Ik was al brandhout gaan verzamelen om haar in de fik te steken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
Oh guttetgut, iemand gebruikt Tinder anders of heeft (en dat weten jullie en ik niet) vaker met verschillende mensen seks dan jullie zelf.
Witte ridder gespotquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
Oh guttetgut, iemand gebruikt Tinder anders of heeft (en dat weten jullie en ik niet) vaker met verschillende mensen seks dan jullie zelf.
Afspreken is zo'n ruim begrip als de kut van Linda de Mol. Het kan voor een avondje neuken zijn of voor een avondje stappenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:40 schreef yats het volgende:
[..]
Understatement. Niets mis met af en toe wat vaag (dat ben ik ook) maar dit was wat lastig te volgen. Overigens snap ik je onderscheid wel, al zou ik het zelf anders verdelen : 'daten' is om te kijken hoe iemand in elkaar zit en of er een mogelijke relatie in zit met die persoon terwijl 'afspreken' eerder puur voor seks is.
Zeggen is 1 ding, er aan doen.. *ril* moet er niet aan denken!quote:
Blauw hoor. Ben een mod.quote:
Ik zie de verwarring ja. Ik wil graag dat er nog een lading komt bij het woord daten. Dat je hart sneller gaat kloppen en je nerveus wordt. Afspreken met iemand is casual, kan seks zijn ja maar daar ga ik bijna nooit vanuit. Glaasje wijn en goed gezelschap is vaak al prima voor een leuke avond.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:40 schreef yats het volgende:
[..]
Understatement. Niets mis met af en toe wat vaag (dat ben ik ook) maar dit was wat lastig te volgen. Overigens snap ik je onderscheid wel, al zou ik het zelf anders verdelen : 'daten' is om te kijken hoe iemand in elkaar zit en of er een mogelijke relatie in zit met die persoon terwijl 'afspreken' eerder puur voor seks is.
Precies.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hm snap ik. In mijn "date" days was dat ook voornamelijk het uitgangspunt. Leuke avond hebben.
.. dont get me startedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat heeft het vrouwelijk geslacht het toch makkelijk.
Bij mij mag je over het algemeen van het laatste uit gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Afspreken is zo'n ruim begrip als de kut van Linda de Mol. Het kan voor een avondje neuken zijn of voor een avondje stappen
He bah, wie doet er nu aan seks?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:42 schreef kanovinnie het volgende:
Zeggen is 1 ding, er aan doen.. *ril* moet er niet aan denken!
Ook lang niet allemaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
wat doe jij hierquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, dit wist ik nog niet.
Zou je denken. Je wilt niet weten wat voor kneuzen ze tegenkomen. Ik vond de verhalen van vrouwen die ze vertelde over sommige faaldates altijd hilarisch.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Ditto, tenzij ik al weet dat het op het ander gaat uitlopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij mag je over het algemeen van het laatste uit gaan
Dat laatste is zeker ook een prima manier om een avond te vullen. Goede aanvulling overigens, al geldt dat natuurlijk lang niet voor elke date (al ben ik dat wel vrijwel altijd).quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zie de verwarring ja. Ik wil graag dat er nog een lading komt bij het woord daten. Dat je hart sneller gaat kloppen en je nerveus wordt. Afspreken met iemand is casual, kan seks zijn ja maar daar ga ik bijna nooit vanuit. Glaasje wijn en goed gezelschap is vaak al prima voor een leuke avond.
Ik heb er ook genoeg van het begin van mijn 'tindercarriere' sinds dien praat ik liever langer met ze voor ik ga afspreken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:45 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zou je denken. Je wilt niet weten wat voor kneuzen ze tegenkomen. Ik vond de verhalen van vrouwen die ze vertelde over sommige faaldates altijd hilarisch.
Gvd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand die ik net 2 uur ken stuurt me een buikdans filmpje
Dat geldt andersom ook. Al denk ik wel dat het voor vrouwen makkelijker is om zowel een normale date als een date puur voor de seks te regelen in vergelijking met mannen (want meer aanbod). De eerste persoon zonder faaldates moet ik nog tegen komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:45 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zou je denken. Je wilt niet weten wat voor kneuzen ze tegenkomen. Ik vond de verhalen van vrouwen die ze vertelde over sommige faaldates altijd hilarisch.
Dat weet ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ditto, tenzij ik al weet dat het op het ander gaat uitlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
ik wou dat ik 'm kon laten zien maar ik ga m niet naar youtube uploadenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dank je wel. Dat had ik even nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |