Als het goed is welquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:50 schreef Lastpost het volgende:
Hier trouwens iemand die gebruik heeft gemaakt van die pre-order actie bij de GM?
Wat ik me afvroeg, heb hier 3 games liggen die stof happen die daar een used-verkoopwaarde hebben van 25, 40 en 45 euro. Kan ik die dan ook omruilen voor 2 van die pre-order games?
GTFO kut reviewersquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:38 schreef Jorwol het volgende:
Friday12, speel de Redux-versie voor de review
quote:
Hebben ze gewoon gister al gedaan de servers waren toch al platquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:00 schreef jackson het volgende:
PlayStation Network is back online & scheduled planned maintenance for today will not go ahead.
http://blog.eu.playstatio(...)tion-network-update/
Anders lees je het gewoon.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:01 schreef Friday12 het volgende:
Hebben ze gewoon gister al gedaan de servers waren toch al plat![]()
morgen gewoon in de store te downloaden en 10 september komt de disc.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]10 september
[..]
Hebben ze gewoon gister al gedaan de servers waren toch al plat![]()
Zal er wel tof uitzienquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:02 schreef Jimbo het volgende:
pff wat een kut klusje al die ava's bij iedereen te doen, heb gelijk geen zin meer![]()
Sorry nam het aan dat ze dat gedaan haddenquote:
Zou je mij er gelijk weer bij kunnen zetten, aub?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:02 schreef Jimbo het volgende:
pff wat een kut klusje al die ava's bij iedereen te doen, heb gelijk geen zin meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:10 schreef Friday12 het volgende:
Hey Jimbo nu nog een index van games per user?Als fok nou eens html5 of iets ging ondersteunen kon ik t wel maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar nee, dit is puur bb. dat kan ik nieteens
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
staat erbijquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou je mij er gelijk weer bij kunnen zetten, aub?
Na elke zoveel topics verdwijn ik weer
Solique - SoliqueNL
Thanksquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
GTFO kut reviewers
Nee grapje! Is het tof?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als fok nou eens html5 of iets ging ondersteunen kon ik t wel maken.
maar nee, dit is puur bb. dat kan ik nieteens
Dan ben ik zelf aan het spelen hoop ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]Ja is zeker tof! Check de review aan het eind van de week maar
En dan noemen ze me luiquote:
Denk wel dat ik veel views krijg met m'n goddelijke lichaamquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Alleen als je streamt op Twitch anders zou ik het links laten liggen.
twitch is voor paupers. echte mannen streamen op youtubequote:Op maandag 25 augustus 2014 14:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Denk wel dat ik veel views krijg met m'n goddelijke lichaam
Nul komma nul.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:56 schreef Enchanter het volgende:
Heeft zo een camera meerwaarde ?
M'n zwager zegt van wel , is wel leuk voor de wat kleinere kinderen zegt hij.
Morgen komt (hopelijk) m'n PS4 binnen , maar zit te twijfelen of ik zo een camera er bij moet halen.
Zet mij er ook maar bij: NL-Superman-NLquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En dan noemen ze me lui![]()
Maarja zal vanavond nog ff verder klussen aan de OP, nu hard aan den arbeit
Zoals ik de voorwaarden gelezen heb zou dat gewoon mogenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:50 schreef Lastpost het volgende:
Hier trouwens iemand die gebruik heeft gemaakt van die pre-order actie bij de GM?
Wat ik me afvroeg, heb hier 3 games liggen die stof happen die daar een used-verkoopwaarde hebben van 25, 40 en 45 euro. Kan ik die dan ook omruilen voor 2 van die pre-order games?
als je dik en lelijk bent zou ik hem weglatenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:56 schreef Enchanter het volgende:
Heeft zo een camera meerwaarde ?
M'n zwager zegt van wel , is wel leuk voor de wat kleinere kinderen zegt hij.
Morgen komt (hopelijk) m'n PS4 binnen , maar zit te twijfelen of ik zo een camera er bij moet halen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je dik en lelijk bent zou ik hem weglaten
Dat wordt dus een camera aanschaffenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Denk wel dat ik veel views krijg met m'n goddelijke lichaam
dit vraagt om picsquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt dus een camera aanschaffen
Al die josti's voegen niets vernieuwends toe, allemaal slechte kopieën van de echte club youtubers/ streamers die miljoenen per jaar binnenhalen. .quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit vraagt om pics
tenzij je een gozer bent, dan zou ik zeggen laat het sowieso maar zitten.Volk met downs achter de camera staat twitch al vol mee helaas
manvsgamequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Al die josti's voegen niets vernieuwends toe, allemaal slechte kopieën van de echte club youtubers/ streamers die miljoenen per jaar binnenhalen. .
Nee, de enige die hier een josti is ben jij. Je hebt daarnaast downs en je bent een infantiel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Al die josti's voegen niets vernieuwends toe, allemaal slechte kopieën van de echte club youtubers/ streamers die miljoenen per jaar binnenhalen. .
Youtube gaat ook echt via de PS4quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
twitch is voor paupers. echte mannen streamen op youtube
UH JA! Koop een game capture card voor je ps4, boem op youtube. Daar bereik je veel meer mensen mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Youtube gaat ook echt via de PS4, mensen die generaliseren zijn paupers.
heb echt nog nooit een jewtube live stream gekekenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
UH JA! Koop een game capture card voor je ps4, boem op youtube. Daar bereik je veel meer mensen mee.
echte mannen streamen gewoon niet... die gamen gewoon.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
twitch is voor paupers. echte mannen streamen op youtube
Een keer tijdens de E3 omdat twitch aan het flippen wasquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb echt nog nooit een jewtube live stream gekeken
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef Retarded het volgende:
[..]
echte mannen streamen gewoon niet... die gamen gewoon.
Club streamers? Wat is dat in godsnaam? Zoiets?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Mij toevoegen zou een goede zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:32 schreef Jimbo het volgende:
Iemand nog request voor de OP?
Binnen het bereik van de BBcode dan
psnid ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:35 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mij toevoegen zou een goede zijn
Noppie2000
Keltie - Dutchkeltie ..quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:32 schreef Jimbo het volgende:
Iemand nog request voor de OP?
Binnen het bereik van de BBcode dan
Welke game is dit?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:51 schreef Rijst het volgende:
Enge boom.Hij heet Magna
[ afbeelding ]
child of lightquote:
zo iets is leuk als t automatisch update iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met de tijd een top 10 qua games (zowel uitgekomen als nog te verschijnen)? Info over PlayStation Plus misschien.
Lees je eigen site potverdorie eensquote:
hier en daar ook een neus zag ik alquote:
haha die jorwol. mag ik ook bij de crew?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lees je eigen site potverdorie eens
http://games.fok.nl/review/651553/1/1/100/child-of-light.html
Ja hoor. Ik regel je rechten wel even.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha die jorwol. mag ik ook bij de crew?
ik bedoel het woordquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier en daar ook een neus zag ik al
thnxquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik regel je rechten wel even.
Ik lees geen reviews van fanboysquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lees je eigen site potverdorie eens
http://games.fok.nl/review/651553/1/1/100/child-of-light.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef RRuben het volgende:
KLB / Fanatieke gamers het filmpje uit dit topicben benieuwd hoe SodaPoppin zou reageren als dat bij hem gebeurd
Not sure if real or trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk is dit nepquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
het is denk ik nep maar nog steeds geniaal
quote:
quote:
tyquote:
hahahahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:19 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Fuck. Heb dus echt niks met cod hahahaha
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:19 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Fuck. Heb dus echt niks met cod hahahaha
Can't help itquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]tja gewoon niet naar je trophy list kijken
Dear oh dearquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef PSYCHEV het volgende:
Heren en dames, vraagje. Door mijn enorme OCD irriteer ik me kapot aan mijn trophy list op het moment. Ik heb laatst bij een maat mijn PSN ID gekoppeld toen we daar gamede en zijn er nu dus 2 games (COD Ghost en Worms) in mijn Trophylist met 0% gekomen (heb verder alleen Trials). Maar ik kan er dus niet tegen dat er games met 0% instaan.
Is er een manier die games weg te krijgen? Of moet ik ze lenen en spelen?
https://www.theinformatio(...)al-to-Acquire-Twitchquote:Amazon Nears Deal to Acquire Twitch
Google heeft onlangs Twitch toch overgenomenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:50 schreef Cikx het volgende:
Wacht, wat?
[..]
https://www.theinformatio(...)al-to-Acquire-Twitch
Dacht ik ook jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Google heeft onlangs Twitch toch overgenomen
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Google heeft onlangs Twitch toch overgenomen
Aldus Tweakers.quote:Amazon zou dicht bij een overname zijn van Twitch, een dienst waarmee gamers gameplaybeelden kunnen streamen. Volgens onbevestigde berichten komt er binnen korte tijd meer duidelijkheid over de acquisitie.
Dat schrijft The Information maandagavond. De Amerikaanse techsite zegt op basis van twee bronnen, die 'bekend zouden zijn met de zaak', dat de gesprekken in een vergevorderd stadium zijn. Mogelijk is er al een overeenkomst, maar hierover kan The Information naar eigen zeggen nog geen duidelijkheid verschaffen. Zowel Amazon als Twitch was niet bereikbaar voor commentaar.
Het gerucht over een overname van Twitch door Amazon is enigszins opvallend te noemen. Amerikaanse media noemden namelijk eerder dit jaar Google nog als kandidaat, hoewel de overnamegesprekken toen nog in een vroeg stadium zouden zijn. De internetgigant had naar verluidt één miljard dollar in cash over voor de dienst, die zou worden overgenomen door dochterbedrijf YouTube.
Twitch, dat gamers gameplaybeelden laat streamen vanaf hun console, bestaat sinds 2011 en is in die korte tijd flink gegroeid. Per maand uploaden een miljoen mensen gameplaybeelden. Eerder dit jaar bleek uit onderzoek dat Twitch op piekmomenten 1,8 procent van het Amerikaanse internetverkeer veroorzaakt. Dat is meer dan waar Facebook, Valve en Amazon verantwoordelijk voor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn er al. De witte PS4 is daarom oa in Nederland te krijgen en de prijs is al 20 gedaald.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:20 schreef I.C.O.N. het volgende:
Denken jullie dat er leuke aanbiedingen / prijsverlaging komt wanneer de Xbox one Hier te krijgen is?!
Ga ook een ps4 halen maar wacht denk ik nog even
Watch Dogsquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:29 schreef PSYCHEV het volgende:
Welk spel zouden jullie aanraden voor de PS4 op dit moment? Heb alleen Trials, en m'n vriendin wil persé een game kopen voor mn bday
Last of Us. Maar die is dan wel goedkoop voor haar. Kies gewoon een lekker dure Destiny en haal hem over 2 weekjes op.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:29 schreef PSYCHEV het volgende:
Welk spel zouden jullie aanraden voor de PS4 op dit moment? Heb alleen Trials, en m'n vriendin wil persé een game kopen voor mn bday
Last of Us, Diablo 3 of nog even wachten op Destiny. Geen Watch Dogs.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:29 schreef PSYCHEV het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:30 schreef Jimbo het volgende:
PS+ kopje toegevoegd aan de OP.
Zal woensdag ook een aankomend: kopje maken
Watch dogsquote:
Ik gok dat Game Mania een paar duizend 2e hands exemplaren erbij gaat krijgen voor het einde van hun inruilactie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:33 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Watch dogshet spel waar iedereen jaren op heeft gewacht en waar na een week al een stof laag op zat
staat erbijquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Goed bezig!
Kan je mij er ook bij zetten?
Verbodsbord - Malle-Henkie
Dan moet je toch echt je huis een keer schoonmaken. Een laag stof ergens op na een week is geen gezonde leefsituatie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:33 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Watch dogshet spel waar iedereen jaren op heeft gewacht en waar na een week al een stof laag op zat
Dit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:37 schreef VulpX het volgende:
Overigens is Watch_Dogs gewoon een solide game. Geen klassieker, maar zeker vermakelijk.
Het is een spel dat wel 'OK' is maar nou niet super boeiend zoals het van te voren leek...quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:37 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt je huis een keer schoonmaken. Een laag stof ergens op na een week is geen gezonde leefsituatie.
Overigens is Watch_Dogs gewoon een solide game. Geen klassieker, maar zeker vermakelijk.
Dit. Het is echt geen kutgame hoor, maar er zijn genoeg games die je tijd méér verdienenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:38 schreef Kensuke het volgende:
Solide is niet goed genoeg als er tig andere alternatieven zijn imo.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is een spel dat wel 'OK' is maar nou niet super boeiend zoals het van te voren leek...
The Last of Us rift![]()
Bijna iedereen is er (terecht) positief over.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:46 schreef PSYCHEV het volgende:
Ja wat is dat trouwens met Destiny? Zit nu wat youtube vids ervan te kijken, maar ik hoor heel erg gemixte reacties erop?
Ik heb me er erg goed mee vermaakt en de plat gehaald.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:38 schreef Kensuke het volgende:
vind je halo leuk?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:46 schreef PSYCHEV het volgende:
Ja wat is dat trouwens met Destiny? Zit nu wat youtube vids ervan te kijken, maar ik hoor heel erg gemixte reacties erop?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:42 schreef Cikx het volgende:
[..]Heb daarnet een Deadmau5 amulet gevonden.
is het een mmo? ;oquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vind je halo leuk?
vind je borderlands leuk?
Beetje van de Wow enzo?
2/3 ja ?
kopen die hap
quasiquote:
Die zitten erin, maar als je wilt kan je altijd in je eentje spelen en net zo ver komen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zitten toch ook raids en shit in dan zie ik het als een MMO
dus jou moeder is ook een mmo omdat die geraid moet worden met minimaal 40 man tegelijk ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zitten toch ook raids en shit in dan zie ik het als een MMO
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus jou moeder is ook een mmo omdat die geraid moet worden met minimaal 40 man tegelijk ?
OHHHHHH BUUUUUUURRRN
Nee hoor, grapje
Er zijn genoeg MMOs waar je als solo speler ook zonder problemen max level kunt halen. En in sommigen zit zelfs nauwelijks meer multiplayer en schijnt MMO te staan voor 'Me Myself Online', maar dat is een andere discussie. MMOs zijn tegenwoordig een mix van single player en multiplayer. Ik zie Destiny daarom wel als MMO.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die zitten erin, maar als je wilt kan je altijd in je eentje spelen en net zo ver komen.
maar jij bent een vrouw, die denkt toch altijd gelijk te hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:02 schreef Morri het volgende:
[..]
Er zijn genoeg MMOs waar je als solo speler ook zonder problemen max level kunt halen. En in sommigen zit zelfs nauwelijks meer multiplayer en schijnt MMO te staan voor 'Me Myself Online', maar dat is een andere discussie. MMOs zijn tegenwoordig een mix van single player en multiplayer. Ik zie Destiny daarom wel als MMO.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar jij bent een vrouw, die denkt toch altijd gelijk te hebben
Dan ben jij een uitzondering. Games hoeven trouwens niet MMO of singleplayer te zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:02 schreef Morri het volgende:
[..]
Er zijn genoeg MMOs waar je als solo speler ook zonder problemen max level kunt halen. En in sommigen zit zelfs nauwelijks meer multiplayer en schijnt MMO te staan voor 'Me Myself Online', maar dat is een andere discussie. MMOs zijn tegenwoordig een mix van single player en multiplayer. Ik zie Destiny daarom wel als MMO.
Ehm, neequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Als je nu Playstation Plus afsluit, is het dan mogelijk om Drive Club gratis te downloaden op de release? En blijft deze dan ook voor altijd bruikbaar, of is het na een maand niet meer mogelijk om het te spelen?
t staat zelfs in de opquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Als je nu Playstation Plus afsluit, is het dan mogelijk om Drive Club gratis te downloaden op de release? En blijft deze dan ook voor altijd bruikbaar, of is het na een maand niet meer mogelijk om het te spelen?
http://www.xgn.nl/rubriek(...)alen-voor-online-ps4quote:
Ik vroeg me dat af, naar aanleiding van dit artikel.quote:Wie eens in de zoveel maanden wil betalen, kan dat ook doen. Contrast en Resogun waren de eerste games die gratis beschikbaar werden gesteld voor PS Plus-members. Als het uitgestelde Drive Club op de markt verschijnt, zal ook die game gratis worden aangeboden voor abonnees. Overigens zal voor bepaalde titels PS Plus niet nodig zijn. Denk maar aan The Elder Scrolls Online, waar spelers al twaalf euro per maand voor moeten neerleggen. Of voor free-to-play games als Planetside 2 en DC Universe Online. Daarnaast lopen de kortingen op downloads wel op tot 75 procent en krijgen gebruikers tot meer dan drie gigabyte aan extra opslagruimte voor online games.
Nee, het is een mingleplayer, ook volgens de makers. Als je de letterlijke vertaling aanhoud dan zijn bijna alle games MMOquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Morri het volgende:
Klopt, maar ik dacht dat MMO staat voor Massive Multiplayer Online? dat si Destiny toch ook?
Die zijn er niet voor PS4.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:38 schreef Kensuke het volgende:
Games die je met PS+ kan downloaden kan je spelen zolang je PS+ nog actief is. Maar dat heeft niets met Driveclub te maken. Dat is gewoon een game waar je de volle 65 Euro voor moet betalen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:12 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
http://www.xgn.nl/rubriek(...)alen-voor-online-ps4
[..]
Ik vroeg me dat af, naar aanleiding van dit artikel.
Oké, dan weet ik genoeg. Niet dat het daar van afhing of ik Playstation Plus zou nemen, maar het had natuurlijk mooi meegenomen geweest.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Games die je met PS+ kan downloaden kan je spelen zolang je PS+ nog actief is. Maar dat heeft niets met Driveclub te maken. Dat is gewoon een game waar je de volle 65 Euro voor moet betalen.
Zeker. En PS+ is toch noodzakelijk als je een PS4 hebt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:16 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik genoeg. Niet dat het daar van afhing of ik Playstation Plus zou nemen, maar het had natuurlijk mooi meegenomen geweest.
Daarom.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeker. En PS+ is toch noodzakelijk als je een PS4 hebt.
Er komt een gratis versie van DriveClub bij Plus met 5 auto's en 1 locatie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:16 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik genoeg. Niet dat het daar van afhing of ik Playstation Plus zou nemen, maar het had natuurlijk mooi meegenomen geweest.
wut, zou veel meer in zitten toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er komt een gratis versie van DriveClub bij Plus met 5 auto's en 1 locatie.
Een veredelde demo dus eigenlijk.
Euhmm, niet helemaalquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er komt een gratis versie van DriveClub bij Plus met 5 auto's en 1 locatie.
Een veredelde demo dus eigenlijk.
Zie linkquote:
http://www.reddit.com/r/P(...)s_in_my_trophy_list/quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef PSYCHEV het volgende:
Heren en dames, vraagje. Door mijn enorme OCD irriteer ik me kapot aan mijn trophy list op het moment. Ik heb laatst bij een maat mijn PSN ID gekoppeld toen we daar gamede en zijn er nu dus 2 games (COD Ghost en Worms) in mijn Trophylist met 0% gekomen (heb verder alleen Trials). Maar ik kan er dus niet tegen dat er games met 0% instaan.
Is er een manier die games weg te krijgen? Of moet ik ze lenen en spelen?
5 auto's meer dus, och..quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:48 schreef VulpX het volgende:
[..]
Euhmm, niet helemaal
http://blog.eu.playstatio(...)tation-plus-edition/
[..]
Zie link
eng he, dat PTquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:26 schreef Exorbitantes het volgende:
Iemand zat van Diablo? Ikke welle kopen van jou!
Tja, het is maar hoe je het wilt zien. Ik zie het gewoon als een leuke loot-based action-game. Maar als de developer al aangeeft dat het geen MMO isquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Morri het volgende:
Klopt, maar ik dacht dat MMO staat voor Massive Multiplayer Online? dat si Destiny toch ook?
We hebben het hier over de ps4 toch ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:01 schreef Santello het volgende:
godverdomme. Zoveel games en zo weinig tijd. Tegelijk spelen is ook geen optie :p
Ik heb net Wolfenstein uitgespeeld en ben daarnaast bezig met Diablo, heb TLoU ook nog gesealed hier liggen voor wanneer ik diablo beu ben en dan komt Destiny ook alweer binnenkort uit. Daarna krijgen we Driveclub bij PS plus en komt er een hele sloot aan toppers uit. En dan moet ik ook nog een hoop indies spelen die we bij PS+ hebben gekregen. Road not taken, Fez nog een keer proberen, Pixeljunk wat verder spelen, Outlast ooit nog eens uitspelen. Man man, daar heb ik allemaal geen tijd meer voor tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
We hebben het hier over de ps4 toch ?
+quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb net Wolfenstein uitgespeeld en ben daarnaast bezig met Diablo, heb TLoU ook nog gesealed hier liggen voor wanneer ik diablo beu ben en dan komt Destiny ook alweer binnenkort uit. Daarna krijgen we Driveclub bij PS plus en komt er een hele sloot aan toppers uit. En dan moet ik ook nog een hoop indies spelen die we bij PS+ hebben gekregen. Road not taken, Fez nog een keer proberen, Pixeljunk wat verder spelen, Outlast ooit nog eens uitspelen. Man man, daar heb ik allemaal geen tijd meer voor tegenwoordig
Ik verveel me dus zeker niet de rest van het jaar
Je denkt maar een end weg, ik zie een aantal toppers nog dit jaar verschijnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:06 schreef speknek het volgende:
(Overigens denk ik dat al die 2014 releases vrij middelmatig worden, maar goed, gelukkig heb ik Bayonetta 2 en Smash Bros; PS4 komt pas halverwege volgend jaar op stoom)
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:47 schreef Rossdale het volgende:
een hele sloot aan toppers uit. En dan
Nooit meer weg doen en af en toe naar kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:42 schreef Cikx het volgende:
[..]Heb daarnet een Deadmau5 amulet gevonden.
2015 gaat 1998 van de troon stoten!? Meen je dat echt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:00 schreef speknek het volgende:
En dan 2015, wat eruit ziet dat het 1998 van de troon gaat stoten..
(of nou ja, redelijk in de buurt komt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wil ik het lijstje van 2015 wel even zien.
[ Bericht 17% gewijzigd door satecl op 26-08-2014 10:26:50 ]Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:21 schreef satecl het volgende:
[..]
2015 gaat 1998 van de troon stoten!? Meen je dat echt?Bijna een harde plasser als ik die lijst lees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wil ik het lijstje van 2015 wel even zien.
Zo veel goede herinneringen daar
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je games uit de VS op een Europese PS4 spelen?
Er zitten games tussen waarvoor ik waarschijnlijk een Xbox One erbij ga halen. Halo, Inside, Quantum Break en de timed exclusive van Tomb Raider zijn sowieso must haves voor me!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:33 schreef Jimbo het volgende:
Why 2015 is going to be the best year in gaming's history
http://www.gamesradar.com/new-games-2015/
We zullen t zien
Echt bullshit dat tomb raider niet gelijk op ps4 komt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:59 schreef Retarded het volgende:
[..]
Er zitten games tussen waarvoor ik waarschijnlijk een Xbox One erbij ga halen. Halo, Inside, Quantum Break en de timed exclusive van Tomb Raider zijn sowieso must haves voor me!
in 2015 koop ik een wiiUquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:59 schreef Retarded het volgende:
[..]
Er zitten games tussen waarvoor ik waarschijnlijk een Xbox One erbij ga halen. Halo, Inside, Quantum Break en de timed exclusive van Tomb Raider zijn sowieso must haves voor me!
ahjoh, paar weekies.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Echt bullshit dat tomb raider niet gelijk op ps4 komt.
bij bol.com besteld voor de golden ticket? Willie Wonka neppenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in 2015 koop ik een wiiU(en mn xbox komt volgende week geloof ik binnen
maar die gaat retour denk ik)
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:21 schreef satecl het volgende:
[..]
2015 gaat 1998 van de troon stoten!? Meen je dat echt?Een beetje offtopic hier, maar Nintendo gaat bijna elke maand een topgame uitbrengen, dus dan ben je al een heel eind (waaronder Zelda, Xenoblade, Splatoon, Star Fox, Yoshi), en daarnaast nog Witcher 3, No Man's Sky, The Witness, Metal Gear Solid V, Uncharted 4, Tomb Raider, Bloodborne en dan nog games als Rime(?), Halo 5, Everybody's gone to the rapture, Evolve, Whore of the Orient, The Order 1886, The Division.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wil ik het lijstje van 2015 wel even zien.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
nee die was al uitverkochtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
bij bol.com besteld voor de golden ticket? Willie Wonka neppen
Ik heb op het begin veel twijfel gehad over de ps4 omdat ik al jaren van xbox naar 360 ben gegaan. Maar moet zeggen dat ik nu echt niet eraan denk om naar de one te gaan. Kutmicrosoft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee die was al uitverkocht
Bij wehkamp, dan had ik nog die 2 games 'gratis' erbij voor 399.
Maar bestel zo vaak meuk die ik dan later annuleer
Psquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik heb op het begin veel twijfel gehad over de ps4 omdat ik al jaren van xbox naar 360 ben gegaan. Maar moet zeggen dat ik nu echt niet eraan denk om naar de one te gaan. Kutmicrosoft.
Ga je hem wel testen of gelijk terug?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ps
Vraag me ook echt af waarom ik hem besteld hebmaarja grote kans dat ie terug gaat
nah denk dat ik hem al annuleer voor ie dr is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga je hem wel testen of gelijk terug?
Moet je even de video review kijken, wilde hem ook eerst kopen maar blijkt leuk te zijn voor heel kort.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef Maraca het volgende:
Is Surgeon Simulator een beetje leuk op de PS4? Of is dat echt zo'n spel dat je na 5 minuten weer uitzet?
Idd, wiiU is ook leuk vanwege de totaal andere games. Xbox one is op dit moment niet echt een toevoeging als je een ps4 hebt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nah denk dat ik hem al annuleer voor ie dr is.
Er is gewoon niets wat dat ding toevoegt op het moment. Dan liever nog een wii U (whooly world)
Ja, zit er nu 1 te kijken, maar die vermaken zich al 5 minuten met het menuquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Moet je even de video review kijken, wilde hem ook eerst kopen maar blijkt leuk te zijn voor heel kort.
Ligt er aan of je tegen dit soort games kan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef Maraca het volgende:
Is Surgeon Simulator een beetje leuk op de PS4? Of is dat echt zo'n spel dat je na 5 minuten weer uitzet?
Zegt genoeg over de reviewersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zit er nu 1 te kijken, maar die vermaken zich al 5 minuten met het menu
Nee, Gamespotquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de reviewersFOK! games zeker?
Heb Octodad helemaal uitgespeeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt er aan of je tegen dit soort games kan.
Had het zelf wel gezien na 30 minuten of zo aanmodderen om iets te proberen.
Dan is dit qua besturing gedeeltelijk gelijk.quote:
Dan is dit wel iets voor mijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan is dit qua besturing gedeeltelijk gelijk.
Soms echt aanmodderen om iets te doen, of je zorgt voor een slagaderlijke bloeding
Nee, de enige die hier downs heeft ben jij. Je bent daarnaast een pauper.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit vraagt om pics
tenzij je een gozer bent, dan zou ik zeggen laat het sowieso maar zitten.Volk met downs achter de camera staat twitch al vol mee helaas
Zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is dit wel iets voor mijEn ach, voor 9 euro kan ik het wel proberen
Zag ook in de review dat de PS4 camera hierop werkt. Ben heel erg benieuwdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
Besturing zal lijkt mij wel beter zijn dan op pc, daarop echt lastig.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:30 schreef Richie2000 het volgende:
Lekker OPje hoor Jimbo, heb ik misschien toch een beetje in je vergist.
ja precies.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Idd, wiiU is ook leuk vanwege de totaal andere games. Xbox one is op dit moment niet echt een toevoeging als je een ps4 hebt.
weer 2 indiesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:52 schreef Rijst het volgende:
Benieuwd naar de gratis games van volgende maand.
Daar krijg ik heel aparte visuele beelden bijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zag ook in de review dat de PS4 camera hierop werkt. Ben heel erg benieuwd
True that. Ik snap ook niet waarom mensen kijken hoe andere mensen gamen. Game dan gewoon zelf?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef Retarded het volgende:
[..]
echte mannen streamen gewoon niet... die gamen gewoon.
Go indiesquote:
Klopt, mario stelt (bijna) nooit teleur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja precies.
Maar sowieso is mario , yoshi, kirby of zelda toch altijd wel leuk om te spelen
Jammer dat ie nog zo 'duur' is die wiiu, en er nog weinig games zijn.
2015 gaat ie knallen
Eens, snap die streams ook niet echt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
True that. Ik snap ook niet waarom mensen kijken hoe andere mensen gamen. Game dan gewoon zelf?
zuch, krijgen we die discussie weerquote:
mario kartquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klopt, mario stelt (bijna) nooit teleur.
of ze geven gewoon ff injustice weg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zuch, krijgen we die discussie weer
ja... yay....indies...![]()
Je hapt zo leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zuch, krijgen we die discussie weer
ja... yay....indies...![]()
Ik las laatst dat het cultureel de rol heeft overgenomen voor gamen in de winkel. Met andere woorden, kinderen die geen geld hebben voor (veel) games, om toch nog het gevoel mee te krijgen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
True that. Ik snap ook niet waarom mensen kijken hoe andere mensen gamen. Game dan gewoon zelf?
Geen geld voor games hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het cultureel de rol heeft overgenomen voor gamen in de winkel. Met andere woorden, kinderen die geen geld hebben voor (veel) games, om toch nog het gevoel mee te krijgen.
Mij te armoedig.
Een game zonder Marioquote:
Mja, ik zit natuurlijk in een 'luxe'positie door bv een reisje naar E3 te kunnen betalen en daar van alles al uit te proberen. Maar dan nog, ik zie mezelf gewoonweg niet kijken naar een ander via een stream om te zien hoe hij of zij gamet of hoe de game eruit ziet. Te saai. Dan is een event een stuk leukerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het cultureel de rol heeft overgenomen voor gamen in de winkel. Met andere woorden, kinderen die geen geld hebben voor (veel) games, om toch nog het gevoel mee te krijgen.
Mij te armoedig.
mwah die was 40eur in de uitverkoop (maar 6 eur in de usaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
of ze geven gewoon ff injustice weg.
Ik vraag mij gelijk af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mis mijn wii met dit soort spellenkocht laatst nog een 3ds maar was een flinke miskoop.
just dancequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vraag mij gelijk af.
Komt er ooit nog een game voor de ps4 voor de camera ?De eyetoy was bruut met die minigames... maar nu hebben we een cam zonder games
joepie....quote:
Denk dat het meer een poging was om de kinect bij te houden mocht die van start gaan maar het hele concept spreekt de meeste gamers niet aan. Mensen die van dat soort spellen houden gaan toch eerder naar de Wii en de hardcore gamers naar xbox of ps4.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vraag mij gelijk af.
Komt er ooit nog een game voor de ps4 voor de camera ?De eyetoy was bruut met die minigames... maar nu hebben we een cam zonder games
Wel jammerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Denk dat het meer een poging was om de kinect bij te houden mocht die van start gaan maar het hele concept spreekt de meeste gamers niet aan. Mensen die van dat soort spellen houden gaan toch eerder naar de Wii en de hardcore gamers naar xbox of ps4.
nooit wat tegen nintendo gehadquote:
Netjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef Maraca het volgende:
Eerste operatie voltooid
* Maraca carriereswitch gaat maken
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
5 auto's meer dus, och..
Zelf koop ik gelijk de volledige versie.
quote:The simple answer is that with an active PlayStation Plus subscription, you can download DRIVECLUB PlayStation Plus Edition, which comes with one location (India), 11 tracks, 10 cars and access to all game modes.
Metacritic score van Knack is te slecht dus kan in principe ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:43 schreef Jimbo het volgende:
morgen worden de nieuwe IGC games bekend gemaakt; wat denken jullie ?
Ik denk dat Velocity 2x een grote kans maakt.
Ik blijf hopen op knack en hohocum (jaja woordgrap, hi ha ho)
Maar ik denk dat het ollie ollie, entwined of guacamelee wordt als 2e titel
ja i know. maar wie weet maken ze eens een uitzondering.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Metacritic score van Knack is te slecht dus kan in principe ook niet.
Er is altijd wel een Chinees beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nooit wat tegen nintendo gehad
sterker nog, bijna mee opgegroeidVeel warme herinneringen aan mn eerste nes. (en toen kwam de snes, waar ik naar mijn idee een wereldrecord voor mario kart op gereden had... tot ik in een rage bui teveel de snes aan en uit achter elkaar deed, wat er voor zorgde dat mn complete cardridge save data gewist werd
![]()
)
Erm nee? Ik zei 5 auto's en 1 locatie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]zijn er al 9 meer dan je eerst zei
godverdomme, je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erm nee? Ik zei 5 auto's en 1 locatie.
Het zijn blijkbaar 10 auto's en 1 locatie.
Ach ja, lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
godverdomme, je hebt nog gelijk ook
Ik wil. Ik kijk ze ook best regelmatig. Van multiplayer spellen dan. SP spellen dan weer totaal niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Eens, snap die streams ook niet echt.
Ik zet echt niet te wachten op Knack, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:43 schreef Jimbo het volgende:
Diablo ik zeg het je(morgen Patch 2.1 (Sorry geen PS4 game maarjaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
ok ik rephrase t wel
Ik heb behalve the hobbit tot aan destiny niks meer te spelen
Mja en diablo wel een beetje zat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Diablo ik zeg het je(morgen Patch 2.1 (Sorry geen PS4 game maarja))
Geen matige games willen en dan om Knack vragenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:43 schreef Jimbo het volgende:
Jazeker wel alleen laterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:11 schreef MeneerLogica het volgende:
Is toch nog helemaal niet zeker of hij wel komt op ps4?
Eyetoyquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vraag mij gelijk af.
En greater rifts( zeg maar mp10 van vroegahquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja en diablo wel een beetje zat.
wat brengt 2.1? die goblin lootkamers? En ladders oid ?
Velocity 2xquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:43 schreef Jimbo het volgende:
gaan we weer ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen matige games willen en dan om Knack vragen
ah dat ken ik toch niet aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jazeker wel alleen later
[..]
Eyetoy
[..]
En greater rifts( zeg maar mp10 van vroegah)
1000 spikes hoor ik ook in de wandelgangenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Velocity 2x
Super Motherload of Steamworld Dig.
en daar betaal je dan voorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:39 schreef jackson het volgende:
Laten het astablief twee van die smerige indies zijn. Hoef ik er niet naar te kijken en kan ik gewoon verder met waarmee ik bezig was
Dit. Knack is echt de slechtste 'AAA'-game op ps4 in mijn ogen. Lijkt best oké maar valt echt ziek tegenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen matige games willen en dan om Knack vragen
Je betaalt om online te gamen.quote:
Nah das InFamous Second Son alquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dit. Knack is echt de slechtste 'AAA'-game op ps4 in mijn ogen. Lijkt best oké maar valt echt ziek tegen
Als ik dat zou doen wel jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je betaalt om online te gamen.
Indie games zijn niet stom: Matige indiegames zijn stom.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Oh god daar gaan we weer hoor....
[ afbeelding ]
Indiegames zijn stom!! Boehoehoehoe!!!
Vermoeiende shit dit
bron?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jazeker wel alleen later
[..]
Eyetoy
[..]
En greater rifts( zeg maar mp10 van vroegah)
Geld is geen probleem hier, dat heb ik toch niet.quote:
Ik zag je gister gaan idd, je had vast al goede gear ofniet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:25 schreef Disker91 het volgende:
Diablo op Hardcore uitgespeeld, was op de master moeilijkheidsgraad goed te doen, ongeveer 10 uurtjes (Witch Docter).
Wist ik niet, ook wel handig om te weten: "At level 70: Life Steal no longer functions."
Er is momenteel geen enkele launch-title waar ik op zit te wachten eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Indie games zijn niet stom: Matige indiegames zijn stom.
Daarnaast waren we een bekend 'niveau' gewend qua games met PS+ voor de PS3, en logischerwijs verwachten we dat ook een beetje voor de PS4. Nu verwachtte ik dat absoluut niet meteen, maar inmiddels zijn we 3-kwart jaar verder, dus een leuke launch-title in de line-up, zou wel fijn zijn.
Valt wel mee, kreeg wel elk level bijna een legendaryquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:54 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik zag je gister gaan idd, je had vast al goede gear ofniet?
Ik heb nog maar 1 cadeautje gehadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:57 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Valt wel mee, kreeg wel elk level bijna een legendary. Maar Witch Docter is sowieso easymode. Kreeg ook veel 'cadeautjes' om weg te geven.
En had (nieuwe) de OP nog niet gezien, zag het net toevallig. Petje af![]()
Ze zijn naamgebonden als ze droppen, de RNG mag jou niet zo denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 cadeautje gehad
Jup ik vind dat het 1:1 moet gaan... Vind je voor 1 persoon dan moet die ook voor jou een vindenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:05 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ze zijn naamgebonden als ze droppen, de RNG mag jou niet zo denk ik
Ik kan je melden dat het heel tegenvalt. Game is matig, op zijn best. Kutsavesysteem, herhalend als de tering en je kunt niet eens alles halen zonder te gaan sharen met mensen (en geen hont speelt het meer). Mara goed, als je het niet gelooft dan wacht je maar tot ie er in staat. Zodat je daar over kan gaan klagenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gaan we weer ?
Mij (persoonlijkl, mening, dit dat) lijkt knack dus wel tofMaar heb er geen geld voor over.
En je weet hoe ik over de huidige selectie van indies denk
Dat is juist totaal niet logisch aangezien de PS3 in 2007 is uitgekomen, natuurlijk krijg je dan ''betere'' games aangezien de catalogus 1.000 keer zo groot is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:51 schreef Yi-Long het volgende:
Daarnaast waren we een bekend 'niveau' gewend qua games met PS+ voor de PS3, en logischerwijs verwachten we dat ook een beetje voor de PS4.
Maar bij de PS3 kreeg je ook vrij recente games. Assassin's Creed 3, Far Cry 3 etc etc, zaten binnen 1 jaar ofzo al in de plus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is juist totaal niet logisch aangezien de PS3 in 2007 is uitgekomen, natuurlijk krijg je dan ''betere'' games aangezien de catalogus 1.000 keer zo groot is.
Bij de PS3 kreeg je de eerste jaren helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar bij de PS3 kreeg je ook vrij recente games. Assassin's Creed 3, Far Cry 3 etc etc, zaten binnen 1 jaar ofzo al in de plus.
Nee, omdat PS+ toen nog niet bestond. Duh. Dus toen betaalden we ook niets.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij de PS3 kreeg je de eerste jaren helemaal niks.
Super Motherload komt volgens een filmpje pas 15 november uit, dus dat zou hem dan niet kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Velocity 2x
Super Motherload of Steamworld Dig.
Joh!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, omdat PS+ toen nog niet bestond. Duh. Dus toen betaalden we ook niets.
Huh? Die is allang uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:24 schreef Morri het volgende:
[..]
Super Motherload komt volgens een filmpje pas 15 november uit, dus dat zou hem dan niet kunnen worden.
Omdat MS zelf ''timed exclusive'' zei.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Even terugkomen op tomb raider, hoe komen jullie erbij dat hij zeker weten op ps4 komt?
Ah gelukkig, lees het net iddquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat MS zelf ''timed exclusive'' zei.
Die word het natuurlijk. Kan Sony gelijk weer een omzetstijging aan verkochte controllers tegemoet zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1000 spikes hoor ik ook in de wandelgangen
en klagen i shallquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat het heel tegenvalt. Game is matig, op zijn best. Kutsavesysteem, herhalend als de tering en je kunt niet eens alles halen zonder te gaan sharen met mensen (en geen hont speelt het meer). Mara goed, als je het niet gelooft dan wacht je maar tot ie er in staat. Zodat je daar over kan gaan klagen
Binnenkort eens kopen ja.quote:
Beetje uitdaging kan geen kwaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die word het natuurlijk. Kan Sony gelijk weer een omzetstijging aan verkochte controllers tegemoet zien.
psn heeft downsquote:
nah ea geilt op de xdoos manquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:28 schreef vanpers het volgende:
Helaas bij PS4 geen bundel met Fifa 15 zo te zien. Komen (voor mij) leuke spellen aan de komende tijd.
FIFA 15
NBA2K 15
GTA 5
Uncharted 4
Als je PS4 bij Wehkamp had gehaald afgelopen zondag dan heb je al 30 euro bespaard, dus dan heb je in feite al een bundelprijsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:28 schreef vanpers het volgende:
Helaas bij PS4 geen bundel met Fifa 15 zo te zien. Komen (voor mij) leuke spellen aan de komende tijd.
FIFA 15
NBA2K 15
GTA 5
Uncharted 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |