abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:04:42 #1
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143812498

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 1% gewijzigd door Quoi op 26-08-2014 10:25:51 ]
pi_143812829
Schoeisel is het in dit geval niet. Eerder te snel opgebouwd. Gewoon weer wat rustiger aan gaan doen en dan komt het wel weer goed waarschijnlijk.
pi_143812848
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens blessureaanwijzer is 9 van de 10 keer verkeerd schoeisel de oorzaak. Maar kan ook door te snelle opbouw komen.
Deze site wordt gesponsord door de Nikesen, Brooksen en Mizuno's van deze aarde? Want het lijkt mij eerder andersom.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 augustus 2014 @ 14:18:16 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143812925
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:15 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Deze site wordt gesponsord door de Nikesen, Brooksen en Mizuno's van deze aarde? Want het lijkt mij eerder andersom.
Schijnt wat met de stand van de voet te maken te hebben bij landing. Anyway, mijn fysio (zie je Zwabber) heeft het geen moment over schoeisel gehad, maar wel over spierkracht, spierlengte en belasting en opbouw toen ik vorig jaar November bij hem was met deze klacht.

Het lijkt bij mij ook niet gerelateerd aan m'n schoenen :)
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:19:02 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143812954
Mijn fysio heb ik al heel lang niet meer gezien *O*
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 augustus 2014 @ 14:21:12 #6
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143813026
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:19 schreef YUR het volgende:
Mijn fysio heb ik al heel lang niet meer gezien *O*
We hebben niet allemaal dat katachtige atletische lichaam van jou Yur!
pi_143813050
Fysio is prima hoor, je kan naar mijn idee er beter voor zorgen dat het niet zo erg wordt dat je naar de fysio hoeft.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:23:10 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143813079
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

We hebben niet allemaal dat katachtige atletische lichaam van jou Yur!
Ja nou! :P
F means you're fucked
pi_143813503
Wie is Arjen van der K? :+
pi_143813544
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Wie is Arjen van der K? :+
Voccar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:38:38 #11
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143813547
Staat die niet gewoon in de lijst in de groep?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:41:55 #12
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143813637
Goed bezig, zwabber! Altijd fijn om vooruitgang te zien!

Personal best 3 km of 14m:34s which is a 0m:00s improvement.

:D
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_143813773
Dank! Had wel in de lijst gekeken maar blijkbaar met m'n neus :')

*terug aan het werk gaat*
pi_143813775
Is er in Endomundo een manier om te mass-importen? Of gaat dat alleen per gpx?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_143813827
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:46 schreef CaLeX het volgende:
Is er in Endomundo een manier om te mass-importen? Of gaat dat alleen per gpx?
Vanuit waaruit?

Ik heb laatst via tapiriik Garmin Connect, Endomondo en Strava gesynched. Even inloggen op alle sites (tapiriik kent er nog veel meer), eventjes wachten, en je heb de hele historie aan loopjes compleet.
pi_143813925
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:41 schreef Wolve000 het volgende:
Goed bezig, zwabber! Altijd fijn om vooruitgang te zien!

Personal best 3 km of 14m:34s which is a 0m:00s improvement.

:D
Soms lukt het om boven jezelf uit te stijgen.
pi_143814047
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:48 schreef pijll het volgende:

[..]

Vanuit waaruit?

Ik heb laatst via tapiriik Garmin Connect, Endomondo en Strava gesynched. Even inloggen op alle sites (tapiriik kent er nog veel meer), eventjes wachten, en je heb de hele historie aan loopjes compleet.
Vanuit Runkeeper.

Sinds november '13 heb ik nu 3 apps |:(
nov'13 tm maart Runtastic
maart - jun Runkeeper
En nu Tomtomsport (vanaf 25-6)

Voor de gezelligheid ben ik vanuit hier ook aan endomundo begonnen en deze bevalt stukken beter dan de 3 bovengenoemde. Dus zou ik ook oudere trainingen in endo willen laden.
pi_143814115
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:54 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Vanuit Runkeeper.

Sinds november '13 heb ik nu 3 apps |:(
nov'13 tm maart Runtastic
maart - jun Runkeeper
En nu Tomtomsport (vanaf 25-6)

Voor de gezelligheid ben ik vanuit hier ook aan endomundo begonnen en deze bevalt stukken beter dan de 3 bovengenoemde. Dus zou ik ook oudere trainingen in endo willen laden.
Ja, tapiriik kan ook loopjes van Runkeeper naar Endomondo halen. Voor $2 per jaar zelfs automatisch, naar het schijnt (niet zelf geprobeerd).
pi_143814312
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:57 schreef pijll het volgende:

[..]

Ja, tapiriik kan ook loopjes van Runkeeper naar Endomondo halen. Voor $2 per jaar zelfs automatisch, naar het schijnt (niet zelf geprobeerd).
thnx dat is dan weer niet nodig.

Zojuist gedraaid, en volgens mij pakte hij alleen de daadwerkelijk gelogde loopjes. Dus niet de handmatig toegevoegde. Scheelt iig iets aan overzetten
pi_143814322
Damn verslag getypt.. sluit ik perongeluk het verkeerde tabje :X }:| Maar heb het nog maar eens geschreven.

SPOILER
Woensdag 4 km bij de beekloop. Hoop dat mijn benen dan wat minder stram zijn dan nu :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143814394
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:04 schreef CaLeX het volgende:

[..]

thnx dat is dan weer niet nodig.

Zojuist gedraaid, en volgens mij pakte hij alleen de daadwerkelijk gelogde loopjes. Dus niet de handmatig toegevoegde. Scheelt iig iets aan overzetten
Dat zou kunnen. Maar bij mij duurde het wel een paar uur voordat mijn volledige loopgeschiedenis overgezet was. Dus misschien komen die andere loopjes nog.
pi_143814911
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Damn verslag getypt.. sluit ik perongeluk het verkeerde tabje :X }:| Maar heb het nog maar eens geschreven.

SPOILER
Woensdag 4 km bij de beekloop. Hoop dat mijn benen dan wat minder stram zijn dan nu :D
*O* hoelang hebben jullie er nu over gelopen?

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef pijll het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Maar bij mij duurde het wel een paar uur voordat mijn volledige loopgeschiedenis overgezet was. Dus misschien komen die andere loopjes nog.
Geduld? Wat is dat?? :X
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:23:53 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143814959
Buienradar voorspelt een goed gehydrateerde training vanavond ^O^
F means you're fucked
pi_143815043
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:23 schreef YUR het volgende:
Buienradar voorspelt een goed gehydrateerde training vanavond ^O^
Da's mooi, want we moeten 10x400m
Zeeuwse mossels kunnen altijd!