Voor mij nietquote:
Het is de waarheid.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is de waarheid.
Ik zat, eerlijk waar, te schijten toen ik dit topicdeel opende.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is de waarheid.
Ik zat, eerlijk waar, te schijten toen ik dit topicdeel opende.
quote:
Geen petjequote:
En nu de hamvraag (haha HAM -> LUNCH! knotsgekke grap!:quote:
Dit vind ik wel een goede plaat van zequote:
Dat.quote:
Kan ik mee leven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat.
Stiekem nog liever Claudia
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, de sportzomer is weer voorbij. Jullie mogen weer genieten van mijn aanwezigheid
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, de sportzomer is weer voorbij. Jullie mogen weer genieten van mijn aanwezigheid
Eh de Wereldruiterspelen zijn nog. En de US Open.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, dat boeit echt niemandquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:02 schreef alors het volgende:
[..]
Eh de Wereldruiterspelen zijn nog. En de US Open.
whut, ga je met een ruiter spelen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:02 schreef alors het volgende:
[..]
goed dat je dat laatste zegt, ik lig hier met, niet door 3FM veroorzaakte, darmklachten. Zo even de TV aanzettenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, dat boeit echt niemand
De Vuelta wel
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:17 schreef alors het volgende:
Dog, hahaha honden > IK HOU NIET VAN HONDEN!!! hahahahaha
schijtprogramma hequote:Op maandag 25 augustus 2014 13:20 schreef alors het volgende:
Is het Atlas (![]()
) AVRO-TROS-zelfbevlekkingsmomentje al geweest?
http://go.3fm.nl/effe-ekd(...)-reis-naar-marrakeshquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:20 schreef alors het volgende:
Is het Atlas (![]()
quote:Het eerste seizoen van het TV-programma Atlas was een doorslaand succes. Wat doe je dan? Een tweede seizoen!
Echt zonde van het belastinggeld ja.quote:
WK Roeien. WK Judo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:02 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:20 schreef alors het volgende:
Is het Atlas (![]()
Valt wel mee denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:38 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij groeien er schimmels en maden in die vlecht.
Ik wil gewoon weer 71 graden noord met Erns Paul Hasselbachquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind Atlas best een leuk programma
Goed nummerquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pitbull vrijwillig in je LB flikkeren
Pelgrimscodequote:Op maandag 25 augustus 2014 13:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer 71 graden noord met Erns Paul Hasselbach
[..]
Goed nummer
Een kopie met een EO sausjequote:
ja, dat heb ik dus nooit gekeken, maar dat leek me ook wel aardig. ben sowieso wel fan van "bn'ers" die met een groepje opdrachten moeten doen. ER, WIDM, Atlas, Exp Poolcirkel en dergelijkquote:
Haha nee.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef Pandaplint het volgende:
SC! Voor je mokkeltje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer:
http://imgur.com/gallery/B5WlG
ik kan wel zeggen dat ik dat een keer ga doen maar dan is de verrassing erafquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef Pandaplint het volgende:
SC! Voor je mokkeltje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer:
http://imgur.com/gallery/B5WlG
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben met nageboorte 3 bezig alweer
manmanmanquote:
Plage en Home samen in een Lunchbox bij Ekdom, dat zou top zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is wel het nieuwe Plage, he?
7-9 minuten totale ergernis bij de mensen hierquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Plage en Home samen in een Lunchbox bij Ekdom, dat zou top zijn
Ik heb al wel eens zo'n lunchbox ingestuurdquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Plage en Home samen in een Lunchbox bij Ekdom, dat zou top zijn
Nooit meer wat van gehoord zeker? Of zouden ze kijken wat ze voor je konden doen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb al wel eens zo'n lunchbox ingestuurd
Wel op de website gestaan als "Patrick Lint" Maar dat was een FIRE lunchboxquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoord zeker? Of zouden ze kijken wat ze voor je konden doen?
ik heb ook wel eens een FIRE lunchbox ingestuurd, nooit meer wat....quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wel op de website gestaan als "Patrick Lint" Maar dat was een FIRE lunchbox
app'te het net naar de studioquote:
Huldequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben met nageboorte 3 bezig alweer
Nee hoor, dat ben ik zo weer vergeten!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan wel zeggen dat ik dat een keer ga doen maar dan is de verrassing eraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is anders ook een leuke verrassing:Een iets minder leuke verassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een iets minder leuke verassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Een beetje jaloers welquote:
ik zie er goed uit he!quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:00 schreef SilentChaos het volgende:
Witte yoga pants, zwarte string eronder en een fantastisch lichaam... Zo kan ik toch niet meer normaal sportengeen bloed meer in m'n spieren
Ja, zo goed dat ik denk dat ik ook op yo ga!quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:00 schreef SilentChaos het volgende:
Witte yoga pants, zwarte string eronder en een fantastisch lichaam... Zo kan ik toch niet meer normaal sportengeen bloed meer in m'n spieren
Sommige reacties ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:02 schreef Pandaplint het volgende:
R&P / Vriendin moet andere gast kussen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:02 schreef Pandaplint het volgende:
Jij bent het niet stiekem met een kloon?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:02 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:28 schreef SunChaser het volgende:
Tongzoenen. Wat voor toneelstuk is het?
En maak je niet ongerust over haar tegenspeler. Waarschijnlijk oefent ze met de regisseur
Nee hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jij bent het niet stiekem met een kloon?
quote:
Nog thuisgekomen van de sportschool?quote:
Ik ben vooral thuis gekomen na de sportschoolquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog thuisgekomen van de sportschool?
Van die platen hoor ik het liefst God put a smile upon his face.... Dat vind ik wel een goeie plaatquote:
Gielquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van die platen hoor ik het liefst God put a smile upon his face.... Dat vind ik wel een goeie plaat.
Vanochtend draaide Giel Coldplay - True love als #sunriser
ik appte nog: "Vind je het gek dat het regent met zo'n janknummer van Coldplay?"
Vond'ie nog grappig ook![]()
Noord Nederlandquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
Giel![]()
Hier schijnt de zon overigensDe hele ochtend al. Ik heb de radio ook weer uitgezet, dat schijnt te helpen.
Nou ga je wel te verquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik luister nog liever naar Dotan.
Met de muziek van Coldplay is vaak niets mis, maar Chris Martin zijn stemquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ga je wel te verhet oudere werk van Coldplay doet me niks, maar het irriteert me ook niet heel erg
(even afgezien van dat'ie weer zonodig z'n kopstem moest gebruiken in dit nummer
).
Ook zo'n kreet uit een liedje wat ik graag zomaar opeens roep als ik door het Vondelpark fietsquote:
De term dennennaalden is een beetje vreemd, want de meeste kerstbomen die we hebben zijn sparren... En sparren zijn geen dennen en andersom, beiden zijn wel naaldbomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:39 schreef Againzender het volgende:
Raar dat Michiel in het rijtje bands waaruit je kan kiezen the waitresses had staan. Ik ruik de dennenaalden al
naaldbomen danquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De term dennennaalden is een beetje vreemd, want de meeste kerstbomen die we hebben zijn sparren... En sparren zijn geen dennen en andersom, beiden zijn wel naaldbomen.
[/betwetigereboomnerd]
Zitten er 2 naalden samen in de tak ipv 1? Dan zijn het dennnen (duo) en geen sparren (solo).quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
naaldbomen dan
Hier in de straat zijn ze twee 50-jaar oude dennen aan het omzagen, dus ik ruik echt dennenaalden
jajaja, laten we maar ophouden met dat geboom.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zitten er 2 naalden samen in de tak ipv 1? Dan zijn het dennnen (duo) en geen sparren (solo).
Ok.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
jajaja, laten we maar ophouden met dat geboom.
Ik ook. Vandaar mijn toekomstige beroep als gesubsidieerd boomknuffelaarster.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:01 schreef minthy het volgende:
Afgelopen weekend nog even wat boompjes opgezet, zéér nuttig!
Ik hou van bomen
ik ben ook gek op bomen hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ok.
Ik word gewoon enthousiast als ik informatie over bomen kan delen.
Ik had van het weekend ook anders een aardige stam staan!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:01 schreef minthy het volgende:
Afgelopen weekend nog even wat boompjes opgezet, zéér nuttig!
Ik hou van bomen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had van het weekend ook anders een aardige stam staan!
Ik zal het alleen al doen omdat je kans maakt op een tegoedbon voor de snackbar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.nachtvandeliefde.nl/
zal ik.......
Romantisch dineren bij de snackbarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal het alleen al doen omdat je kans maakt op een tegoedbon voor de snackbar.
Ik zou honderd keer liever die collega vragen dan mee doen aan zoietsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.nachtvandeliefde.nl/
zal ik.......
Been there, done that.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Romantisch dineren bij de snackbar
Die ga ik denk ik vanavond makenquote:
ja, ik zag het alquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit een raar insect al uren in het open raam naar mij te kijken. Volgens bij word ik bespioneerd door een geheime overheidsdienst
Ja jongens ik heb jullie door
#totaleonzinpost #nietserieusnemen #kijktteveeltv
Kan je wel zien hoe ze een frikandel naar binnen werktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Romantisch dineren bij de snackbar
Denk jij ook wel eens aan iets anders?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je wel zien hoe ze een frikandel naar binnen werktinclusief saus
manmanmanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vaak genoegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk jij ook wel eens aan iets anders?
nou nou, moet dat nou zo ruw?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
LB2, want Anoukquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:09 schreef Sersjee het volgende:
Verdomd fijne LB. En de keuze voor morgen is weer uitermate lastig. Maar dan niet.
Ja maar ik ben fan van Billy Joel. En hoe minder Anouk op de radio hoe beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:13 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Maar Liquido is wel erg fijn
Dat zei m'n vrouw gister ookquote:
Ik was ook weer ergens stamgastquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had van het weekend ook anders een aardige stam staan!
Je weet dat je stiekem in het verkeerde topic zit he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:27 schreef minthy het volgende:
Dotan op Sky![]()
Die zender wordt wel steeds beter/meer actueel!
Nee hoor, ik lok vandaag graag dingen uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat je stiekem in het verkeerde topic zit he?
Tofquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lok vandaag graag dingen uit![]()
/rebel
Hoi Jet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:28 schreef minthy het volgende:
[..]
/rebel
Ik moest lachenquote:
quote:
hoi miley.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:28 schreef minthy het volgende:
[..]
/rebel
Ik wist'mquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verdomme, muts
4x4
I'm a female rebel, can't you tell
Dat nummer vind ik stom, derhalve ken ik de tekst niet!!1quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verdomme, muts
4x4
I'm a female rebel, can't you tell
Beter dan deze oorteringquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:45 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wat is dit nou weer voor oortering?
Volgens mij bestaat er een album 12 jaar ofzo...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:48 schreef Againzender het volgende:
Verdomd veel Coldplay vandaag. Ook een middel tegen overbevolking.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
Gwyneth Paltrow.
Daar ging ooit Chris Martin.
Meest gedraaide artiesten op 3FM:quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
Gwyneth Paltrow.
Daar ging ooit Chris Martin.
Hmm manmanman. Die top 10.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Meest gedraaide artiesten op 3FM:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideartiesten
Op Muse na is het inderdaad om te jankenquote:
En als de slager niet is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:05 schreef Againzender het volgende:
Net het beste broodje rosbief in jaren gegeten. De eerste kennismaking met de slager om de hoek is dus geslaagd
gaat mij veel geld kosten denk ik
Geslaagd bij de slagerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:05 schreef Againzender het volgende:
Net het beste broodje rosbief in jaren gegeten. De eerste kennismaking met de slager om de hoek is dus geslaagd
gaat mij veel geld kosten denk ik
beter dan geslacht iigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geslaagd bij de slagerik vind hem goed
andersom zou ik er ook niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
Tegen een Westlander zeggen dat'ie uit Den Haag komt is ook niet zo'n goed idee
Kloptquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
andersom zou ik er ook niet blij mee zijn
Dat nummer hiervoor? Suger van Editors.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat was dat? Sisters of Mercy ofzo?
Een van hun weinige fatsoenlijke hitplaten in mijn orenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat nummer hiervoor? Suger van Editors.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen Paul het nummer instartte.quote:
Dat heb ik opgegeven.quote:
Dat heb ik met de echte Nederlandse smartlappenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik opgegeven.
Als mensen niet kunnen handelen dat ik sommige muziek tof vind om mee te zingen dan is dat voortaan hun probleem. Echt, ik schaam me daar niet meer voor.
*Zet boyband top 17 maar weer aan*
Stuur even deze kant op. Hier is het maar frisjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Het moet bijna 40 graden buiten zijn.
Met liefde. Vind het maar niets dit weer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stuur even deze kant op. Hier is het maar frisjes.
Ik doe dat bijna ook nooit als ik in het buitenland zitquote:
Gisteren stond de teller op 3quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik doe dat bijna ook nooit als ik in het buitenland zit
Ik ook. Koffie heeft goed geholpen vandaagquote:
Nou dan heeft Muis wel aardig last van obstipatie denk ik zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik doe dat bijna ook nooit als ik in het buitenland zit
Ik heb er in het algemeen geen problemen mee. Ligt vaak meer aan het eten wat ik krijg. Ik moest hier slechts even overschakelen, omdat ik hier meer vlees te eten kreeg dan thuis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou dan heeft Muis wel aardig last van obstipatie denk ik zo
Vleeschquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er in het algemeen geen problemen mee. Ligt vaak meer aan het eten wat ik krijg. Ik moest hier slechts even overschakelen, omdat ik hier meer vlees te eten kreeg dan thuis.
Vleesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vleesch![]()
![]()
CG is het met me eens
Koffie genoeg gehad in de afgelopen dagen, maar dat hielp geen snars helaasquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook. Koffie heeft goed geholpen vandaag
Het duurde vanmorgen geen 5 minuten na mijn eerste kopquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Koffie genoeg gehad in de afgelopen dagen, maar dat hielp geen snars helaas
Ik weet niet hoe ze over worsten denkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:33 schreef Pandaplint het volgende:
CG kan een stukje vleesch wel waarderen?
Huldequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het duurde vanmorgen geen 5 minuten na mijn eerste kop
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:33 schreef Pandaplint het volgende:
CG kan een stukje vleesch wel waarderen?
Komt wel goed dan in DHquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Hulde![]()
Poepgedrag bespreken. Het voelt alsof ik thuis ben
Neem een vork mee, dan kan je je keutel handig door het putje prakken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:36 schreef alors het volgende:
Wat een vies topic. Ik ga even douchen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Neem een vork mee, dan kan je je keutel handig door het putje prakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |