Pfff. Hoe ver was ze? Lekker verantwoord om in laatste weken nog te vliegen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:30 schreef picodealion het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)evallende-vrouw.html
Hier zat ik dus in
In elkaars friendzone, wie in wiens zit weet ik zelf ook niet.quote:
Dat dacht ik ook, maar ook dat ze nog mocht vliegen van die maatschappij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfff. Hoe ver was ze? Lekker verantwoord om in laatste weken nog te vliegen.
Dyon en ik zijn dikke vrienden, ook al is dat niet te zien op Fok.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
In elkaars friendzone, wie in wiens zit weet ik zelf ook niet.
Ja heel diep van binnen zeker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dyon en ik zijn dikke vrienden, ook al is dat niet te zien op Fok.
Vrij ver geloof ik. Vrij jonge dame ook, straalde ook niet heel veel verantwoordelijkheid uit. Misschien lag het aan haar zwangerschap, maar ze moest wel meerdere keren worden aangesproken voor vertrek over dingen als haar tas die rondzwierf en dat ze haar riem nog steeds niet vasthad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfff. Hoe ver was ze? Lekker verantwoord om in laatste weken nog te vliegen.
En je bent niet eens donker!quote:
True.. ik ben zo wit als maar kanquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En je bent niet eens donker!
guttekequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:30 schreef picodealion het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)evallende-vrouw.html
Hier zat ik dus in
Ik zat er ook al zo raar naar te kijken. Ik wist dat hij van de filmschool kwam ten tijde van de opnames van LOTR en dat was in 1999, dus ik had hem ook niet veel ouder geschat... Ik vind hem en Kirsten Dunst trouwens leuk in Elizabethtown!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:29 schreef DragonFodder het volgende:
Gecheckt, 1977 dus. Dus hij is 37
Precies, dat was ook mijn gedachtengang. En ja, ze zijn samen schattig in Elizabethtown. Dat is ook een uiterst schattige filmquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik zat er ook al zo raar naar te kijken. Ik wist dat hij van de filmschool kwam ten tijde van de opnames van LOTR en dat was in 1999, dus ik had hem ook niet veel ouder geschat... Ik vind hem en Kirsten Dunst trouwens leuk in Elizabethtown!
Oh hiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Gotta love cosplay
[ afbeelding ]
ja!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:10 schreef Sands het volgende:
Weet iemand nog een leuke film om te kijken?
In welke hoek zoek je een film?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:15 schreef hornage het volgende:
[..]
In welke hoek zoek je een film?
Simpel vermaak? Nadenkertje? Oscarwaardig drama? Actie, humor, horror?
Al gezienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:22 schreef DragonFodder het volgende:
Actie, humor, horror: cabin in the woods, dale and tucker vs evil, knights of badassdom, fright night.
Horrors met geesten vind ik de saaiste, doe mij maar een slasher of een leuke monsterfilmquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:30 schreef hornage het volgende:
Ik zie op je icheckmovies dat je nog niet alles hebt gezien van de All Time Box Office.
https://www.icheckmovies.(...)x+office/?user=sands
The Conjuring nog niet gezien? Schijnt wel goed vermaak te zijn...
What Lies Beneath is ook wel goed vermaak imho, Percy Jackson: Sea of Monsters vast en zeker ook wel...Genoeg opties!
Feast is wel grappigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Horrors met geesten vind ik de saaiste, doe mij maar een slasher of een leuke monsterfilm
quote:
Klinkt als From Dusk Till Dawnquote:Patrons locked inside of a bar are forced to fight monsters.
Straks roepen we de Dyon nog op met die puntjes...quote:
O hij is er al...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben blij dat ik het goede voorbeeld kan geven...
Misschien krijgen we dan ook wel 3 wensen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Straks roepen we de Dyon nog op met die puntjes...
Verwensingen krijgen we al genoeg...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien krijgen we dan ook wel 3 wensen...
Met * en ...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Verwensingen krijgen we al genoeg...
Ik heb volgens mij nog geen slecht woord over je gezegd toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Verwensingen krijgen we al genoeg...
Doe eens een goed woord?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog geen slecht woord over je gezegd toch?
Waarom? Wees blij dat ik geen slecht woord over je spreekquote:
DYON HEEFT GESPROKEN...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom? Wees blij dat ik geen slecht woord over je spreek
Ondertiteling, iemand?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:41 schreef drakin het volgende:
[..]
O hij is er al...
Niu nog Robbie...86 ofzo en het is niey stil meer...
Kun je geen goede woorden vinden? Is iets goeds zeggen over iemand dan zo zwaar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom? Wees blij dat ik geen slecht woord over je spreek
Wie zegt dat ik over jou iets goeds wil zeggen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je geen goede woorden vinden? Is iets goeds zeggen over iemand dan zo zwaar?
Je hebt het vast wel in je ergens als je goed zoekt om een keertje positief te kunnen zijn.
Diep van binnen wil je dat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik over jou iets goeds wil zeggen?
Go dyon go...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik over jou iets goeds wil zeggen?
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef Sands het volgende:
Critters 2 & 3, Patch Adams en Die Hard 3 vandaag gekeken.
Ja maar dat is Maarten he aka de oudere versie van robby.quote:
Ik hou van die man.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja maar dat is Maarten he aka de oudere versie van robby.
"probeerde" . Was het 'm nou wel gelukt of niet?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit weekend bij het uitgaan kwam er een kerel naar me toe en zei: "i see you and I just want to kiss you", waarna hij me probeerde te zoenen. Ook een manier om een vrouw te versieren
Mijn wang zat vol kwijl maar verder niks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:58 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
"probeerde" . Was het 'm nou wel gelukt of niet?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn wang zat vol kwijl maar verder niks.
...quote:
* dyonvbaal pakt zijn laptop en rent naar de slaapkamerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:45 schreef hornage het volgende:
OMG
Meisje neukt live op NL'se radio
Goed voor de gefrustreerden onder ons
Ben je al klaar?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Owh yeah! De puntjes winnen aan populariteit
[..]
* dyonvbaal pakt zijn laptop en rent naar de slaapkamer
Gelukkig maar, ik was al bang dat het niet ok wasquote:
Jullie zijn één.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:45 schreef Robby87 het volgende:
Waarom word ik altijd gelinked met die afgrijselijke Dyon.
Je zou willen dat je mij was!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:45 schreef Robby87 het volgende:
Waarom word ik altijd gelinked met die afgrijselijke Dyon.
Je hebt ons alle 2 gezien.. en we zijn gelukkig geen eeneiige tweelingquote:
Niet qua uiterlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je zou willen dat je mij was!
[..]
Je hebt ons alle 2 gezien.. en we zijn gelukkig geen eeneiige tweeling
Gelukkig net zo min qua persoonlijkheidquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toegegeven, ik zou ook wel met een rijpe vrouw ondeugende dingen willen doen.
Stop ermee en ga gewoon gezellig naar het Lux cafe (of een andere iets waar je wat kan drinken. Samson, Blonde pater, iets aan de grote markt) en daar met vrouwen praten...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:59 schreef Robby87 het volgende:
Godver, Paiq schiet geen meter op.
Dyon, oh zo geweldige doppelgänger van me, geef eens wat tips!
Dyon heeft gesproken!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Stop ermee en ga gewoon gezellig naar het Lux cafe (of een andere iets waar je wat kan drinken. Samson, Blonde pater, iets aan de grote markt) en daar met vrouwen praten...
Dat is veel te eng.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Stop ermee en ga gewoon gezellig naar het Lux cafe (of een andere iets waar je wat kan drinken. Samson, Blonde pater, iets aan de grote markt) en daar met vrouwen praten...
Go for it Robbyquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is veel te eng.
Ik heb trouwens wel een oogje op iemand die bij de LUX werkt... maar die is veel te leuk en ongetwijfeld al bezet enzo.
Gewoon postenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Mag je een foto van een persoon die je op google hebt gevonden gewoon hier posten? Of krijg je dan weer problemen met toestemming vragen en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |