Ik heb er serieus ook geen 1 seconden van gezienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
zeg maar gewoon is je maakt me niet wijs dat je het nog nooit hebt gezien
okquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:03 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ik heb het echt nog nooit gezien.
Ik heb wel heel veel fragmenten Gouden Kooi gezien door het internet. Dat weet ik tot nu toe zelfs van Utopia te ontlopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb er serieus ook geen 1 seconden van gezien
Net als het gouden kooi en big brother. Het trekt me gewoon niet
Ik heb dat zelfs niet gezien. Alleen 1 fragment waar iemand over stukje kots heen rolde. Na dat gezien te hebben, heb ik alles daarvan proberen te ontwijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel fragmenten Gouden Kooi gezien door het internet. Dat weet ik tot nu toe zelfs van Utopia te ontlopen.
Di Maria is echt goed. Wordt zwaar onderschat. Ik vind hem zelfs beter dan Jamesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:43 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/690(...)ijs-naar-united.html
75 miljoen________________________!
Di Maria > Messi thoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:43 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/690(...)ijs-naar-united.html
75 miljoen________________________!
Di Maria kopen terwijl je verdediging super kut is, net PSV.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Di Maria is echt goed. Wordt zwaar onderschat. Ik vind hem zelfs beter dan James
ze hebben klassebak Rojo gekochtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Di Maria kopen terwijl je verdediging super kut is, net PSV.
Nee, dat ben ik niet. Man, wat een grote verzameling autisten rent er hier toch rondquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben je weer ongesteld, Stijn? Aangezien je alterego clapanus er weer is
Het is niet zo zeer dat je een ander account hebt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:17 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Man, wat een grote verzameling autisten rent er hier toch rond.
Doe gewoon normaal en gebruik je eigen accountquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:17 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Man, wat een grote verzameling autisten rent er hier toch rond.
Ga een oplossing zoeken voor de verandering die je niet aankunt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal en gebruik je eigen account
Het is allemaal wat zeg. Wat gaat er allemaal door je heen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer dat je een ander account hebt.
Het gaat er om dat je naam albanus is![]()
![]()
Ehh oke. Ik lig op de bank maar okequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:17 schreef Albanus het volgende:
[..]
een ban mag helaas nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:19 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ga een oplossing zoeken voor de verandering die je niet aankunt.
Een harde bulderlach.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:19 schreef Albanus het volgende:
[..]
Het is allemaal wat zeg. Wat gaat er allemaal door je heen?
Oke ik moest lachen hier omquote:
Weddenschapje verloren.quote:
Wat voor weddenschap en voor hoelang?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weddenschapje verloren.
En als je een weddenschap verliest dan moet je je er ook aan houden.
TomPSV18
TomPSV18
TomPSV18
Gramulanion zei dat Twente niet ging winnen in Breda. Ik zei van wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat voor weddenschap en voor hoelang?
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:21 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nou, oké? Veel plezier met je bulderlach delen.
oh, leuke weddenschapquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gramulanion zei dat Twente niet ging winnen in Breda. Ik zei van wel.
5 dagen.
Maar je gaat weer een weekje chago zijn en met clapanus posten en dan weer inzien dat je ' grapjes' toch anders ontvangen worden en dan haal je alsnog over 2 jaar tong in qua postsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:19 schreef Albanus het volgende:
[..]
Het is allemaal wat zeg. Wat gaat er allemaal door je heen?
Als Ajax in de loting van de CL bij Real Madrid komt, ga ik op mijn oude account posten of als PSV v Vitesse minstens uitdraait op puntverlies voor PSV.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gramulanion zei dat Twente niet ging winnen in Breda. Ik zei van wel.
5 dagen.
[..]
Graag gedaan.
Plezier moet je altijd delen.![]()
Anus
Ik ben helemaal niet chagerijnig. Dat is jouw compleet verzonnen waanbeeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar je gaat weer een weekje chago zijn en met clapanus posten en dan weer inzien dat je ' grapjes' toch anders ontvangen worden en dan haal je alsnog over 2 jaar tong in qua posts
Dat moet je helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:23 schreef Albanus het volgende:
[..]
Als Ajax in de loting van de CL bij Real Madrid komt, ga ik op mijn oude account posten of als PSV v Vitesse minstens uitdraait op puntverlies voor PSV.
Is dat geen fantastische wed
Klopt ja, hoe erg kan je een mooie klassieker verkrachten..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Gisteren Godzilla gezien. Wat een kutfilm zeg.
Als Ajax dit seizoen, Manchester United loot stop ik met FOK!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:23 schreef Albanus het volgende:
[..]
Als Ajax in de loting van de CL bij Real Madrid komt, ga ik op mijn oude account posten of als PSV v Vitesse minstens uitdraait op puntverlies voor PSV.
Is dat geen fantastische wed
Nou, dat kan. Leuk dat jij het zo grappig vindt. Hoe langer jij het grappig vindt, hoe plezierderiger het forum wordt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal zelf weten.
Ik vind je anusnaam gewoon lachwekkend.
Ja, idd. En die special effects waren ook om te janken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, hoe erg kan je een mooie klassieker verkrachten..
En het leuke is dat het altijd richting Amerika moet.
Het was een vraagquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:23 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet chagerijnig. Dat is jouw compleet verzonnen waanbeeld.
Oké, dan trek ik het bij deze weer in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal zelf weten.
Ik vind je anusnaam gewoon lachwekkend.
Is goed Tom.. euh Stijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
Oké, dan trek ik het bij deze weer in.
Omdat je de vorige keer ook niet te genieten was onder je alteregoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
Waarom stel je dan dat ik chago ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |