plek 3 of 4 is nog wel haalbaar hoor ook omdat ze nergens anders om spelen, kijk naar Liverpool vorig seizoenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja je mag wel meer hopen. In dit zooitje wil toch niemand spelen. Lange ballen snel thuis en 2 jaar lang lang geen CL minimaal.
Ik vind het echt bijzonder treurig. Mag wel heel wat gebeuren daar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
plek 3 of 4 is nog wel haalbaar hoor ook omdat ze nergens anders om spelen, kijk naar Liverpool vorig seizoen
Born in Manchester, Blackett signed for Manchester United in 2002, when he was eight years old.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe heeft Blackett ooit in de opleiding van Man United kunnen komen?
Gewaagde uitspraak dit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Louietje zal wel moeten winnen, anders komt er heeeeeel veel kritiek en spanning bij Man Utd gok ik zo.
Gaan ze weer fijn verder met Barcelonaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn we ook meteen af van dat overmatige gefap van Nederlandse media op Manchester United.
je bent zelf 2 jaar lang geen CLquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja je mag wel meer hopen. In dit zooitje wil toch niemand spelen. Lange ballen snel thuis en 2 jaar lang lang geen CL minimaal.
Hier ook. Tenzij Burnley nog scoortquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:09 schreef Zinedinho het volgende:
Fuck man verneukt Man U gewoon weer mijn toto
Zou wel verdiend zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hier ook. Tenzij Burnley nog scoort
Denk dat er nog wel een doelpunt valt.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hier ook. Tenzij Burnley nog scoort
Niet goed voor mijn Fantasy PL ook, ik heb zelfs nog Di Maria gekocht in de hoop dat de ommekeer nu toch wel nabij moet zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:09 schreef Zinedinho het volgende:
Fuck man verneukt Man U gewoon weer mijn toto
nou dan ben je toch wel een tikkeltje naďefquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
Niet goed voor mijn Fantasy PL ook, ik heb zelfs nog Di Maria gekocht in de hoop dat de ommekeer nu toch wel nabij moet zijntegen fucking Burnley...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |