abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143943757
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:15 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Larissa dacht/denkt teveel door, zo van "als we dit doen dan KAN er dit en dat en zus en zo gebeuren" En dat ongeveer met alles. Ze was een beetje aan het ramp-denken. En daardoor durfde ze op een gegeven moment gewoon niet meer naar buiten. Want sja, dan kom je misschien langs iets wat herrie maakt, of wordt ik door iemand of iets natgemaakt.
En nu hoeft ze er niet meer over na te denken, want we gaan gewoon dit doen, Punt. Zij hoeft er niet over na te denken, dat doen wij wel :P Schijnbaar geeft dat rust :)
Dat klinkt logisch :Y Wat knap en fijn dat jullie dat ontdekt hebben. Bij M heb ik soms het gevoel dat hij denkt dat als hij een keuze heeft, dat hij dan ook álles mag (of eigenlijk moet) bepalen en dat hij daar heel onrustig van wordt. Maar helemaal helder heb ik dat nog niet.

Wat een mooie foto's TJ, die krullies O+

Heerlijk Susie, ik vind het zo'n fijn gevoel om te merken dat mijn kind goed in de groep ligt. Wij hebben een tijdje gehad dat we wat later kwamen en dat alle kindjes dan al aan tafel zaten als wij binnenkwamen. Dan draaiden ze zich collectief om en riepen heel hard collectief M's naam. Heel aandoenlijk, dat ze het leuk vonden dat hij er was, maar M klapt dan volledig dicht en vind het doodeng O+

Ik zei tegen M: "morgen gaan we op vaaaaa......." Waarop hij antwoordde: "vaaaaaa...der. Papa is vader. Ik ga eerst naar papa :Y " Hij had wel gelijk :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:02:13 #127
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143947478
Hahaha!J-net, wel goed luisteren hè? o|O :D

Slimme M. O+

Of dat je 's morgens hoort:"Ik wil niet met N spelen" en 's avonds vele verhalen hoort over hoe leuk het met N is geweest :P
Kinderen...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143999552
TimeJumper is hij nog beschikbaar ? :9 ( voor mn meisje dus he :D )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 21:18:10 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_144000548
Tj wat een stuk :)
Vanmiddag zei ventje opeens: 'Bedankt mama. Wat heb je goede sap meegenomen'. En eerder deze week 'mama je bent mijn goeie vriend' <3
Op de creche heeft hij een beste vriend. Sowieso roepen de kinderen 'heeej Ventje!!!' als we binnenkomen. En dan stormt zijn beste vriend om hem af voor een knuffel. Soms gaat dat iets te enthousiast. Dan valt er een, of allebei, op de grond. Laatst had ventje een tand door zijn lip..
pi_144002713
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat ze van twee walletjes eten ja? :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144002866
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:23 schreef Phaidra het volgende:
Mini zei een tijdje terug heel schattig: mama ik heb een leuke dag gedaan :+.

Haha Jnet :D En waterspeeltuin Delft? Heb je een linkje?
Bij het Delftse hout heb je een leuke (vinden mijn tweetal en ik :+). Zit bij de kinderboerderij.

http://home.deds.nl/~kinderboerderijdelft/
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:08:06 #132
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144004893
Bedankt voor alle complimenten :)

quote:
17s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ja hoor, ik heb hem nog niet "besproken" haha

Leuk hoor al die uitspraken !
Hier ook één, mijn vriend stelde de "domme" vraag aan Rayen, vind je papa lief?
Waarop hij als antwoord kreeg, ja, maar mama is liever :@ _O-
ai :9
Rayen 2½ jaar!
pi_144005212
Wij hadden vandaag de gezinsdag bij Roy op school. En wat hebben we genoten van Roy. ZE hadden een boemeltreintje gehuurd en daarmee zijn we een rondje zeeuws-Vlaanderen gaan rijden. Roy was zo onder de indruk van de rit dat hij de hele weg bij mij op schoot bleef zitten met een lach van oor tot oor. Dat op schoot blijven zitten is echt uniek dat doet hij 5secondwn normaal en nu dik een uur lang O+

Hij liet ons zijn school zien als een directeur voor ons uit lopend met zijn handen op de rug in elkaar gedraaid O+

vinden jullie het toch niet vervelend dat ik hier nog blijf met verhalen over Roy, posten in het kleutertopic sluit niet aan bij Roy nog qua leeftijd enzo. En om nu alles alleen maar in het als het anders gaat topic te zetten vind ik ook wat vreemd
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_144006045
Peuter verhalen zijn zo leuk O+

Hier hoor ik vaak "aahh dankjewel lieve mama"
"ja mama, dat mag" "mag hoor" "Snap je mama?" "ohhh worst heeerlijk mama" "mag ik borst drinken mama?" "ikke zelluf doen" "R groot mama, R echte Princess"
O+ :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_144006676
Vind het juist leuk om te lezen Bar!! Echt post waar je wilt!

De waterspeeltuin is idd heel leuk!
pi_144013943
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef Troeta het volgende:
Vind het juist leuk om te lezen Bar!! Echt post waar je wilt!

+1
pi_144013949
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Gaat ze van twee walletjes eten ja? :o
:Y ;)
pi_144015926
Laatste dag vakantie *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Mijn ene baby gaat morgen voor het eerst naar de psz en mijn andere baby overmorgen wennen op de basisschool.
Wat gaat het toch hard :X
pi_144017276
Bar ik vind het altijd ontzettend leuk om te lezen hoe jullie met Roy omgaan. En hoe goed hij zich aan het ontwikkelen is.

Troeta gaat snel idd spannend hoor wennen op de basisschool.
  zondag 31 augustus 2014 @ 12:26:36 #140
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_144017593
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:14 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Bij het Delftse hout heb je een leuke (vinden mijn tweetal en ik :+). Zit bij de kinderboerderij.

http://home.deds.nl/~kinderboerderijdelft/
In Tanthof in Delft hebben ze ook een erg leuke Waterspeeltuin
http://www.delft.nl/Inwon(...)derboerderij_Tanthof

Wij zitten zowat naast de waterspeeltuin Delftse Hout, en idd, die is ook aan te raden :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_144018420
oh ik bedoel die bij Tanthof idd
  zondag 31 augustus 2014 @ 13:16:34 #142
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144019278
De Tanthof is verbouwd toch? Is het nieuwe leuk?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144019717
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:16 schreef _Bar_ het volgende:
Wij hadden vandaag de gezinsdag bij Roy op school. En wat hebben we genoten van Roy. ZE hadden een boemeltreintje gehuurd en daarmee zijn we een rondje zeeuws-Vlaanderen gaan rijden. Roy was zo onder de indruk van de rit dat hij de hele weg bij mij op schoot bleef zitten met een lach van oor tot oor. Dat op schoot blijven zitten is echt uniek dat doet hij 5secondwn normaal en nu dik een uur lang O+

Hij liet ons zijn school zien als een directeur voor ons uit lopend met zijn handen op de rug in elkaar gedraaid O+

vinden jullie het toch niet vervelend dat ik hier nog blijf met verhalen over Roy, posten in het kleutertopic sluit niet aan bij Roy nog qua leeftijd enzo. En om nu alles alleen maar in het als het anders gaat topic te zetten vind ik ook wat vreemd
Super om te lezen dat hij zo zijn zin heeft!! blijf posten :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:01:59 #144
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_144020781
We waren even op visite en Roy was aan het dansen en struikelde over zijn eigen voeten door gekkigheid. En viel onhandig met zijn hoofd tegen een poef. En bloeien.
We mochten eerst niet goed kijken of het een diepe snee was. Eenmaal rustiger konden we kijken en werd het een ritje hap. Het bleef ook maar bloeien. Geen hechting maar wel even geplakt.
En nu ligt meneer met een micky mouse pleister op zijn wenkbrauw rustig in zijn bed.
hij liet het redelijk toe,even huilen zodra de druppel lijm viel,maar daarna helemaal top.
^O^
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:02:17 #145
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_144022886
Aaah, wat sneu Bar! Sterkte voor hem!
Dat treintje klinkt wel tof trouwens. En wat mij betreft blijf je hier lekker posten hoor :Y

Bitterend, wat schattig! O+

Hier is M bezig met tegenstellingen. "M is slim, dat is niet dom". "De koe zegt geen toktok"
Het zal allemaal wel heel normale ontwikkeling zijn, maar toch vind ik het knap ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 31 augustus 2014 @ 20:37:39 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144037054
fijn dat hij zich wel liet behandelen bar! is toch wel even schrikken denk ik ..

Hier leuk nieuws voor Geert .. Jan zit op scouting en toen ik hem gisteren bracht kwam de leiding met een stapel folders naar me toe .. of ik nog mensen met kleuters wist voor de bevers want de groep werd komend jaar wel erg klein .. afijn .. bij het ophalen maakte ik een grapje door te zeggen: je mag deze er ook wel bij hebben hoor als hij vier wordt .. kreeg ik meteen als antwoord dat ze inderdaad de leeftijd naar plm vier jaar willen verlagen, mits het kind zindelijk is en het goed kan aangeven/zelfstandig naar de wc kan/gaat. Dus in plaats van dat Geert nog anderhalf jaar moet wachten, mag hij nu over een half jaar al meedraaien bij de bevers O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:14:45 #147
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_144042998
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:37 schreef DJMO het volgende:
fijn dat hij zich wel liet behandelen bar! is toch wel even schrikken denk ik ..

wij schrikken niet meer zo snel hoor.
Daarbij Roy is een wildebras een doordouwer. Een echte jongen.
En daar horen dit soort accidentjes nou eenmaal bij :7
pi_144043234
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:16 schreef _Bar_ het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om te lezen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_144048576
Geven jullie eigenlijk extra vitamines bij een slechtetende peuter, behalve vitamine D? Ik probeer wel gevarieerd eten/ drinken te geven, maar dat lukt niet altijd. Ik heb lang borstvoeding gegeven en vond het wel best, maar misschien moet ik deze winter toch iets aanvullends geven. Volgens mij zijn er ook niet zo heel veel producten geschikt voor deze leeftijd. edit: zie nu dat er toch een paar zijn

[ Bericht 5% gewijzigd door Zana op 01-09-2014 00:39:22 ]
pi_144052172
Troeta *O* voor je grote kinderen en deze leuke nieuwe dingen.

Bar, natuurlijk is het leuk over Roy te lezen. Beterschap voor hem!

Kyara, ik vind dat knap met die tegenstellingen.

DJMO, wat fijn, dat Geert zo snl mag beginnen.

Zana we geven geen extra vitamientjes bij.

Hier gisteren bij het onder de douche gaan: "L heeft een plasser. Mama heeft geen plasser. Papa heeft een plasser. Mama heeft borsten. Papa heeft geen borsten." Slim kind dat hij is. O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')