Ze is ook niet heel knap. Ze heeft alleen iets wat haar wel aantrekkelijk maaktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Rihanna niet knap. Raar hoofd en een gigantisch voorhoofd.
In ONZ, VBL en KLB wel. Of je het laat staan moet jezelf weten.quote:
Ik heb het niet bij haar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is ook niet heel knap. Ze heeft alleen iets wat haar wel aantrekkelijk maakt
this is utopia, let`s make a story to telllquote:
Wat was het ook al weer?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef Albanus het volgende:
[..]
Even kijken of Hans het magische toverwoord zegt.
Neequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat. Is die foto geen photoshop?
Andere tijd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke... hoe moet dit kunnen terwijl Janet Jackson een nationale ramp was?
Zoveel tijd is daar niet overheen gegaan anders. En wat is er met haar? Ik weet enkel dat ze met Kanye West is getrouwdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Andere tijd?
Nu is zelfs Kim Kardashian een voorbeeld
dat was live tv op prime time.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke... hoe moet dit kunnen terwijl Janet Jackson een nationale ramp was?
Dit Volendam en Sparta als grote concurrenten. Roda lijkt me sterk.quote:
Maar Rihanna loopt letterlijk met haar blote tieten over het podium en de rode loper?quote:
Ik lees veel tech sites en zelfs daar haalt ze de nieuwsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoveel tijd is daar niet overheen gegaan anders. En wat is er met haar? Ik weet enkel dat ze met Kanye West is getrouwd
Dat staat dan toch volledig los van de tepel rel en deze jurk?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik lees veel tech sites en zelfs daar haalt ze de nieuws
Ze brengt een selfie boek uitmet 300+ selfies van haar
Ze heeft een iPhone game en verwacht wordt dat de game volgend jaar 200+ miljoen omzet zal hebben
De rest weet ik niet
en fortuna dan? Of mvv? Of voor mijn part die nepperts van venlose voetbalvereniging venlo? Iets????quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Volendam en Sparta als grote concurrenten. Roda lijkt me sterk.
Wel dat sletjes nu rolmodellen zijn. Dat was mijn punt 😜quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat dan toch volledig los van de tepel rel en deze jurk?
Fortuna niet joh, vrij matige selectie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:14 schreef Adames het volgende:
[..]
en fortuna dan? Of mvv? Of voor mijn part die nepperts van venlose voetbalvereniging venlo? Iets????
Lulring zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:15 schreef Albanus het volgende:
Den Bosch is ook een extra tip van mijn kant.
draagt ie een geweer bij zich?quote:
jij bent gewoon fan van lurlingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:15 schreef Albanus het volgende:
Den Bosch is ook een extra tip van mijn kant.
Ook hoiquote:
Nee. Alleen maar een helm en kogelvrijvestjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
draagt ie een geweer bij zich?
Hoiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi beste vriend.
Hoe is het leven.
Leugens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf gezegd in de Ramadan SC.
meer gelul dan muziekquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een kutshow dat MTV blablawards.
Vraag maar aan Kees Kroketquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:20 schreef Albanus het volgende:
Jullie Lurlingbelediging doet me pijn.
Lulringquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:20 schreef Albanus het volgende:
Jullie Lurlingbelediging doet me pijn.
Tja vakantie. Aardig wel allemaal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoi
Gaat lekker. Vakantie wel bijna afgelopen
Met jou? Hoe was je vakantie?
Hiwat speelt bij PSV A1quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Hiwat niet door kon breken bij sPECnek
Volgens mij heb jij Playboy tv aanstaanquote:
Beetje bij komen. Lekker tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja vakantie. Aardig wel allemaal.
Veel gewerkt, weekje portugal. Nu geen werk meer.
Over 2 weken ga ik voor het eerst ver op reis.
Jij nog weg geweest.
Weet je de uitslag niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax met Ligeon, van der Hoorn, Denswil, Vermeer, Kishna en Andersen.
En dan 1-0 achter komen![]()
Heb een nieuw brilletje nodigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij Playboy tv aanstaan
nee, alleen dat het 3-2 is gewordenquote:
okequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee, alleen dat het 3-2 is geworden
Als ik Achilles zie, moet ik altijd aan Zanka denkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax met Ligeon, van der Hoorn, Denswil, Vermeer, Kishna en Andersen.
En dan 1-0 achter komen![]()
Waar in Italië.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beetje bij komen. Lekker toch
Waar ga je naar toe?
Ja weekje. Ging naar Italië. Was wel lekker
Denswil denkt dat die Rijkaard isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Serero denkt dat ie El Ghazi is
Dankzij dat gedrocht Sigthorsson.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milik, van Leverkursen naar de JL
Milan, Turijn en zo'n strand plekje(ben naam kwijt). Ff lekker bijgekomenquote:
Die jongen kan er sowieso niks vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:24 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dankzij dat gedrocht Sigthorsson.
Menig speler doet het beterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:24 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dankzij dat gedrocht Sigthorsson.
Een Guidettitje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hendriks doet een Rutger Wormpje
Dat was een doorgesnoven gekquote:
Kut manquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MrStylo. Ik heb opeens een puist op mijn voorhoofd. Jaren niet gehad
Trok hij zijn shirt nog uit na een doelpunt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:27 schreef Albanus het volgende:
Overigens speelt Rutger Worm bij Achilles.
Jawel. VI is nog 10 minuten bezig en daarna ga ik voor je naar bedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kut man
Date gaat nu zeker niet door? Altijd jouw kut smoesjes
Echt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:27 schreef Albanus het volgende:
Overigens speelt Rutger Worm bij Achilles.
Cool cool. Trusten alvastquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trok hij zijn shirt nog uit na een doelpunt?
[..]
Jawel. VI is nog 10 minuten bezig en daarna ga ik voor je naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |