Ik heb er serieus ook geen 1 seconden van gezienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
zeg maar gewoon is je maakt me niet wijs dat je het nog nooit hebt gezien
okquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:03 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ik heb het echt nog nooit gezien.
Ik heb wel heel veel fragmenten Gouden Kooi gezien door het internet. Dat weet ik tot nu toe zelfs van Utopia te ontlopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb er serieus ook geen 1 seconden van gezien
Net als het gouden kooi en big brother. Het trekt me gewoon niet
Ik heb dat zelfs niet gezien. Alleen 1 fragment waar iemand over stukje kots heen rolde. Na dat gezien te hebben, heb ik alles daarvan proberen te ontwijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel fragmenten Gouden Kooi gezien door het internet. Dat weet ik tot nu toe zelfs van Utopia te ontlopen.
Di Maria is echt goed. Wordt zwaar onderschat. Ik vind hem zelfs beter dan Jamesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:43 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/690(...)ijs-naar-united.html
75 miljoen________________________!
Di Maria > Messi thoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:43 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/690(...)ijs-naar-united.html
75 miljoen________________________!
Di Maria kopen terwijl je verdediging super kut is, net PSV.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Di Maria is echt goed. Wordt zwaar onderschat. Ik vind hem zelfs beter dan James
ze hebben klassebak Rojo gekochtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Di Maria kopen terwijl je verdediging super kut is, net PSV.
Nee, dat ben ik niet. Man, wat een grote verzameling autisten rent er hier toch rondquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben je weer ongesteld, Stijn? Aangezien je alterego clapanus er weer is
Het is niet zo zeer dat je een ander account hebt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:17 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Man, wat een grote verzameling autisten rent er hier toch rond.
Doe gewoon normaal en gebruik je eigen accountquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:17 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Man, wat een grote verzameling autisten rent er hier toch rond.
Ga een oplossing zoeken voor de verandering die je niet aankunt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal en gebruik je eigen account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |