Dan zal ik wel de uitzondering zijn die dat niet denkt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:34 schreef Craptacular het volgende:
Overigens voor de dames. De meeste heren denken dat als je ze thuis uitnodigt dat ze later die avond hijgend boven je hangen.
Ik denk het stiekem ook hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zal ik wel de uitzondering zijn die dat niet denkt.
Ik denk dat iedereen dat wel denk, het is ook naïef om dat te ontkennen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik denk het stiekem ook hoor
Het is maar net welke verwachting je zelf wekt. Als het geen seksdate is, kan je dat ook gewoon aangeven. Duidelijkheidquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch denk ik dat veel mannen die indruk zouden krijgen als je ze via tinder of wat thuis uitnodigt voor een date na nog maar 30 min gechat te hebben... dat maakt het niet okay, maar goed, seksdates komen natuurlijk wel vaker voor.
Dat dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:13 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het is maar net welke verwachting je zelf wekt. Als het geen seksdate is, kan je dat ook gewoon aangeven. Duidelijkheid
Uiteraard. Maar dan moet er dus wel over gecommuniceerd worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:13 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het is maar net welke verwachting je zelf wekt. Als het geen seksdate is, kan je dat ook gewoon aangeven. Duidelijkheid
De meeste dames zijn niet zo naief dat ze dat niet weten. De kans is er natuurlijk altijd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:34 schreef Craptacular het volgende:
Overigens voor de dames. De meeste heren denken dat als je ze thuis uitnodigt dat ze later die avond hijgend boven je hangen.
Sterker nog, soms is het zelfs andersom en zijn de mannen naïef. En inderdaad, de kans is er altijd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De meeste dames zijn niet zo naief dat ze dat niet weten. De kans is er natuurlijk altijd.
Redelijke uitzondering denk ik ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:51 schreef yats het volgende:
[..]
Als je het zelf als vrouw niet wil, kan jij er ook over beginnen natuurlijk. Sterker nog, als je het niet wil en je weet dat die verwachting er wel is, is het niet meer dan logisch om erover te beginnen. Als je dat dan niet doet, moet je ook niet achteraf komen zeuren imo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan moet er dus wel over gecommuniceerd worden.
Nee je bent niet de enige.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:51 schreef yats het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk effe een kop thee drinken terwijl je die gast 30 minuten kent?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mannen sturen zo makkelijk dickpics, ongelooflijk![]()
ik had vorig jaar dat er een gast langskwam die ik net een halfuur gesproken had, leek me wel ok, hij was een straat verderop op bezoek ofzo, mn huisgenoten waren thuis ( for safety ) en hij wou even een kop thee komen drinken.. prima en al, alleen hij kwam binnen en het was de grootste pauper die ik in tijden had gezien ( totaal anders dan op foto's )schreeuwen was normaal praten voor hem en hij zat na een paar minuten al aan me en probeerde mij te zoenen
heb 'm gelukkig snel weg gekregen met een smoesje maar ik was serieus gewoon bang dat ik geraped werd
LOLquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:47 schreef artelligence het volgende:
'Thee drinken'. In mijn gedachten zet ik het altijd tussen enkele quotes.
Thee drinken is wel echt zo'n term waarbij je het idee hebt dat je gebakken zit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:47 schreef artelligence het volgende:
'Thee drinken'. In mijn gedachten zet ik het altijd tussen enkele quotes.
Als ik een date heb en zin heb in seks, dan krijg ik dat. Vrouwen kunnen mij niet weerstaan. Dat heb jij mogen ervaren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:55 schreef SiIk het volgende:
Ik snap niet hoe je ooit zeker kan weten van te voren dat je seks gaat hebben. De intentie kan er wel zijn, maar wmb moet het ook nog wel een beetje klikken in het echt, en is het dus altijd hoogstens 'kans op seks.'
Ghb?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:55 schreef SiIk het volgende:
Ik snap niet hoe je ooit zeker kan weten van te voren dat je seks gaat hebben. De intentie kan er wel zijn, maar wmb moet het ook nog wel een beetje klikken in het echt, en is het dus altijd hoogstens 'kans op seks.'
Dat zal wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als ik een date heb en zin heb in seks, dan krijg ik dat. Vrouwen kunnen mij niet weerstaan. Dat heb jij mogen ervaren.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:01 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Jongens, ik krijg alleen maar matches met Belgen, terwijl België niet in mijn range ligt.
Ik begin nu wel onzeker te worden. Ben ik zo onaantrekkelijk dat alleen rare mensen mij liken?quote:
Ik wil niet super lullig doen maar waarom tinder jij?quote:
Zijn belgen raar?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik begin nu wel onzeker te worden. Ben ik zo onaantrekkelijk dat alleen rare mensen mij liken?
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil niet super lullig doen maar waarom tinder jij?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als ik een date heb en zin heb in seks, dan krijg ik dat. Vrouwen kunnen mij niet weerstaan. Dat heb jij mogen ervaren.
Om je zelfvertrouwen op te vijzelen of zo?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zijn belgen raar?
Amai amai!
[..]
Dat zeg ik niet.
Nee ik zit niet op tinder want daar heb je facebook en goede foto's voor nodigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Om je zelfvertrouwen op te vijzelen of zo?
Maar je slowchat nou eenmaal graag over tinder?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik zit niet op tinder want daar heb je facebook en goede foto's voor nodig
Ja goed gezienquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar je slowchat nou eenmaal graag over tinder?
Echt he, er zijn speciale SC topics voor mensen die daten, maar alle Kozen Tinderlozen moeten hier onzin komen lullenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar je slowchat nou eenmaal graag over tinder?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja goed gezien
Als ik niet zo lelijk was zou ik ook gaan tinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |