Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Op maandag 25 augustus 2014 13:58 schreef Swetsenegger het volgende: Volgens blessureaanwijzer is 9 van de 10 keer verkeerd schoeisel de oorzaak. Maar kan ook door te snelle opbouw komen.
Deze site wordt gesponsord door de Nikesen, Brooksen en Mizuno's van deze aarde? Want het lijkt mij eerder andersom.
Deze site wordt gesponsord door de Nikesen, Brooksen en Mizuno's van deze aarde? Want het lijkt mij eerder andersom.
Schijnt wat met de stand van de voet te maken te hebben bij landing. Anyway, mijn fysio (zie je Zwabber) heeft het geen moment over schoeisel gehad, maar wel over spierkracht, spierlengte en belasting en opbouw toen ik vorig jaar November bij hem was met deze klacht.
Het lijkt bij mij ook niet gerelateerd aan m'n schoenen
Op maandag 25 augustus 2014 14:46 schreef CaLeX het volgende: Is er in Endomundo een manier om te mass-importen? Of gaat dat alleen per gpx?
Vanuit waaruit?
Ik heb laatst via tapiriik Garmin Connect, Endomondo en Strava gesynched. Even inloggen op alle sites (tapiriik kent er nog veel meer), eventjes wachten, en je heb de hele historie aan loopjes compleet.
Ik heb laatst via tapiriik Garmin Connect, Endomondo en Strava gesynched. Even inloggen op alle sites (tapiriik kent er nog veel meer), eventjes wachten, en je heb de hele historie aan loopjes compleet.
Vanuit Runkeeper.
Sinds november '13 heb ik nu 3 apps nov'13 tm maart Runtastic maart - jun Runkeeper En nu Tomtomsport (vanaf 25-6)
Voor de gezelligheid ben ik vanuit hier ook aan endomundo begonnen en deze bevalt stukken beter dan de 3 bovengenoemde. Dus zou ik ook oudere trainingen in endo willen laden.
Trek eens aan mijn vinger? Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Sinds november '13 heb ik nu 3 apps nov'13 tm maart Runtastic maart - jun Runkeeper En nu Tomtomsport (vanaf 25-6)
Voor de gezelligheid ben ik vanuit hier ook aan endomundo begonnen en deze bevalt stukken beter dan de 3 bovengenoemde. Dus zou ik ook oudere trainingen in endo willen laden.
Ja, tapiriik kan ook loopjes van Runkeeper naar Endomondo halen. Voor $2 per jaar zelfs automatisch, naar het schijnt (niet zelf geprobeerd).
Damn verslag getypt.. sluit ik perongeluk het verkeerde tabje Maar heb het nog maar eens geschreven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 4 km bij de beekloop. Hoop dat mijn benen dan wat minder stram zijn dan nu
Zojuist gedraaid, en volgens mij pakte hij alleen de daadwerkelijk gelogde loopjes. Dus niet de handmatig toegevoegde. Scheelt iig iets aan overzetten
Dat zou kunnen. Maar bij mij duurde het wel een paar uur voordat mijn volledige loopgeschiedenis overgezet was. Dus misschien komen die andere loopjes nog.
Op maandag 25 augustus 2014 15:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende: Damn verslag getypt.. sluit ik perongeluk het verkeerde tabje Maar heb het nog maar eens geschreven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 4 km bij de beekloop. Hoop dat mijn benen dan wat minder stram zijn dan nu
Dat zou kunnen. Maar bij mij duurde het wel een paar uur voordat mijn volledige loopgeschiedenis overgezet was. Dus misschien komen die andere loopjes nog.
Geduld? Wat is dat??
Trek eens aan mijn vinger? Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.