hebben ze ook een erg leuke Waterspeeltuinquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Bij het Delftse hout heb je een leuke (vinden mijn tweetal en ik). Zit bij de kinderboerderij.
http://home.deds.nl/~kinderboerderijdelft/
Super om te lezen dat hij zo zijn zin heeft!! blijf postenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:16 schreef _Bar_ het volgende:
Wij hadden vandaag de gezinsdag bij Roy op school. En wat hebben we genoten van Roy. ZE hadden een boemeltreintje gehuurd en daarmee zijn we een rondje zeeuws-Vlaanderen gaan rijden. Roy was zo onder de indruk van de rit dat hij de hele weg bij mij op schoot bleef zitten met een lach van oor tot oor. Dat op schoot blijven zitten is echt uniek dat doet hij 5secondwn normaal en nu dik een uur lang![]()
Hij liet ons zijn school zien als een directeur voor ons uit lopend met zijn handen op de rug in elkaar gedraaid![]()
vinden jullie het toch niet vervelend dat ik hier nog blijf met verhalen over Roy, posten in het kleutertopic sluit niet aan bij Roy nog qua leeftijd enzo. En om nu alles alleen maar in het als het anders gaat topic te zetten vind ik ook wat vreemd
wij schrikken niet meer zo snel hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:37 schreef DJMO het volgende:
fijn dat hij zich wel liet behandelen bar! is toch wel even schrikken denk ik ..
Ik vind het altijd wel leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:16 schreef _Bar_ het volgende:
vinden jullie het toch niet vervelend dat ik hier nog blijf met verhalen over Roy, posten in het kleutertopic sluit niet aan bij Roy nog qua leeftijd enzo. En om nu alles alleen maar in het als het anders gaat topic te zetten vind ik ook wat vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |