DJMO gefeliciteerd!
En hallo weer iedereen

De fase IK WIL (insert iets) !!! is al een tijd aan de gang. Verbeteren en hopen dat ze het oppakt is denk ik de enige oplossing

Soms vraagt ze wel netjes: Mag ik..? Dus ik denk wel dat het werkt

Mijn dochter had 2 vriendinnetjes op de opvang, ze zijn nu allebei naar school. Larissa gaat pas volgend jaar mei. Ik vind het best triest voor haar

Nu maar hopen dat er niets aan de hand is, en dat ze makkelijk nieuwe vriendinnetjes maakt. Ik weet ook niet of ik dit met haar moet bespreken (slapende honden wakker maken enzo).
Ik wist ook niet dat ze al zo snel weg zouden gaan. Misschien morgen vragen of ik e-mailadressen van de ouders kan krijgen. Misschien kunnen we nog contact met ze houden..
Maandag zijn we naar het consultatieburo geweest, veel gebrul, maar een perfecte score bij de oogtest. We hadden een invalster, maar ze kon prima met Larissa haar driftbuien omgaan, en was erg creatief om haar over te halen om de test toch te kunnen doen

Gisteren bij de KNO arts geweest (voor de nacontrole van het knippen van de neusamandelen), weer veel gebrul, maar alles zag er goed uit (hij heeft alleen in haar oortjes gekeken).
En dan vrijdag naar de dietist, ben benieuwd

Het blijft wel een kaboutertje merk ik: 12KG en 89 CM (ze is 3 jaar en 3 maanden).
Ik merk dat haar driftbuien weer gelukkig korter en minder worden. Ook zie ik dat ze duidelijk weer minder gespannen/geprikkeld is

Ze heeft een tijd weer heftige driftbuien gehad, en was plotseling overal bang voor.
We hebben nu met de ambulante hulp afgesproken dat Larissa geen keuzes meer krijgt voorlopig. We moeten alles wat meer commanderend vertellen. Dus i.p.v. : Ga je mee naar het zwembad? Of : Kom, we gaan naar het zwembad, zeggen we nu: We gaan naar het zwembad. Geen ruimte voor discussie, want madam denkt iets teveel door

Ik ben nog steeds zo blij met de hulp
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9
www.bakgoed.nl