Ik krijg nog geld van haar. Als ik ernaar vraag verwacht ze van me dat ik als een of andere boodschappenjongen het halve land door ga kruisen ervoor. En ja, LETTERLIJK het halve land doorkruisen met meerdere locaties. Overmaken wil ze niet. Dus ik stel voor om gewoon ergens in een kroeg te ontmoeten. Wil ze ook niet. Uiteindelijk afgesproken vanavond bij een vriend van haar, en ze sluit af met de opmerking dat ik niet het lef moet hebben om te annuleren, want het is haar vrije avond.quote:
Idd, afstand..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:21 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ex is 'slecht' met mij, ik niet met hem
Tja, sommigen veranderen ineens in rare wezens en dan is dat 'volwassen' gedrag ver te zoeken. En osms gaat het goed. Maar afstand is vaak wel iets wat je nodig hebt. Zeker als er anderen mee gaan spelen.
Emoties doen gekke dingen met mensenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, een beetje volwassen gedrag mag ik toch wel verwachten toch? Tis geen 16-jarig pubermeisje meer...
Raar dat ze niet wil overmaken, bespaart haar die vrije avondquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:22 schreef Barbusse het volgende:
Waar komt die arrogantie opeens vandaan?
Dwarsliggen om het dwarsliggen, herkenbaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg nog geld van haar. Als ik ernaar vraag verwacht ze van me dat ik als een of andere boodschappenjongen het halve land door ga kruisen ervoor. En ja, LETTERLIJK het halve land doorkruisen met meerdere locaties. Overmaken wil ze niet. Dus ik stel voor om gewoon ergens in een kroeg te ontmoeten. Wil ze ook niet. Uiteindelijk afgesproken vanavond bij een vriend van haar, en ze sluit af met de opmerking dat ik niet het lef moet hebben om te annuleren, want het is haar vrije avond.
Vrouwen![]()
Ik zou het best kunnen. Mijn hele leven wel denk ik. Mits wel met een redelijk inkomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd![]()
Dan zou ik m'n leven drastisch moeten omgooien en van allerlei hobbies moeten zien te vinden ofzo
Maar jullie hebben al afstand gehadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Idd, afstand..Meer dan die paar meter nu
Ik werd wakker gebeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou echt he.. Zo lekker dat ik 'm uit heb gezet en verder ben gaan snoozenMet als gevolg dat ik een half uur later in paniek wakker werd
De bitch!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg nog geld van haar. Als ik ernaar vraag verwacht ze van me dat ik als een of andere boodschappenjongen het halve land door ga kruisen ervoor. En ja, LETTERLIJK het halve land doorkruisen met meerdere locaties. Overmaken wil ze niet. Dus ik stel voor om gewoon ergens in een kroeg te ontmoeten. Wil ze ook niet. Uiteindelijk afgesproken vanavond bij een vriend van haar, en ze sluit af met de opmerking dat ik niet het lef moet hebben om te annuleren, want het is haar vrije avond.
Vrouwen![]()
Geld zou wel fijn zijn ja. Dat je nog wel de dingen kan doen die je wilt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou het best kunnen. Mijn hele leven wel denk ik. Mits wel met een redelijk inkomen.
Nou, niet genoeg. Hij woonde altijd al redelijk in de buurt. Maar nu merk ik toch wel dat het erg dichtbij is, op zich niet zo'n ramp hoor, gun hem het van harte. Ms is het ook meer het ideequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jullie hebben al afstand gehad
Zie je hem nu ook echt vaker dan? Toen ik buren was met m'n ex heb ik hem eig zelden tot nooit gezien
Denkd at dat het vooral is. Als het in de praktijk ook nog eens tegenvalt is dat een tweede. Maar volgens mij valt dat wel mee tot nu toe van wat ik heb gelezen.quote:
Hopelijk kom je niet aan de beurtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:31 schreef Belsezar het volgende:
Oh crap, "vrienden" op facebook dagen elkaar uit voor de ice bucket challenge
Ze doen maar lekker, ik vertik alle hypes, dus deze ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:31 schreef Belsezar het volgende:
Oh crap, "vrienden" op facebook dagen elkaar uit voor de ice bucket challenge
Dat hoop ik ook, lijkt me echt 10 x niks.quote:
Nou, niet als we elkaar zo gaan behandelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Natuurlijk kun je wel vrienden blijven. Wat een onzin dat dat niet zou kunnen.
Die van charlie sheen was goed, hij deed een emmertje dollarbiljetten. Met de toevoeging: ijs helpt patienten geen reet, geld wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:33 schreef Cue_ het volgende:
Gister die van Peter R de Vries gezien. Best zielig
Vaak zijn de eindes rafelig. Al helemaal als 1 iemand (of beide) nog gevoelens hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Natuurlijk kun je wel vrienden blijven. Wat een onzin dat dat niet zou kunnen.
Ik help het je hopen. Maar als ik het zo lees doet ze er alles aan om niet te hoeven betalen en rekent ze er niet heel hard op dat ze dat vanavond wel gaat doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:27 schreef Barbusse het volgende:
Kinderachtig gedoeBlij dat ik er na vanavond vanaf ben.
Die is idd beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die van charlie sheen was goed, hij deed een emmertje dollarbiljetten. Met de toevoeging: ijs helpt patienten geen reet, geld wel.
En het paardenmeisje was ook lachen
Het ligt nooit aan jezelf natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Ook mooi trouwens, het is altijd de ex die een eikel/trut is
Nee, niet altijd, maar er werd beweert dat het nooit kon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, niet als we elkaar zo gaan behandelen
nah ik heb nu bewust geen contact met iemand omdat ik de trut was. En ik ben zo niet en wil zo niet zijn. Dus dan maar geen contact tot ik weer normaal kan doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Natuurlijk ligt het altijd aan de anderquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Patrick Stewart deed het ook wel leuk:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die van charlie sheen was goed, hij deed een emmertje dollarbiljetten. Met de toevoeging: ijs helpt patienten geen reet, geld wel.
En het paardenmeisje was ook lachen
Conclusie: Het ligt altijd aan de vrouw.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah ik heb nu bewust geen contact met iemand omdat ik de trut was. En ik ben zo niet en wil zo niet zijn. Dus dan maar geen contact tot ik weer normaal kan doen
Wie zegt dat die persoon niet ook een vrouw isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Conclusie: Het ligt altijd aan de vrouw.
Aan één vrouw dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wie zegt dat die persoon niet ook een vrouw is
Die vent is echt zo cool altijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Patrick Stewart deed het ook wel leuk:
Nou ja, ik heb geen zin om me als een klein kind te gaan gedragen. We hebben de relatie in gezamelijk overleg verbroken, tis niet alsof de een de ander gedumpt heeft. Doe gewoon wat je moet doen in dat soort situaties, dan ben je ervan af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan jezelf natuurlijk.
Neuh, ik ben ook wel eens de eikel geweest natuurlijk, zo werkt het leven.
Nou nee, ik heb me ook wel eens als een idioot gedragen hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Conclusie: Het ligt altijd aan de vrouw.
Oh, had niet met jouw situatie te maken hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb geen zin om me als een klein kind te gaan gedragen. We hebben de relatie in gezamelijk overleg verbroken, tis niet alsof de een de ander gedumpt heeft. Doe gewoon wat je moet doen in dat soort situaties, dan ben je ervan af.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denkd at dat het vooral is. Als het in de praktijk ook nog eens tegenvalt is dat een tweede. Maar volgens mij valt dat wel mee tot nu toe van wat ik heb gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Inderdaad. Maar ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, had niet met jouw situatie te maken hoor.
Maar idd, snap niet waarom ze het zo moeilijk wil maken, voor beide toch beter als het snel voorbij is?
Jammer maar het is niet anders dan, als ze het zo wil, dan krijgt ze het zo.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Uhu begrijp ik. Mocht je er meer over kwijt willen, you know how to find meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarschijnlijk omdat ze gewoon niet wil betalen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar idd, snap niet waarom ze het zo moeilijk wil maken, voor beide toch beter als het snel voorbij is?
Dat zal het wel zijn dan idd. Maar ja, dat is dan haar probleem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze gewoon niet wil betalen.
Ik had hem gister al gepost, nog een keertje:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Patrick Stewart deed het ook wel leuk:
Als het in gezamenlijk overleg is kan het nog wel pijnlijk zijn...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb geen zin om me als een klein kind te gaan gedragen. We hebben de relatie in gezamelijk overleg verbroken, tis niet alsof de een de ander gedumpt heeft. Doe gewoon wat je moet doen in dat soort situaties, dan ben je ervan af.
brilfuckingjant!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had hem gister al gepost, nog een keertje:
Voor zoiets zie ik haar toch echt niet aan hoor....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze gewoon niet wil betalen.
Ik hoop het voor je. Als ik zo hoor probeert ze alles om dwars te liggenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:27 schreef Barbusse het volgende:
Kinderachtig gedoeBlij dat ik er na vanavond vanaf ben.
Leuk is anders ja.... Maar als het nu niet was gebeurd dan wel later, en dan had het alleen maar meer pijn gedaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als het in gezamenlijk overleg is kan het nog wel pijnlijk zijn...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]zou vanwege m'n zoon ook wel graag dichter bij m'n ex wonen. die 600km iedere maand gaan vlot vervelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 5-10km afstand is dichtbij genoeg wat mij betreft.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja hij is leuk. Dom kind ook, natuurlijk schrikt dat beest van het koude waterquote:
Waarom toch? Ik begrijp dat echt nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Als ik zo hoor probeert ze alles om dwars te liggen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhu begrijp ik. Mocht je er meer over kwijt willen, you know how to find me
600km? Das wel een eind weg ja....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zou vanwege m'n zoon ook wel graag dichter bij m'n ex wonen. die 600km iedere maand gaan vlot vervelen.
Maar 5-10km afstand is dichtbij genoeg wat mij betreft.
Stomme wijven. Daarom.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom toch? Ik begrijp dat echt niet
Het is nu hemelsbreed 30 meter ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zou vanwege m'n zoon ook wel graag dichter bij m'n ex wonen. die 600km iedere maand gaan vlot vervelen.
Maar 5-10km afstand is dichtbij genoeg wat mij betreft.
Same here. Die arme man is ook helemaal van slag nu ze al weken in het ziekenhuis ligt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:06 schreef Barbusse het volgende:
Die van mij ook, dat zijn echt June Carter en Johnny Cash
Gaat het wel weer wat beter met haar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Same here. Die arme man is ook helemaal van slag nu ze al weken in het ziekenhuis ligt.
Ja wel iets gelukkig, maar nog steeds niet echt. Ligt nog steeds op de IC ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat het wel weer wat beter met haar?
da's 4x 75km op en neerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
600km? Das wel een eind weg ja....
kan me voorstellen dat je zoon dat wel makkelijk vind, maar voor jezelf... nee, toch iets te dichtbijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is nu hemelsbreed 30 meter ofzo
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel iets gelukkig, maar nog steeds niet echt. Ligt nog steeds op de IC ook
Dankjewel lieverdquote:
Ja, dat kan ik begrijpen....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dankjewel lieverdMerk dat het wel een beetje begint op te breken na enige weken..
Ja, moet echt thuis op het moment, achterlijkquote:
Je zou denken dat het daar nu ook wat kil aanvoeltquote:
Heerlijkquote:
Niet echt hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou denken dat het daar nu ook wat kil aanvoelt.
Ja net gedaan.quote:
Hier is het binnen 23 gradenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Het is thuis telkens net te koud. Dus ja, bij ons staat hij ook (als we thuis zijn) aan
Terecht ook zeg, de toon die ze aanslaat is echt weerzinwekkendquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef CherryLips het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000046
De reacties
Op FB had iemand het artikel gedeeld omdat ze het met haar eens was geloof ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht ook zeg, de toon die ze aanslaat is echt weerzinwekkend.
En zo dik is ze niet eens, ze is gewoon modderfokking butt-ugly.
22 graden vind ik eigenlijk alweer te warm voor baantjes trekken tbh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
Het grote sportbad is maar 22 graden dus dat is best wel koud voor een uur
Opzich heeft ze best een punt mbt pesten en shamen etc natuurlijk, maar het is zo holier than thou geschreven dat ze gewoon voornamelijk een rotte persoonlijkheid heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op FB had iemand het artikel gedeeld omdat ze het met haar eens was geloof ik
Ik zit echt vol verbazing te lezen.
Damn...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef CherryLips het volgende:
De reacties
Ik heb het artikel niet gelezen maar ik ben wel pro body positive en fat positive activisme/houdingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op FB had iemand het artikel gedeeld omdat ze het met haar eens was geloof ik
Ik zit echt vol verbazing te lezen.
Dat is het hele punt nu juist, ze is niet positief. Ze is negatief, aggressief en arrogant.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb het artikel niet gelezen maar ik ben wel pro body positive en fat positive activisme/houding
En anti fatshaming!
Al is ze lelijk, laat haar lekker doen....
Ze spreekt zichzelf ook verschrikkelijk tegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich heeft ze best een punt mbt pesten en shamen etc natuurlijk, maar het is zo holier than thou geschreven dat ze gewoon voornamelijk een rotte persoonlijkheid heeft.
Ja hoor, maar je krijgt reacties, ook niet leuke, en dat is ook iedereens goed recht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb het artikel niet gelezen maar ik ben wel pro body positive en fat positive activisme/houding
En anti fatshaming!
Je moet je kleden volgens je lichaam. Vind ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En anti fatshaming!
Idd" ik ben geen eye candy!!""quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze spreekt zichzelf ook verschrikkelijk tegen.
Dearie, you may be many things, but "eye candy" is DEFINITELY not one of them, I assure you. People stare at auto accidents and train wrecks, too.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef CherryLips het volgende:
De reacties
Ook al heb je het lichaam van een topmodel, ik zit er niet op te wachten om zowat in je flamoes te kijken omdat je broek korter is dan je string.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:05 schreef Barbusse het volgende:
Ook al heb je het lichaam van een topmodel, met zo'n houding en persoonlijkheid kom je er niet
Maar ik zou ook nooit tegen een man zeggen dat hij lelijk is of een kleine heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, maar je krijgt reacties, ook niet leuke, en dat is ook iedereens goed recht.
Roep tegen een kerel dat ie lelijk is, of een kleine heeft en het is grappig vrouwelijk speels, man up dude!
Noem een vrouw dik en de wereld is te klein.
Ik ook, maar ik kan er absoluut niet mee zitten als iemand anders dat niet doetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet je kleden volgens je lichaam. Vind ik.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dearie, you may be many things, but "eye candy" is DEFINITELY not one of them, I assure you. People stare at auto accidents and train wrecks, too.
quote:Maybe in Bizarro World you'd be special. But here on Earth, you are just another Walmart shopper in need of a full-length mirror.
Ja dat is dus gewoon gemeen en dan ben je geen haar beter dan dat zij is (als ze dus arrogant is in dat artikel en zo, ik heb het niet gelezen)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dearie, you may be many things, but "eye candy" is DEFINITELY not one of them, I assure you. People stare at auto accidents and train wrecks, too.
Ik kan er echt geen fuck om gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook al heb je het lichaam van een topmodel, ik zit er niet op te wachten om zowat in je flamoes te kijken omdat je broek korter is dan je string.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, maar het is grappig en leuk en ludiek om mannen af te kraken natuurlijk, die kunnen er wel tegen joh, die hebben toch geen gevoelens. Maar andersom ben je natuurlijk meteen pure evil.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik zou ook nooit tegen een man zeggen dat hij lelijk is of een kleine heeft
Ik ben er juist van overtuigd dat je mensen complimentjes moet geven
Ja maar dan moet je niet verontwaardigd reageren als mensen daar aanstoot aan nemen. Nou zijn mensen tegenwoordig om het minste geringste op hun teentjes getrapt...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kan er echt geen fuck om geven
Al wil iemand naakt of in zijn ondergoed over straat. Veel plezier zou ik zeggen
Ze is nogal agressief, dus dan krijg je dat soort reacties.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is dus gewoon gemeen en dan ben je geen haar beter dan dat zij is (als ze dus arrogant is in dat artikel en zo, ik heb het niet gelezen)
Dat vind ik dus echt enorme bullshit. Zij deed dit dus ik deed dit hoort thuis in groep 4quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze is nogal agressief, dus dan krijg je dat soort reacties.
quote:Denial is not a river in Egypt.
Nou ik snap wel dat je de norm wil veranderen als jij zelf het gevoel hebt dat die op een verkeerde plek ligtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je niet verontwaardigd reageren als mensen daar aanstoot aan nemen. Nou zijn mensen tegenwoordig om het minste geringste op hun teentjes getrapt...
Nou ik vind het storend dat ze eerst zit te ranten dat mensen geen commentaar moeten geven om vervolgens aan het eind te bedelen om positieve reacties.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik snap wel dat je de norm wil veranderen als jij zelf het gevoel hebt dat die op een verkeerde plek ligt
Niet dat je je dan als een bitch moet gedragen maar ik vind er niks mis mee om een advocaat voor fatties en hun bewegingsvrijheid te zijn
Mwah, als je je opzettelijk op een bepaalde manier gedraagt is payback niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt enorme bullshit. Zij deed dit dus ik deed dit hoort thuis in groep 4
quote:
Als ze niet zo'n domme houding erbij had, was er geen probleem geweest. Maar ze blijft maar bazelen, het hele artikel lang. Ze wordt afgezeken omdat ze een domme doos is, dus dan is het makkelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
Mega snelle laatste reactie want ik moet gaan sporten (want ik ben een fattie![]()
)
Ik vind een vrouw met 30 kilo overgewicht in een catsuit ook niet mooi. Maar tegenwoordig is het zo dat je dan maar gewoon gemene dingen over haar mag zeggen. Waarom?
Ik snap het echt niet
En jammer dat dat grietje het punt niet op een goede manier brengt, maar ze heeft wel een punt in mijn ogen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, als je je opzettelijk op een bepaalde manier gedraagt is payback niet meer dan normaal.
[..]
De reacties zijn wel episch jaquote:I know a lot of people already said it, but it needs repeating over and over again. You can't say you like the way you look and want to show off your body and then get mad when people look at it. HOW CAN YOU SHOW SOMETHING WITHOUT IT BEING SEEN? THIS MAKES NO SENSE.
Idd, het is gewoon een hele nare attitude, dat is nooit aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze niet zo'n domme houding erbij had, was er geen probleem geweest. Maar ze blijft maar bazelen, het hele artikel lang. Ze wordt afgezeken omdat ze een domme doos is, dus dan is het makkelijk.
Ja maar daar mag je dan weer niet over klagenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:20 schreef CherryLips het volgende:
http://live.huffingtonpos(...)4478d30000c0?cn=tbla
skinny shaming, het kan ook andersom
Precies.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het is gewoon een hele nare attitude, dat is nooit aantrekkelijk.
quote:Those people aren't staring at you, they're caught in your gravitational orbit.
Mag bestquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar daar mag je dan weer niet over klagen
Same here....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:24 schreef missbehavin het volgende:
Pff ik ben nog moe. Zou zo graag mijn bedje in duiken
Maar alleen netjes lepeltje-lepeltje hoor, te moe voor iets anders dan slapenquote:
Spooningquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar alleen netjes lepeltje-lepeltje hoor, te moe voor iets anders dan slapen
Oh wattan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, het wekelijkse mishu-topic is weer open ter leed ende vermaeck!
Daar MOET ik gepost hebben, dus inmiddels ook gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
R&P / Facebook kan een nadelig effect hebben op je persoonlijke le ven.
Hm, ik had er wat meer van verwacht..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
R&P / Facebook kan een nadelig effect hebben op je persoonlijke le ven.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
Het kan natuurlijk niet elke week feest zijn.
Laat dat geen 'dutje' moeten zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
Eens kijken wat ik gemist heb tijdens m'n duje
We jelly muchquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat dat geen 'dutje' moeten zijn
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
Eens kijken wat ik gemist heb tijdens m'n duje
Jewelquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat dat geen 'dutje' moeten zijn
Nogal hequote:
Doe ik altijdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ga even lunchen. Aan mijn bureau.
Vooral hierquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nogal he![]()
Sowieso heerlijk om midden op de dag even te snoozen
Ja maar dan moet je erna weer aan het werk, da's wel weer minder...quote:
Dratquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je erna weer aan het werk, da's wel weer minder...
Vergeet niet om een foto ervan op je FB te plaatsen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, lunch.
Zo maar 's wat maken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vergeet niet om een foto ervan op je FB te plaatsen!
Shit, dan heb je het helemaal voor niets gegeten!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:21 schreef Cue_ het volgende:
De nectarine (ontbijt/lunch) is al op .. vergeten foto te maken
Ik ook niet, maar ik heb dan ook niemand op facebook die datsoort foto's post. Tenzij het echt iets bijzonders is idd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 1 keer eten op FB gezet, maar dat was dan ook een enorme kreeft, toch iets dat je niet elke week eet.
Verder stoor ik me niet zo erg aan voerposts verder.
Uitkotsen en opnieuw?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Shit, dan heb je het helemaal voor niets gegeten!
Ik te weinig om irritant te zijn denk ik danquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Shit, dan heb je het helemaal voor niets gegeten!
[..]
Ik ook niet, maar ik heb dan ook niemand op facebook die datsoort foto's post. Tenzij het echt iets bijzonders is idd.
Uiensoep, kan ik ook wel weer eens maken iddquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond soepie wegslurpen
Weet alleen nog niet wat voor soep. Nog even over nadenken.
Met broodje uit de oven uiteraard
Mja, dat gaat mijn vrouw die niet van uien houdt, niet leuk vindenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiensoep, kan ik ook wel weer eens maken idd.
UItmakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat gaat mijn vrouw die niet van uien houdt, niet leuk vinden
Is goed. Zal je wel op een gepast moment doorsturenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goed planIk zie de foto's te gemoed!
Ja, de UI-grap ging idd een beetje verloren zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Scheiden heet dat. En ik kan er wel mee leven
Oh jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de UI-grap ging idd een beetje verloren zo.
Wat betekent dat?quote:
Die heb ik nog niet, ga morgen na werk kijken. Penthouse, twee slaapkamers en 80m2 terras. 500 euro inclusief. Ben benieuwdquote:
Gvd wat een prijzen. Ik neem aan dat je maandinkomen ook de helft van NL is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, ga morgen na werk kijken. Penthouse, twee slaapkamers en 80m2 terras. 500 euro inclusief. Ben benieuwd
Voor 500 euro krijg je in Utrecht een bezemkast. En moet je de ruimte delen met de bezems. Zonder electriciteit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, ga morgen na werk kijken. Penthouse, twee slaapkamers en 80m2 terras. 500 euro inclusief. Ben benieuwd
Ook weer overdreven, maar 500 is niet veel neequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor 500 euro krijg je in Utrecht een bezemkast. En moet je de ruimte delen met de bezems. Zonder electriciteit.
Serieus hoor, die heb je hier wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer overdreven, maar 500 is niet veel nee.
Ik ben er qua inkomen behoorlijk op achteruit gegaan toen ik naar Malta kwam, maar vreemd genoeg ging mijn besteedbaar inkomen er op vooruitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gvd wat een prijzen. Ik neem aan dat je maandinkomen ook de helft van NL is?
Oh ja, verschil bruto/netto is miniem daar natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben er qua inkomen behoorlijk op achteruit gegaan toen ik naar Malta kwam, maar vreemd genoeg ging mijn besteedbaar inkomen er op vooruitIk verdien nu ongeveer 11/2 tot 2 maal Maltees modaal
Vergeleken met Nederland zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, verschil bruto/netto is miniem daar natuurlijk.
Inclusiefquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar in vergelijking met je salaris is het goedkoop wonen?
Dus dik salaris, haast geen belasting en zeer lage woonlasten. En om het af te maken, geen vriendin. Jij wordt rijk man! (sorry, maar het is echt positief bedoeltquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus dik salaris, haast geen belasting en zeer lage woonlasten. En om het af te maken, geen vriendin. Jij wordt rijk man! (sorry, maar het is echt positief bedoelt)
ai...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wordt niet rijk, volgens mij ga ik het uitgeven aan cocktails, kostuums en vrouwen
Rijk aan ervaringen danquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wordt niet rijk, volgens mij ga ik het uitgeven aan cocktails, kostuums en vrouwen
Waaraan anders?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Barneyquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Hey, ik ben weer single, dus het mag weer....
[ afbeelding ]
The dolphin killed the topic.quote:
Je bent gewoon bang voor hem!quote:
Heb je gezien hoe groot dat beest is?quote:
FuckA you,das essentieelquote:
Noorwegen doet mee!quote:
quote:
Wat zijn er toch een hoop echt domme mensen op de wereldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet gevierd worden!
[ afbeelding ]
Yupquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat zijn er toch een hoop echt domme mensen op de wereld
En dan kunnen wij gelukkig zeggen:quote:
"Een vuurpijl in je reet steken en dan afsteken? NOW THAT SOUNDS LIKE AN AWESOME IDEA!!"quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan kunnen wij gelukkig zeggen:
Go on, entertain us buffoon!
Why didnt I think of that? Show me how to do it please!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Een vuurpijl in je reet steken en dan afsteken? NOW THAT SOUNDS LIKE AN AWESOME IDEA!!"
Hier nog zo'n klapmongool:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Why didnt I think of that? Show me how to do it please!
Die doet me denken aan die sukkels die een opgevoerde scooter met de band tegen de rand van een draaimolen zetten en flink gas geven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier nog zo'n klapmongool:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die doet me denken aan die sukkels die een opgevoerde scooter met de band tegen de rand van een draaimolen zetten en flink gas geven.
Gezond verstand is ver te zoeken
What could possibly go wrong?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Een vuurpijl in je reet steken en dan afsteken? NOW THAT SOUNDS LIKE AN AWESOME IDEA!!"
Gezond verstand is saai.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die doet me denken aan die sukkels die een opgevoerde scooter met de band tegen de rand van een draaimolen zetten en flink gas geven.
Gezond verstand is ver te zoeken
Ik zie die paal nu pas, ik dacht dat hij gewoon zijn grip verloorquote:
Only in murica hoor je dan te zeggen, want hier wonen alleen slimme mensenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:15 schreef Q. het volgende:
Waaaaaaaaaaaaarom zijn er zoveel domme mensen op de wereld?
[upd] Antiquariaat Isis bedreigd en bespuugd
Eens, maar met die redenatie houden we niet al te veel mensen over, niet dat dat een probleem is verderquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:20 schreef Q. het volgende:
Als je zo dom bent dat je niet snapt dat een antiquariaat niets te maken heeft met een terreurorganisatie in het Midden-Oosten heb je wat mij betreft je recht op leven verspeeld. Tegen de muur er mee. [ afbeelding ]
Wacht even dan, dan ga ik eerst even investeren in een aantal wapenfabrikanten. Dit gaat natuurlijk the sale of the century worden dan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:20 schreef Q. het volgende:
Als je zo dom bent dat je niet snapt dat een antiquariaat niets te maken heeft met een terreurorganisatie in het Midden-Oosten heb je wat mij betreft je recht op leven verspeeld. Tegen de muur er mee. [ afbeelding ]
Nee, ik deed het bij het koffiemeisje, die vond het wel grappig, maar die is dan ook een beetje raarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje wacht op HW die zo een dame hier virtueel van achteren gaat bespringen.
Held.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik deed het bij het koffiemeisje, die vond het wel grappig, maar die is dan ook een beetje raar.
Neuh, dat is er zoeen die altijd knuffelt met alles en iedereenquote:
wat is dezen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik deed het bij het koffiemeisje, die vond het wel grappig, maar die is dan ook een beetje raar.
Ow, zie dat vage pickup topic van vorige week, grapje onderlingquote:
ah ok, te lui om te zoeken, het zalquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, zie dat vage pickup topic van vorige week, grapje onderling.
Niets bijzonders verder ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ah ok, te lui om te zoeken, het zal
Mensenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:15 schreef Q. het volgende:
Waaaaaaaaaaaaarom zijn er zoveel domme mensen op de wereld?
[upd] Antiquariaat Isis bedreigd en bespuugd
quote:
Hier is er ook een rel over hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
3.4 miljoen maar, dat moet beter kunnen, zo schiet het echt niet op.
Handig iddquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is er ook een rel over hoorPrime Minister deed eraan mee. Goed voor je polls als je de leider bent van een eiland waar goed drinkwater redelijk schaars is en je doet het in de heetste en droogste maand van het jaar
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is er ook een rel over hoorPrime Minister deed eraan mee. Goed voor je polls als je de leider bent van een eiland waar goed drinkwater redelijk schaars is en je doet het in de heetste en droogste maand van het jaar
Ik heb het druk, echt waarquote:
Oeh vertel!quote:
Que?quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:11 schreef missbehavin het volgende:
Oh en mijn eigen OUD nieuws, vandaag 14 jaar geleden heb ik mijn jong geworpen!
Wel eenbeetje incrowd allemaalquote:
Hoezo? Elke FOK!Ker weet toch wat een schandalige profiteur die DJMO is?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel eenbeetje incrowd allemaal.
Taart?quote:
Wie?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo? Elke FOK!Ker weet toch wat een schandalige profiteur die DJMO is?
Denk dat wel meevalt, hoe enorm bekend dat soort dingen zijn onder het grote publiekquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo? Elke FOK!Ker weet toch wat een schandalige profiteur die DJMO is?
Je bent zo jong als je voelt, lieverdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Taart?Wodka zul je bedoelen, enig idee hoe oud ik me voel!?!
Oh noes!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Haha, jij bent geen FOK!ker.
Ah, ook wel ok geloof ikquote:
Ik ga nooit voor Samsung. Ja vroeger, toen ze nog goed warenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Ah, ook wel ok geloof ik.
Iig geen Samsung.
Ik vind het wel een mooi ding, die m8, red head heeft hem.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga nooit voor Samsung. Ja vroeger, toen ze nog goed waren
Nexus staat goed bekend, dus heb er alle vertrouwen in
HTC m8 one vind ik sowieso al lelijk, door die extra (nutteloze) rand aan de onderkant + extra rand waar het logo staat en lijkt me ook redelijk klein
de One hadden oud collega's van me. Best mooi, maar te klein. En stoorde me aan die randquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het wel een mooi ding, die m8, red head heeft hem.
Nexus is idd prima, goeie prijs/kwaliteitsverhouding en geen onnodige bagger.
De one, of de one m8? Dat zijn 2 verschillendequote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de One hadden oud collega's van me. Best mooi, maar te klein. En stoorde me aan die rand
Daarom, lijkt me perfect ding
Dat weet ik niet precies. Gok de one. Maar volgens mij zijn de verschillen niet gigantisch qua uiterlijk toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De one, of de one m8? Dat zijn 2 verschillende.
Wel iets strakker geloof ik, maar goed, lekker belangrijk verder nu je toch al een andere hebtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies. Gok de one. Maar volgens mij zijn de verschillen niet gigantisch qua uiterlijk toch?
Daaromquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Wel iets strakker geloof ik, maar goed, lekker belangrijk verder nu je toch al een andere hebt.
Woeiquote:
Als mijn telefoon vandaag stuk gaat heb ik ook morgen een Nexus 5. Of een LG G2.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom
[..]
WoeiEen nerd die jaloers is
de schermafmetingen zijn nauwelijks verschillend.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de One hadden oud collega's van me. Best mooi, maar te klein. En stoorde me aan die rand
Daarom, lijkt me perfect ding
Dan hoop ik maar op het bestequote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
de schermafmetingen zijn nauwelijks verschillend.
http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/350115;377349;327724/categorie/
Ik vroeg me af waarom ik daar nog nooit van gehoord had, maar het is een Windows Phone (quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Als mijn werkphone stukgaat heb ik meteen een nieuwe, als mijn eigen stukgaat wordt het een HTC Titan voorlopig denk ik.
Nou, voornamelijk omdat ik hem al in de la heb liggen hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom ik daar nog nooit van gehoord had, maar het is een Windows Phone () toestel. En zeer low-end, en duur. En bovendien niet echt meer leverbaar zo te zien.
Ga dan voor een Lumina zou ik zeggen.
*proest*quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, voornamelijk omdat ik hem al in de la heb liggen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |