ja maar ik date nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
In dat geval: "Hoi, daten? Dan kunnen we elkaar beter leren kennen" Opgelost.
Doen wat Gh0stface zegt.quote:
Onterecht geinteresseerd? Right, waarom like je ze in eerste instantie?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dus ik moet onterecht geinteresseerd gaan doen? ok
Hoi als openingszin is afdoende. Een quasi grappige interessante opmerking is overbodig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
om af te spreken, ik houd er graag verschil in
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
In dat geval: "Hoi, neuken? Dan kunnen we elkaar beter leren kennen" Opgelost.
ik ben pas oprecht geinteresseerd in wat ze doen als ik langer met ze praat, wat kan mij het schelen wat je in indonesie deed 2 jaar geleden als ik net 5min met een vreemd persoon praatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:09 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Onterecht geinteresseerd? Right, waarom like je ze in eerste instantie?
Vast niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben pas oprecht geinteresseerd in wat ze doen als ik langer met ze praat, wat kan mij het schelen wat je in indonesie deed 2 jaar geleden als ik net 5min met een vreemd persoon praat
ben ik de enige die zo denkt dan?
Lol?! Wat heeft dat met jou eerdere vraag te maken, waar je dus netjes antwoord op kreeg. Hou het dan maar gewoon bij Hoi en laat dan maar snel merken dat je af wilt spreken.....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben pas oprecht geinteresseerd in wat ze doen als ik langer met ze praat, wat kan mij het schelen wat je in indonesie deed 2 jaar geleden als ik net 5min met een vreemd persoon praat
ben ik de enige die zo denkt dan?
Midden in een gesprek bedoel je?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:15 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vast niet.
Haken de heren snel bij jou af?
Ik heb gewoon een originele gespreksstarter nodigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:17 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Lol?! Wat heeft dat met jou eerdere vraag te maken, waar je dus netjes antwoord op kreeg. Hou het dan maar gewoon bij Hoi en laat dan maar snel merken dat je af wilt spreken.....
Waarom zou iets origineels dan nog boeien als je ze alleen wil neuken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Midden in een gesprek bedoel je?
[..]
Ik heb gewoon een originele gespreksstarter nodigik ga niet vragen 'hey hoe was het op dat feestje?' of 'was je niet bang toen je die tijger aaide?' want dat boeit mij geen fuck
Wel leuk aangezien ze een paar dagen geleden beweerde dat ze helemaal zo makkelijk niet is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zou iets origineels dan nog boeien als je ze alleen wil neuken?
Wie zegt dat ik dat alleen wil doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zou iets origineels dan nog boeien als je ze alleen wil neuken?
Dat zegt iedere vrouw.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wel leuk aangezien ze een paar dagen geleden beweerde dat ze helemaal zo makkelijk niet is.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat alleen wil doen?
??quote:
Vooruit, pijpen ook dan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat alleen wil doen?
quote:
er zit een verschil tussen daten en afspreken in mijn boekjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
om af te spreken, ik houd er graag verschil in
En wat houdt afspreken dan bij jou in? Gezellig een kopje koffie drinken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
er zit een verschil tussen daten en afspreken in mijn boekje
Ik weet niet eens hoe ze eruit zietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:33 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nohh jij hebt met haar gedate?
Iets dat betrekking heeft tot hun bio/foto = origineel. Als je dat niet wilt dan kom je maar met cliche dingen als 'Ben jij mijn tinderella?!' als een Hoi + cut to the chase het niet doet voor je.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gewoon een originele gespreksstarter nodigik ga niet vragen 'hey hoe was het op dat feestje?' of 'was je niet bang toen je die tijger aaide?' want dat boeit mij geen fuck
Jep. Daten is in mijn ogen naar een restaurant gaan, bios, dierentuin e.d met iemand die je oprecht leuk vindt en wat relatie material isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En wat houdt afspreken dan bij jou in? Gezellig een kopje koffie drinken?
Dus je bent op zoek naar vrienden op tinder?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jep. Daten is in mijn ogen naar een restaurant gaan, bios, dierentuin e.d met iemand die je oprecht leuk vindt en wat relatie material is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |