SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Wel een goede echt aardige gast. Ik vind het wel leuk dat hij een nieuwe club heeft kunnen vindenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:28 schreef Albanus het volgende:
VVV staat onder leiding van Maurice Steyn.
Alleen toch iets te naïef gevoetbald.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goede echt aardige gast. Ik vind het wel leuk dat hij een nieuwe club heeft kunnen vinden
Tja... daarom mag hij nu lekker bij een aanvallende club trainen op een lager niveauquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:30 schreef Albanus het volgende:
[..]
Alleen toch iets te naïef gevoetbald.
kklulquote:
Nee!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier ben ik weer na een dag hard werken met Paxje.
Hadden jullie de foto's al gezien?
Hoe vies was de vierde en ontbrekende hand?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zijn Pax en ik:
[ afbeelding ]
Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto van jou en Pax.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zijn Pax en ik:
[ afbeelding ]
Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die was bezig een foto te maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:32 schreef Albanus het volgende:
[..]
Hoe vies was de vierde en ontbrekende hand?
Mooie handen heb jij. Nu snap ik waarom jouw Nasi's zo lekker zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zijn Pax en ik:
[ afbeelding ]
Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |