abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143930769
Wel alle 3 spelen want je neemt je besluiten ( waar de levens van hele volksstammen aanhangen) mee naar de volgende delen, en alle DLC kopen want dat geeft heel veel context aan het verhaal. En zorg dat je wrex in leven houdt. :p
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_143935783
Hebben jullie gehoord van No Man's Sky? Als ik de hype moet geloven, is dit het spel waarop ik al jaren wacht.
linkje:
http://www.gamespot.com/a(...)ing-e3/1100-6420976/
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:57:33 #178
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_143937712

Knetters wat mooi :D
pi_143938063
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef MrStalin het volgende:
[ afbeelding ]

fapfap :D
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_143938158
Slechts 95 aanmeldingen voor EOR komend jaar :'( Er zijn waarschijnlijk meer tweedejaars dan eerstejaars ö
pi_143938474
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef ufopiloot12 het volgende:
Hebben jullie gehoord van No Man's Sky? Als ik de hype moet geloven, is dit het spel waarop ik al jaren wacht.
linkje:
Ja ja, dat zeiden ze ook over Diablo III en Duke Nukem Forever. _O- Eerst zien, dan geloven.

Doet me trouwens denken aan de hype omtrent Star Citizen. Dat heeft ook een zeer grote kans van teleurstellen geloof ik. Ze beloven zoveel, het moet echt het meeste epische computerspel ooit worden als je de Kickstarter moet geloven.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_143938502
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef ufopiloot12 het volgende:
linkje:
Ik had er nog niets over gehoord. Het ziet er interessant uit dus mijn interesse is gewekt. Veel revolutionaire spellen (de eerste Mario/Zelda spellen, Half Life Portal, Minecraft) zijn gemaakt door kleine teams die nog weinig ervaring hadden/hebben dus wat dat betreft is het eerder een aanbeveling dan een ontmoediging dat het van een klein bedrijf komt.
#NoDAPL
pi_143939021
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja ja, dat zeiden ze ook over Diablo III en Duke Nukem Forever. _O- Eerst zien, dan geloven.

Doet me trouwens denken aan de hype omtrent Star Citizen. Dat heeft ook een zeer grote kans van teleurstellen geloof ik. Ze beloven zoveel, het moet echt het meeste epische computerspel ooit worden als je de Kickstarter moet geloven.
Meestal zie je het juist niet aankomen wanneer een spel of een film of een andere kunstuiting een overweldigend succes gaat worden, zoiets laat zich nu eenmaal heel erg moeilijk sturen. Zo'n succes ontstaat enkel op een spontane manier wanneer toevallig een team met hele vakkundige mensen met veel passie en in een goede sfeer en met een gedeelde visie aan het product werkt. Het gebeurt of het gebeurt niet, je kan randvoorwaarden scheppen maar het zal slechts 1 op de vele keren wel lukken. Wie had bijv. verwacht dat Minecraft met zeer lelijke graphics (en dan nog zwaar draaiend) zo succesvol zou worden of dat Portal (de voorloper hiervan) zo'n succes zou worden? Wie had verwacht dat een voormalige Microsoft-medewerker die kon rentenieren het dominante gamebedrijf en distributiekanaal zou gaan oprichten?
#NoDAPL
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:43:47 #184
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_143939258
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 00:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

fapfap :D
jatogg
pi_143939347
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die kans zit er zeker in. Vandaar mijn ''Als ik de hype moet geloven''. Maar het concept spreekt mij zo erg aan dat mijn enthousiasme in ieder geval gewekt is.
Hopelijk maken ze de hype een beetje waar :)
pi_143939730
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik had er nog niets over gehoord. Het ziet er interessant uit dus mijn interesse is gewekt. Veel revolutionaire spellen (de eerste Mario/Zelda spellen, Half Life Portal, Minecraft) zijn gemaakt door kleine teams die nog weinig ervaring hadden/hebben dus wat dat betreft is het eerder een aanbeveling dan een ontmoediging dat het van een klein bedrijf komt.
Dat zeker. In een groter bedrijf is het een stuk lastiger om nieuwe concepten uit te proberen.
pi_143947688
quote:
6s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:03 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Loop ff langs ETV of CH anders, die zullen dat wel weten.
Thanks!

Het ging dus om een introductie die verplicht is, maar al halverwege juli volzat. Nu moet ik (binnen twee weken) een vrijstelling aanvragen, wat helemaal geen vrijstelling is omdat je vervangende opdrachten (één over cultural differences in teaching and learning, en één over de verschillende specializaties) moet doen. Dit alles weet ik alleen omdat ik zelf een aantal mailtjes heb gestuurd. Het lijkt er op dat Delft geen zin heeft om fatsoenlijke voorlichting (of überhaupt informatie over de verplichte vakken) te geven, en het nu de studenten zelf maar onder dwang laat uitzoeken.

Lekker begin van het studiejaar weer :') ik heb spontaan geen zin meer om te beginnen in Delft. 3 dagen op introductie leek me wel leuk, maar ik moet dus gewoon opdrachten schrijven over onderwerpen die me niet boeien en ook totaal niet relevant zijn voor mijn studie.

Is er eigenlijk geen verplichting voor universiteiten om voor verplichte vakken ook voldoende plekken te hebben?

/bitchmode
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:27:26 #188
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_143948175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef MrStalin het volgende:
[ afbeelding ]

"Gang is alles."

grgr, Jan de WB'r.

Ps. Dit is niet echt. Dit is een screenshot van project cars. Geeft niet als je dat niet doorhad. Dat spel is echt really really ridiculously good looking.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:28:01 #189
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_143948191
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:09 schreef defineaz het volgende:

[..]

Thanks!

Het ging dus om een introductie die verplicht is, maar al halverwege juli volzat. Nu moet ik (binnen twee weken) een vrijstelling aanvragen, wat helemaal geen vrijstelling is omdat je vervangende opdrachten (één over cultural differences in teaching and learning, en één over de verschillende specializaties) moet doen. Dit alles weet ik alleen omdat ik zelf een aantal mailtjes heb gestuurd. Het lijkt er op dat Delft geen zin heeft om fatsoenlijke voorlichting (of überhaupt informatie over de verplichte vakken) te geven, en het nu de studenten zelf maar onder dwang laat uitzoeken.

Lekker begin van het studiejaar weer :') ik heb spontaan geen zin meer om te beginnen in Delft. 3 dagen op introductie leek me wel leuk, maar ik moet dus gewoon opdrachten schrijven over onderwerpen die me niet boeien en ook totaal niet relevant zijn voor mijn studie.

Is er eigenlijk geen verplichting voor universiteiten om voor verplichte vakken ook voldoende plekken te hebben?

/bitchmode
Universiteiten en verplichtingen nakomen. :') Succes daarmee. _O-
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:44:03 #190
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_143948636
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:27 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Gang is alles."

grgr, Jan de WB'r.

Ps. Dit is niet echt. Dit is een screenshot van project cars. Geeft niet als je dat niet doorhad. Dat spel is echt really really ridiculously good looking.
Behalve die bomen dan. Die zijn echt spuuglelijk :P

Was in Gran Turismo ook al zo. Het asfalt + de wagen zag er echt gruwelijk uit, en dan stonden er aan de rand van die pixelige bomen ;(
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:55:14 #191
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_143948916
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:44 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Was in Gran Turismo ook al zo. Het asfalt + de wagen zag er echt gruwelijk uit, en dan stonden er aan de rand van die pixelige bomen ;(
Daarom zijn ze wss ook flink geblurred op de achtergrond. _O-
pi_143948954
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:44 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Mooie bomen vreten dan ook veel vermogen. En het is niet alsof het echt boeit bij een racespel, op een gegeven moment gooien ze er toch motion blur overheen.
pi_143952782

Ik zit in groep 3, dus vier dagen vrij. *G*
pi_143953165
Trouwens, 104 tweedejaars. Best netjes, eerste keer dat we over de 100 heengaan voor zover ik weet.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:59:42 #195
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_143953376
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:55 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Daarom zijn ze wss ook flink geblurred op de achtergrond. _O-
behalve dat kartonnen ding rechts

quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

Mooie bomen vreten dan ook veel vermogen. En het is niet alsof het echt boeit bij een racespel, op een gegeven moment gooien ze er toch motion blur overheen.
ja maar het doet wel erg af aan de ervaring, zeker omdat de rest er wel zo ontzettend strak uitziet
pi_143953436
Vorige record was 84 herinschrijvingen, dus daar zijn we dik overheen gegaan. *G*
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:04:55 #197
349633 SiIk
Echt zijde
pi_143953567
Jij zat toch uberhaupt pas in het eerste jaar van jouw studierichting?
Ik snap het niet.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_143953682
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:04 schreef SiIk het volgende:
Jij zat toch uberhaupt pas in het eerste jaar van jouw studierichting?
Ik snap het niet.
Nee, eerste jaar van het nieuwe curriculum. De opleiding wordt 15 dit jaar. Lustrumjaar dus.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:10:36 #199
349633 SiIk
Echt zijde
pi_143953780
Keileuk.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_143953967
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:10 schreef SiIk het volgende:
Keileuk.
Helemaal dolletjes ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')