Ik krijg nog geld van haar. Als ik ernaar vraag verwacht ze van me dat ik als een of andere boodschappenjongen het halve land door ga kruisen ervoor. En ja, LETTERLIJK het halve land doorkruisen met meerdere locaties. Overmaken wil ze niet. Dus ik stel voor om gewoon ergens in een kroeg te ontmoeten. Wil ze ook niet. Uiteindelijk afgesproken vanavond bij een vriend van haar, en ze sluit af met de opmerking dat ik niet het lef moet hebben om te annuleren, want het is haar vrije avond.quote:
Idd, afstand..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:21 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ex is 'slecht' met mij, ik niet met hem
Tja, sommigen veranderen ineens in rare wezens en dan is dat 'volwassen' gedrag ver te zoeken. En osms gaat het goed. Maar afstand is vaak wel iets wat je nodig hebt. Zeker als er anderen mee gaan spelen.
Emoties doen gekke dingen met mensenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, een beetje volwassen gedrag mag ik toch wel verwachten toch? Tis geen 16-jarig pubermeisje meer...
Raar dat ze niet wil overmaken, bespaart haar die vrije avondquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:22 schreef Barbusse het volgende:
Waar komt die arrogantie opeens vandaan?
Dwarsliggen om het dwarsliggen, herkenbaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg nog geld van haar. Als ik ernaar vraag verwacht ze van me dat ik als een of andere boodschappenjongen het halve land door ga kruisen ervoor. En ja, LETTERLIJK het halve land doorkruisen met meerdere locaties. Overmaken wil ze niet. Dus ik stel voor om gewoon ergens in een kroeg te ontmoeten. Wil ze ook niet. Uiteindelijk afgesproken vanavond bij een vriend van haar, en ze sluit af met de opmerking dat ik niet het lef moet hebben om te annuleren, want het is haar vrije avond.
Vrouwen![]()
Ik zou het best kunnen. Mijn hele leven wel denk ik. Mits wel met een redelijk inkomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd![]()
Dan zou ik m'n leven drastisch moeten omgooien en van allerlei hobbies moeten zien te vinden ofzo
Maar jullie hebben al afstand gehadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Idd, afstand..Meer dan die paar meter nu
Ik werd wakker gebeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou echt he.. Zo lekker dat ik 'm uit heb gezet en verder ben gaan snoozenMet als gevolg dat ik een half uur later in paniek wakker werd
De bitch!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg nog geld van haar. Als ik ernaar vraag verwacht ze van me dat ik als een of andere boodschappenjongen het halve land door ga kruisen ervoor. En ja, LETTERLIJK het halve land doorkruisen met meerdere locaties. Overmaken wil ze niet. Dus ik stel voor om gewoon ergens in een kroeg te ontmoeten. Wil ze ook niet. Uiteindelijk afgesproken vanavond bij een vriend van haar, en ze sluit af met de opmerking dat ik niet het lef moet hebben om te annuleren, want het is haar vrije avond.
Vrouwen![]()
Geld zou wel fijn zijn ja. Dat je nog wel de dingen kan doen die je wilt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou het best kunnen. Mijn hele leven wel denk ik. Mits wel met een redelijk inkomen.
Nou, niet genoeg. Hij woonde altijd al redelijk in de buurt. Maar nu merk ik toch wel dat het erg dichtbij is, op zich niet zo'n ramp hoor, gun hem het van harte. Ms is het ook meer het ideequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jullie hebben al afstand gehad
Zie je hem nu ook echt vaker dan? Toen ik buren was met m'n ex heb ik hem eig zelden tot nooit gezien
Denkd at dat het vooral is. Als het in de praktijk ook nog eens tegenvalt is dat een tweede. Maar volgens mij valt dat wel mee tot nu toe van wat ik heb gelezen.quote:
Hopelijk kom je niet aan de beurtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:31 schreef Belsezar het volgende:
Oh crap, "vrienden" op facebook dagen elkaar uit voor de ice bucket challenge
Ze doen maar lekker, ik vertik alle hypes, dus deze ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:31 schreef Belsezar het volgende:
Oh crap, "vrienden" op facebook dagen elkaar uit voor de ice bucket challenge
Dat hoop ik ook, lijkt me echt 10 x niks.quote:
Nou, niet als we elkaar zo gaan behandelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Natuurlijk kun je wel vrienden blijven. Wat een onzin dat dat niet zou kunnen.
Die van charlie sheen was goed, hij deed een emmertje dollarbiljetten. Met de toevoeging: ijs helpt patienten geen reet, geld wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:33 schreef Cue_ het volgende:
Gister die van Peter R de Vries gezien. Best zielig
Vaak zijn de eindes rafelig. Al helemaal als 1 iemand (of beide) nog gevoelens hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Natuurlijk kun je wel vrienden blijven. Wat een onzin dat dat niet zou kunnen.
Ik help het je hopen. Maar als ik het zo lees doet ze er alles aan om niet te hoeven betalen en rekent ze er niet heel hard op dat ze dat vanavond wel gaat doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:27 schreef Barbusse het volgende:
Kinderachtig gedoeBlij dat ik er na vanavond vanaf ben.
Die is idd beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die van charlie sheen was goed, hij deed een emmertje dollarbiljetten. Met de toevoeging: ijs helpt patienten geen reet, geld wel.
En het paardenmeisje was ook lachen
Het ligt nooit aan jezelf natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Ook mooi trouwens, het is altijd de ex die een eikel/trut is
Nee, niet altijd, maar er werd beweert dat het nooit kon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, niet als we elkaar zo gaan behandelen
nah ik heb nu bewust geen contact met iemand omdat ik de trut was. En ik ben zo niet en wil zo niet zijn. Dus dan maar geen contact tot ik weer normaal kan doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Natuurlijk ligt het altijd aan de anderquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Patrick Stewart deed het ook wel leuk:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die van charlie sheen was goed, hij deed een emmertje dollarbiljetten. Met de toevoeging: ijs helpt patienten geen reet, geld wel.
En het paardenmeisje was ook lachen
Conclusie: Het ligt altijd aan de vrouw.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah ik heb nu bewust geen contact met iemand omdat ik de trut was. En ik ben zo niet en wil zo niet zijn. Dus dan maar geen contact tot ik weer normaal kan doen
Wie zegt dat die persoon niet ook een vrouw isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Conclusie: Het ligt altijd aan de vrouw.
Aan één vrouw dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wie zegt dat die persoon niet ook een vrouw is
Die vent is echt zo cool altijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Patrick Stewart deed het ook wel leuk:
Nou ja, ik heb geen zin om me als een klein kind te gaan gedragen. We hebben de relatie in gezamelijk overleg verbroken, tis niet alsof de een de ander gedumpt heeft. Doe gewoon wat je moet doen in dat soort situaties, dan ben je ervan af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan jezelf natuurlijk.
Neuh, ik ben ook wel eens de eikel geweest natuurlijk, zo werkt het leven.
Nou nee, ik heb me ook wel eens als een idioot gedragen hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Conclusie: Het ligt altijd aan de vrouw.
Oh, had niet met jouw situatie te maken hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb geen zin om me als een klein kind te gaan gedragen. We hebben de relatie in gezamelijk overleg verbroken, tis niet alsof de een de ander gedumpt heeft. Doe gewoon wat je moet doen in dat soort situaties, dan ben je ervan af.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denkd at dat het vooral is. Als het in de praktijk ook nog eens tegenvalt is dat een tweede. Maar volgens mij valt dat wel mee tot nu toe van wat ik heb gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Inderdaad. Maar ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, had niet met jouw situatie te maken hoor.
Maar idd, snap niet waarom ze het zo moeilijk wil maken, voor beide toch beter als het snel voorbij is?
Jammer maar het is niet anders dan, als ze het zo wil, dan krijgt ze het zo.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Uhu begrijp ik. Mocht je er meer over kwijt willen, you know how to find meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarschijnlijk omdat ze gewoon niet wil betalen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar idd, snap niet waarom ze het zo moeilijk wil maken, voor beide toch beter als het snel voorbij is?
Dat zal het wel zijn dan idd. Maar ja, dat is dan haar probleem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze gewoon niet wil betalen.
Ik had hem gister al gepost, nog een keertje:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Patrick Stewart deed het ook wel leuk:
Als het in gezamenlijk overleg is kan het nog wel pijnlijk zijn...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb geen zin om me als een klein kind te gaan gedragen. We hebben de relatie in gezamelijk overleg verbroken, tis niet alsof de een de ander gedumpt heeft. Doe gewoon wat je moet doen in dat soort situaties, dan ben je ervan af.
brilfuckingjant!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had hem gister al gepost, nog een keertje:
Voor zoiets zie ik haar toch echt niet aan hoor....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze gewoon niet wil betalen.
Ik hoop het voor je. Als ik zo hoor probeert ze alles om dwars te liggenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:27 schreef Barbusse het volgende:
Kinderachtig gedoeBlij dat ik er na vanavond vanaf ben.
Leuk is anders ja.... Maar als het nu niet was gebeurd dan wel later, en dan had het alleen maar meer pijn gedaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als het in gezamenlijk overleg is kan het nog wel pijnlijk zijn...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]zou vanwege m'n zoon ook wel graag dichter bij m'n ex wonen. die 600km iedere maand gaan vlot vervelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 5-10km afstand is dichtbij genoeg wat mij betreft.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja hij is leuk. Dom kind ook, natuurlijk schrikt dat beest van het koude waterquote:
Waarom toch? Ik begrijp dat echt nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Als ik zo hoor probeert ze alles om dwars te liggen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhu begrijp ik. Mocht je er meer over kwijt willen, you know how to find me
600km? Das wel een eind weg ja....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zou vanwege m'n zoon ook wel graag dichter bij m'n ex wonen. die 600km iedere maand gaan vlot vervelen.
Maar 5-10km afstand is dichtbij genoeg wat mij betreft.
Stomme wijven. Daarom.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom toch? Ik begrijp dat echt niet
Het is nu hemelsbreed 30 meter ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zou vanwege m'n zoon ook wel graag dichter bij m'n ex wonen. die 600km iedere maand gaan vlot vervelen.
Maar 5-10km afstand is dichtbij genoeg wat mij betreft.
Same here. Die arme man is ook helemaal van slag nu ze al weken in het ziekenhuis ligt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:06 schreef Barbusse het volgende:
Die van mij ook, dat zijn echt June Carter en Johnny Cash
Gaat het wel weer wat beter met haar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Same here. Die arme man is ook helemaal van slag nu ze al weken in het ziekenhuis ligt.
Ja wel iets gelukkig, maar nog steeds niet echt. Ligt nog steeds op de IC ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat het wel weer wat beter met haar?
da's 4x 75km op en neerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
600km? Das wel een eind weg ja....
kan me voorstellen dat je zoon dat wel makkelijk vind, maar voor jezelf... nee, toch iets te dichtbijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is nu hemelsbreed 30 meter ofzo
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel iets gelukkig, maar nog steeds niet echt. Ligt nog steeds op de IC ook
Dankjewel lieverdquote:
Ja, dat kan ik begrijpen....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dankjewel lieverdMerk dat het wel een beetje begint op te breken na enige weken..
Ja, moet echt thuis op het moment, achterlijkquote:
Je zou denken dat het daar nu ook wat kil aanvoeltquote:
Heerlijkquote:
Niet echt hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou denken dat het daar nu ook wat kil aanvoelt.
Ja net gedaan.quote:
Hier is het binnen 23 gradenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Het is thuis telkens net te koud. Dus ja, bij ons staat hij ook (als we thuis zijn) aan
Terecht ook zeg, de toon die ze aanslaat is echt weerzinwekkendquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef CherryLips het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000046
De reacties
Op FB had iemand het artikel gedeeld omdat ze het met haar eens was geloof ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht ook zeg, de toon die ze aanslaat is echt weerzinwekkend.
En zo dik is ze niet eens, ze is gewoon modderfokking butt-ugly.
22 graden vind ik eigenlijk alweer te warm voor baantjes trekken tbh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
Het grote sportbad is maar 22 graden dus dat is best wel koud voor een uur
Opzich heeft ze best een punt mbt pesten en shamen etc natuurlijk, maar het is zo holier than thou geschreven dat ze gewoon voornamelijk een rotte persoonlijkheid heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op FB had iemand het artikel gedeeld omdat ze het met haar eens was geloof ik
Ik zit echt vol verbazing te lezen.
Damn...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef CherryLips het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000046
De reacties
Ik heb het artikel niet gelezen maar ik ben wel pro body positive en fat positive activisme/houdingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op FB had iemand het artikel gedeeld omdat ze het met haar eens was geloof ik
Ik zit echt vol verbazing te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |