Pak dan een italiaanse bol. Sla,r ode ui, tomaat, paprika, spek, kaas. En ketchupquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef Geerd het volgende:
12 hamburgers witte bollen zooi uien en van die paddenstoelen. Wat plakken kaas er los bij klaar.
Super simpel en wie lust er geen broodje hamburger.
Nee, op de kolenbrander waarboven het gemaakt werd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:03 schreef habitue het volgende:
[..]
carbonara slaat op de peper niet op het eigeel.
Door de pan op 't vuur te laten staan als het ei erbij zit, waardoor je ei te ver gaart en je dus roerei krijgt in plaats van een romige saus op basis van ei.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Anderen zeggen weer dat het een maaltijd was voor steenkolenwerkers en de peper deed denken aan steenkool.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nee, op de kolenbrander waarboven het gemaakt werd.
Pasta Carbonara mét.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:47 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Prima, maar noem het dan gewoon pasta alla roomsaus. Of zo.
of pannenkoekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, had die kipvleugels gemaakt
Ik doe ze meestal allebei, 50/50. Zo heb ik het geleerd van een Italiaanse vriend en altijd gedacht dat het zo hoort. Maar nu vraag ik me toch af hoe het dan echt hoortquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:41 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
En parmezaanse kaas
Carbonara hoort met pecorino.
Het laten maken door iemand die denkt dat het niet te verneuken is lijkt me een goed begin.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |