Er was nog geen reeksquote:
Zie OPquote:
Bron: http://ibasketball.nl/een-ruwe-diamant/quote:Seraino Dalgliesh: een ruwe diamant
Drie jaar geleden maakte Seraino Dalgliesh (23) muziek en studeerde hij. Toen besloot hij te gaan basketballen. Geen gek besluit voor een vent van 2.13 meter lang. Nu speelt hij in het eerste team van Rotterdam Basketball College. Een ruwe diamant, maar hé you cann’t teach hight…
RTV Rijnmond sprak met hem na afloop van de wedstrijd tegen ZZ Leiden.
dat dus hahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef Leandra het volgende:
Lekker jong ding Anouk
[..]
Bron: http://ibasketball.nl/een-ruwe-diamant/
Bevestigd door haar management en er zijn foto's van hem in het ziekenhuis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat nou confirmed dan, of is dit weer zo'n donkere meneer die toevallig de afgelopen 2 jaar een keer is gesignaleerd met Anouk en 'het dus wel zal zijn'?
Ach, hij is ouder dan Furgien en Anouk stukken jonger dan PJ. Wat nou leeftijdsverschil!quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef Leandra het volgende:
Lekker jong ding Anouk
[..]
Bron: http://ibasketball.nl/een-ruwe-diamant/
ik vind deze post verrassender eigenlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:40 schreef OOST het volgende:
Ik denk dat ze het hele team wel gehad heeft. Verrassend dat de vader nog te achterhalen viel.
Echt? De hele Anouk is zwanger reeks staat er vol mee tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vind deze post verrassender eigenlijk
Ze doet het toch ook met elke neger? Waarschijnlijk schoot het nu er een keer langs tijdens de anale massage.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt? De hele Anouk is zwanger reeks staat er vol mee tochZou eerder verrassend zijn als niemand begon over dat t een slet was die t met iedere zwarte meneer deed.
hoopte dat jullie de cynische ondertoon wel zouden vattenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt? De hele Anouk is zwanger reeks staat er vol mee tochZou eerder verrassend zijn als niemand begon over dat t een slet was die t met iedere zwarte meneer deed.
Pas op of we sturen Seraino ff langs.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoopte dat jullie de cynische ondertoon wel zouden vatten
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat dus haha
en lekker lang, qua lichaamslengte bedoel ik dan
Wel extreem lang..quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat dus haha
en lekker lang, qua lichaamslengte bedoel ik dan
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, gefrustreerde mannetjes die zelf geen kans maken.
ik dm je mn adres wel effequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pas op of we sturen Seraino ff langs.
Ja, want ze heeft duizenden kinderen bij die mannen verwektquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:50 schreef theunderdog het volgende:
![]()
Anouk mag van mij met het hele land neuken , maar misschien is het verstandig om niet bij iedereen een kindje te verwekken.
5 and counting.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want ze heeft duizenden kinderen bij die mannen verwekt.
Smakelijk hapje, deze baby papa.
Hou toch op, die opmerkingen komen echt niet pas sinds deze zwangerschap, en bij de vorige zwangerschap ging het om het eerste kind van een andere vader dan haar andere kinderen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:18 schreef MPC60 het volgende:
Al die wijven Anouk verdedigen, als het een vrouw uit je omgeving was vond je het een slet.
Ze zou op z'n minst dan ook een ander kindermeisje kunnen nemen, deze had 'ie al gehad. Voor wat hoort wat enzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op, die opmerkingen komen echt niet pas sinds deze zwangerschap, en bij de vorige zwangerschap ging het om het eerste kind van een andere vader dan haar andere kinderen.
Maar als ze nog een kind had gewild dan had ze kennelijk vader #2 maar terug moeten nemen, en het maar prima vinden dat hij het kindermeisje neukt?
Als ze een Manny had genomen dan zouden ze ook zeggen dat het waarschijnlijk ook voor haar eigen plezier was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zou op z'n minst dan ook een ander kindermeisje kunnen nemen, deze had 'ie al gehad. Voor wat hoort wat enzo.
en dan ook een andere visagist en andere moeder voor vriendjes van haar oudere kids uitzoekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zou op z'n minst dan ook een ander kindermeisje kunnen nemen, deze had 'ie al gehad. Voor wat hoort wat enzo.
Misschien moet ze ook eens wat kritischer naar haar personeel kijken dan, als die allemaal zich zomaar door het vriendje van de baas laten palenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en dan ook een andere visagist en andere moeder voor vriendjes van haar oudere kids uitzoeken
want ook die heeft hij toen gepaald
Ze zou iets beter na kunnen denken voor ze zich weer vol laat blaffen door een of andere 23 jarige? Klinkt als prima vadermateriaal en ik voorspel een langdurige, stabiele relatie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op, die opmerkingen komen echt niet pas sinds deze zwangerschap, en bij de vorige zwangerschap ging het om het eerste kind van een andere vader dan haar andere kinderen.
Maar als ze nog een kind had gewild dan had ze kennelijk vader #2 maar terug moeten nemen, en het maar prima vinden dat hij het kindermeisje neukt?
komt door hun werkgever, als dat geen slet was geweest was dit natuurlijk nooit gebeurd...dat begrijp je wel hèquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien moet ze ook eens wat kritischer naar haar personeel kijken dan, als die allemaal zich zomaar door het vriendje van de baas laten palen
Uiteraard, goed voorbeeld doet goed volgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
komt door hun werkgever, als dat geen slet was geweest was dit natuurlijk nooit gebeurd...dat begrijp je wel hè
kijk, wij begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, goed voorbeeld doet goed volgenAls Anouk iedere dag een andere man ligt te palen moeten zij dat natuurlijk ook.
Niet iedereen is zo kortzichtig als jij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:18 schreef MPC60 het volgende:
Al die wijven Anouk verdedigen, als het een vrouw uit je omgeving was vond je het een slet.
Het was al een issue voor de wereld wist dat hij 23 was, dus dat argument doet het niet echt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:30 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ze zou iets beter na kunnen denken voor ze zich weer vol laat blaffen door een of andere 23 jarige? Klinkt als prima vadermateriaal en ik voorspel een langdurige, stabiele relatie.
Ik lees dit hele verhaal nu voor het eerst maar ik zie het al, vol met fans hier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was al een issue voor de wereld wist dat hij 23 was, dus dat argument doet het niet echt.
Als Humberto Tan de vader was geweest was het met terugwerkende kracht ineens geen slet meer?
Had iedereen met schaamrood op de kaken aan Static gevraagd of hun posts in de vorige 5 topics even gekuisd konden worden?
Oh okay, als je niet overal loopt te roepen dat ze een sloerie is dan ben je een fan? Duidelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik lees dit hele verhaal nu voor het eerst maar ik zie het al, vol met fans hier.
Dan was het nog steeds een slet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:37 schreef Leandra het volgende:
Als Humberto Tan de vader was geweest was het met terugwerkende kracht ineens geen slet meer?
Want?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan was het nog steeds een slet.
Omdat het een vrouw is die met meerdere mannen het bed heeft gedeeld en daar ook kinderen als bewijs van heeft.quote:
Ze heeft bewezen met 3 mannen het bed gedeeld en is daarom een slet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het een vrouw is die met meerdere mannen het bed heeft gedeeld en daar ook kinderen als bewijs van heeft.
Daarom kan ik nooit een slet zijn.
Je kent inmiddels toch de rigide regels van de zolderkamerknullen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Leandra het volgende:
Ze heeft bewezen met 3 mannen het bed gedeeld en is daarom een slet?
Al die frustoFOK!ertjes gaan als maagd het huwelijk in?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft bewezen met 3 mannen het bed gedeeld en is daarom een slet?
Al die frustoFOK!ertjes gaan als maagd het huwelijk in?
zeg hallo wijven, willen jullie anouk niet zo verdedigen omdat we fan zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kent inmiddels toch de rigide regels van de zolderkamerknullen?
Mea Culpa.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
zeg hallo wijven, willen jullie anouk niet zo verdedigen omdat we fan zijn
dat zouden we namelijk ook niet doen als t een slet uit onze eigen omgeving betrof
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want ze heeft duizenden kinderen bij die mannen verwekt.
Smakelijk hapje, deze baby papa.
Met wie heeft ze het allemaal gedaan dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:57 schreef theunderdog het volgende:
Anouk mag neuken wat ze wil, maar er is toch ook niets mis mee om haar dan als een slet te beschouwen?
En echt intelligent is ze ook niet.
Het woord slet en vergelijkbare uitdrukkingen zijn toch ontstaan omdat men er afkeuring mee uitdrukte?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:57 schreef theunderdog het volgende:
Anouk mag neuken wat ze wil, maar er is toch ook niets mis mee om haar dan als een slet te beschouwen?
Ik ken niet alle mannen uit mijn hoofd uiteraard, maar ze ontkent het zelf niet hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met wie heeft ze het allemaal gedaan dan?
Maar hoeveel zijn het er dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ken niet alle mannen uit mijn hoofd uiteraard, maar ze ontkent het zelf niet hoor.
Heb je een bron dat ze het zelf niet meer weet? Of weet jij niet meer met hoeveel mensen ze het gedaan heeft en noem je haar daarom een slet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat weet ze zelf niet meer. Tel jij al je sekspartners?
Nee schat, er zijn meerdere interviews met haar gedaan waarin ze toegeeft dat ze erg heeft genoten van haar seksuele vrijheid en dat nog steeds doet .quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je een bron dat ze het zelf niet meer weet? Of weet jij niet meer met hoeveel mensen ze het gedaan heeft en noem je haar daarom een slet?
Genieten van je seksuele vrijheid betekent dat je een slet bent?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee schat, er zijn meerdere interviews met haar gedaan waarin ze toegeeft dat ze erg heeft genoten van haar seksuele vrijheid en dat nog steeds doet .
Ook heeft ze aangetoond dat ze niet zo goed is in het onderhouden van een relatie. Let op: ik veroordeel haar niet, ze moet met haar leven doen wat ze wil.
Ja, dat klinkt echt alsof Anouk een vreselijk mens was om mee samen te zijn....quote:''Eén van mijn beste beslissingen ooit,'' zegt hij anderhalf jaar na de scheiding van Anouk. Hij voelde zich gevangen, zat in een huwelijk 'dat geen zin had'. ''Ik was niet happy, dat was the bottom line.'' Niet dat hij per se niet gelukkig was met haar. ''Maar ik ben ook een wild cat, geen doorsnee vader.'' Stotijn moest wat vrijheid voor zichzelf terugwinnen. ''Ik kan mezelf wel wegcijferen, maar tot een grens.''
Waar veroordeel ik haar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Genieten van je seksuele vrijheid betekent dat je een slet bent?
En ja, je veroordeelt haar wel, daarbij is de relatie met vader #2 beëindigd omdat hij vreemdging met alles wat vrouw was, of wil je dat ook nog haar schuld maken? Of is het misschien haar schuld dat ze dat niet vergeven heeft?
De scheiding van Postman is ook volledig aan Anouk te danken?
[..]
Ja, dat klinkt echt alsof Anouk een vreselijk mens was om mee samen te zijn....
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:57 schreef theunderdog het volgende:
En echt intelligent is ze ook niet.
Niet mijn keuze, het is een scheldwoord, en dus iets negatiefs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:38 schreef theunderdog het volgende:
Jij kiest ervoor als het woord "slet" als iets negatiefs te zien.
Het kan een scheldwoord zijn, net zoals homo dat ook kan zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet mijn keuze, het is een scheldwoord, en dus iets negatiefs.
Nee, het is een scheldwoord, de Van Dale is daar een redelijke autoriteit in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het kan een scheldwoord zijn, net zoals homo dat ook kan zijn.
Het is dus wel degelijk je keuze.
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is een scheldwoord, de Van Dale is daar een redelijke autoriteit in.
Volgens Wikipedia:quote:
Met de hele club van Sinterklaas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met wie heeft ze het allemaal gedaan dan?
Wat een goeie grap, ik kom niet meer bij van het lachen. En zo origineel ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Met de hele club van Sinterklaas.
Jij zou dus ook wel een grote negerpenis willen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:40 schreef goh het volgende:
[..]
Wat een goeie grap, ik kom niet meer bij van het lachen. En zo origineel ook.
Had een grap/opmerking als deze nog nooit eerder gezien. Maar niet heus.
Oké, om dat zo in het openbaar in een televisieprogramma te zeggen was misschien niet zo handig van haar nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:51 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me toch wel fijn voor het ego van de mannen van Anouk, dat de gemeenschap dan in ieder geval weet dat je een lul van minimaal 20 cm in je broek hebt zitten
Weet 100% zeker dat dat ook gewoon een beetje dollen van der was. Want als je alleen met mannen neukt die minstens een piemel van 20 cm in erectie hebben, dan ben je lang bezig met zoeken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:51 schreef goh het volgende:
[..]
Oké, om dat zo in het openbaar in een televisieprogramma te zeggen was misschien niet zo handig van haar nee.
En niet echt nodig. Maar dat andere mensen er steeds weer een opmerking over maken vind ik zelf een beetje afgezaagd worden.
Ik bedoel, het is ruim een jaar geleden dat ze dat deed en het reageren op een fragment ervan ruim een half jaar geleden,
Dat het voor haar kinderen en partners gênant kan zijn ben ik het wel mee eens, maar dat andere mensen er steeds weer aan herinneren helpt wat dat betreft ook niet mee vind ik.
Waar zeg ik dat? En ik ga er geen antwoord op geven, dat gaat mensen die ik niet ken niks aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:44 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Jij zou dus ook wel een grote negerpenis willen?
Echt chanant voor die kinderen dat ze Anouk als moeder hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:51 schreef goh het volgende:
Dat het voor haar kinderen en partners gênant kan zijn ben ik het wel mee eens, maar dat andere mensen er steeds weer aan herinneren helpt wat dat betreft ook niet mee vind ik.
Dat hoop ik dan maar dat dat inderdaad zo is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Weet 100% zeker dat dat ook gewoon een beetje dollen van der was.
En dat boeit Anouk denk je?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:09 schreef goh het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar dat dat inderdaad zo is.
Helaas wordt ze op dat beetje dollen (als het zo is) wel afgerekend door veel mensen, in ieder geval wel op het internet gebaseerd op de opmerkingen die ik tegenkom.
Dat kan dus een invulling zijn waarvan je niet weet of die klopt, hoe die er tegen aan kijken weet je als buitenstaander niet. Hooguit hoe ze er tegen aan zouden kunnen kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Echt chanant voor die kinderen dat ze Anouk als moeder hebben.
Hoe ze haar leven invult mag ze wat mij betreft helemaal zelf weten, daar hoor je mij niet over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat boeit Anouk denk je?
Die vrouw leeft gewoon lekker haar leven en geniet van seks.
Maar waarom was die opmerking niet handig dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef goh het volgende:
[..]
Hoe ze haar leven invult mag ze wat mij betreft helemaal zelf weten, daar hoor je mij niet over.
Ik bedoelde specifiek die opmerking in een televisieprogramma, dat die misschien niet handig was en vervolgens versterkt word doordat andere mensen dan weer aan blijven herinneren.
Oké, ik doe er nu zelf ook aan mee in dit topic maar goed.
Of bedoel je dat het na effect van die opmerking (het erop afrekenen) haar niet kan boeien?
Nee, een deel maakt de opmerkingen die ze maken uit regelrecht racistische overwegingen... dat is nog veel triester.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:00 schreef goh het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? En ik ga er geen antwoord op geven, dat gaat mensen die ik niet ken niks aan.
Ik zeg alleen dat ik die opmerking nogal afgezaagd vind. Ik bedoel, ik heb vergelijkbare opmerkingen al tig keer voorbij zien komen (niet alleen op Fok maar ook elders).
Het word zo voorspelbaar. En mijn interpretatie is dat mensen die die opmerkingen maken het zelf grappig vinden, terwijl bij mij de lol er wel vanaf gaat als ik het vaker voorbij zie komen.
Dat dat gênant zou kunnen zijn voor haar kinderen, al weet ik als buitenstaander natuurlijk niet in hoeverre die dat meekrijgen en wat ze er van vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar waarom was die opmerking niet handig dan?
Mensen hebben altijd wel iets om over te praten.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze doet het toch ook met elke neger? Waarschijnlijk schoot het nu er een keer langs tijdens de anale massage.
Preciesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ach, Anouk financiert het allemaal nog zelf in ieder geval. Je hebt er ook met 4 kinderen van 3 vaders die het lekker op kosten van de maatschappij doen.
Dat is alleen maar goed, een kritisch mens.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ach, we weten nu iig dat die kerel een paarsgepunte lans van minstens 20cm heeft.
Whut? Haar voorliefde voor donkere mannen doet afbreuk aan haar als publiek persoon? Waarom?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:15 schreef Dean87 het volgende:
hihi, geweldig dat we zo lang over Anouk kunnen slow chatten...
Ik ben echt fan van haar, echte rockchick... maar ze heeft wel een beetje een eenzijdige mannensmaak en dat doet toch afbreuk aan haar als (publiek) persoon.
She likes to be rocked by a rockhard black dick
Okay ... Je weet dat ze getrouwd is geweest met de roomblanke Edwin Jansen?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:18 schreef Dean87 het volgende:
jaho... toch beetje plat![]()
Ik val normaal op donkerharige meiden. Maar ik heb ook blonde vriendinnetjes gehad, waren super leuke meiden. Uiterlijk is niet alles en het is toch jammer dat zij zo eenzijdige smaak heeft.
Jij hebt issues.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:29 schreef Dean87 het volgende:
oja en plat als idd: ik geil op donkere mannen. Kom zeg, liefde heeft wel wat meer inhoud. Misschien is dat het wel, misschien is ze primair op seks uit in plaats van liefde. Dat zou wel verklaren waarom haar smaak wat eenzijdig is de laatste tijd.
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt issues.
En niet alleen met de Nederlandse taal.
Hihi.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:43 schreef Dean87 het volgende:
hihi, nuja ik heb mijn mening kenbaar gemaakt.
Zal ik een negerinnentopic openen ?quote:
Anouk een rockchick noemen.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:15 schreef Dean87 het volgende:
hihi, geweldig dat we zo lang over Anouk kunnen slow chatten...
Ik ben echt fan van haar, echte rockchick... maar ze heeft wel een beetje een eenzijdige mannensmaak en dat doet toch afbreuk aan haar als (publiek) persoon.
She likes to be rocked by a rockhard black dick
Als jij daar behoefte aan hebt, ik val er niet op.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik een negerinnentopic openen ?
Eerder een popsterretje idd.quote:
Je verzint gewoon dat ze 5 kinderen van 5 mannen heeft....quote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef mooi88 het volgende:
moet zij weten met wie ze gaat als ze daar mee heeft gehad ze heeft volgens mij 5 kinderen van 5 verschillende mannen,
ik lig er niet wakker van:-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |